waco Skrevet 16. desember 2002 #1 Del Skrevet 16. desember 2002 Selv om jeg er selverklært julegavekritisk, hindrer det meg ikke å nekte mennesker jeg bryr meg en gave. Når man ikke orker menneskekaoset ved byporten eller ikke besitter nok inteligens til å bestille over nett, gjør jeg som mange andre, - bestiller julegaven en "uforglemmelig sensuell massasje" som det står i "etablissementets" lokaler som skyldes den dobbeltmoralistiske moral som råder Norge, da innendørs tjenestebehandling fra kvinne til mann, med kontantstrømmen fra menn til kvinner er forbudt, dersom inntekten igjen går til gårdeier. Finnes det bedre julegaveløsning enn et gavekort til et 24 timers studio som er åpent året rundt? Og som vi vet alle menn vil benytte seg av? Waco Diskresjon er en selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 16. desember 2002 #2 Del Skrevet 16. desember 2002 Hadde alle menn benyttet seg av slike tjenester så hadde du måttet stå i kø minst en kilometer nedover gata waco. Tror jeg hadde foretrukket å få en fotballtur til England i stede jeg gitt ... dyrt, javel.... men den gaven hadde jeg levd og vært snill på lenge assa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2002 Okay, hvis du synes det var et dårlig forslag å gi en oppmuntring til en nøden kamerat, så vil jeg godt høre hva du hadde gjort i en sådan stund. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 16. desember 2002 #4 Del Skrevet 16. desember 2002 vel waco, om en av mine kompiser ønsker tjenester på et av disse "etablissementene" så finner de sikker veien dit av egen fri vilje..... jeg ønsker i hvertfall ikke å gi dem en gave som de kanskje ikke ønsker å benytte seg av. Syns det er bedre å gi noe som jeg vet er av interesse for dem. Det er nemlig ikke alle menn som benytter seg av denne type tjenester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 Syns synd på deg og kompisene dine Waco, er dere virkelig så dårlig stelt at dere må gå til et sånt sted og betale for å få en "uforglemmelig sensuell massasje"? Stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå