Gå til innhold

Plast juletre eller ekte juletre?


Mrs. B

Plast eller ekte juletre?  

1 stemme

  1. 1. Plast eller ekte juletre?

    • Plast - stort
      6
    • Ekte - lite
      4
    • Plast - lite
      1
    • Ekte - stort
      31


Anbefalte innlegg

Ekte er best (og det ER størrelsen det kommer ann på)!!! Jeg liker store juletrær, og da helst edelgran, som drysser mindre enn de gran og furu. Edelgran er perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha ekte tre, og i år blir det grantre. Personlig synes jeg edelgranen er veldig flott, men der vi plukker oss ut vårt eget tre (og hogger selv), var det desverre ikke så store edelgraner igjen.

Ingenting er som lukten av grantre når det kommer inn i stua! Har hatt plasttre ett år, men synes ærlig talt ikke det ble det samme nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det være et ekte tre og det skal gå helt opp til taket, bare plass til stjerne. mamman min er julegal og pynter veldig mye, jeg er ikke fult så gal, men ekte tre det må det være, helst hogd selv. de er aller best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha ekte juletre, gran, ikke så stort, for vi har ikke så diger plass. Vi skal ut i skogen og hogge selv, er jo endel av kosen det jo! :D

Vi hadde plastre første året jeg og sambo var sammen, vi hadde 3 katter som hadde det moro med å klatre i trær på den tiden, og for å unngå barnåler i hele leiligheten, var plasttre en fin ting gitt! :wink:

Men, det ble med den ene gangen, må liksom ha ekte tre, det blir nok stor stas for tulla vår det ja, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort plasttre :-? derfor krysset jeg av for det.

Men jeg har sinnsykt lyst på ekte, har alltid hatt lyst på det, men min økonomiske situasjon de siste årene har sagt at det er mer fornuftig med plastikk... som forøvrig er kjøpt på europris :lol:

Jeg mener det skal være ekte juletre, helst gran. Det lukter godt, og det med å tråkke i barnåler er endel av sjarmen med jula :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi måtte bytte ut det ekte treet for noen år siden fordi jeg reagerte på det (og fordi mamma var lut lei alle barnålene ooooooover alt :ler: )

Så nå har vi plast. Men treet er kjempe fint og ser ikke så falskt ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egoistiske dere er!! Hvorfor er dere så kritiske til plasttre når vi vet at både salg og eksport av juletrær er med på å ødelegge skogen vår!! Vet dere hvor mange kvm skog som felles hvert eneste år bare for at vi (av nostalgiske årsaker!) skal pynte stua vår med EKTE grantrær i EN uke!!??

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...