Gå til innhold

Hvit jul??


Cobra

Anbefalte innlegg

Blir det hvit jul hos dere i år eller er det dårlig med det?

Her er det ikke mye snø, nei. Det er stort sett grønt på plenen vår, lite stusselig det da. Veldig uvanlig å ha så lite snø på denne tiden av året.

Det er bare speilholke overalt.

Håper vi får litt snø snart!!!!!!!!!!!!

Cobra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skal hjem til Kongsberg i julen og der er det minusgrader og ca 50-60 cm. med flott snø. Mine foreldres villa ligger høyt oppe i åsen med praktfull utsikt mot byen og Funkelia som er byens skianlegg. Med skogen like bak huset er det en herlig julestemning.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit jul i Oslo i år. Og i tillegg skal vi til et lite hus i skogen julaften og førstedag, så dette blir julestemning i nesten overdose. Koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt julestemning en liten stund nå, all snøen i Oslo hjelper veldig på. Den første hvite julen vi har hatt på en stund nå ..hvis jeg ikke husker helt feil da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme er det visst hvitt!

Det skal bli så deilig å komme hjem til litt minusgrader og masse snø!

Her i England er det plussgrader og det regner vanligvis. Blir ikke mye julestemning av det.

Gleder meg til lørdag! Da skal jeg til hjem til Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her innst inne i fjorden har det ikkje vore snø å sjå før i dag. Men kvitt har det vore :o , tjukkt lag med rim og ekstremt kaldt. (Hatar klimaet her.)

Heime hos foreldra uti havgapet (der eg har tenkt å feire jul) har det ikkje vore serleg kvitt til no. :( Eg veit ikkje om det har snødd, sludda eller regna der i dag.

Håper det blir snø til jul eg :wink: , sjølv om det er jobb å måke den.

Og god jul til alle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det blir en jul uten snø her i år....meldt regn og 0 Grader.

Kom noen snøfnugg i dag men regnet kom jo selvsagt og ødla.

Men uansett JUL blir det jo alikevel...med eller uten snø

VIL HA SNØ TIL JUL

koldbruna :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt snø enda - men rimfrosten har lagt seg i tykke lag - idyllisk vakkert. Men nå ser det ut til at det lager seg til med snøbyger. Juhuuuuu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fint og hvitt, men skulle gjerne hatt litt ekstra snø til selveste julaften. Ekstra koselig når snøfillene daler ned utenfor vinduene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...