Gå til innhold

Plast juletre eller ekte juletre?


Mrs. B

Plast eller ekte juletre?  

1 stemme

  1. 1. Plast eller ekte juletre?

    • Plast - stort
      6
    • Ekte - lite
      4
    • Plast - lite
      1
    • Ekte - stort
      31


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekte, stort grantre er det eneste som kommer inn i mitt hus også....

Det blir ikke jul uten lukten av grantre på stua....

Jeg har hverken sansen for plast, elle furu, eller noe annet, det MÅ være en ordentlig gran (edelgran, sølvgran, eller hva de nå heter er heller ikke "bra" nok...) :oops:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha ekte, stort grantre. Det kommer ikke noe plasttre inn i mitt hus, nei.

Skal ut i morgen å se om vi har noe passende juletre på eiendommen vår, ikke for stort og ikke for lite. Visst ikke vi har noe så må jeg ned til mamma å finne meg et tre.

Er noe eget ved å hugge det selv og da, vanligvis er det jeg som er å sager det ned, men i år må jeg nok få sambo med for å få det ned og hjem. Er ikke så lett nå magen begynner å bli stor.

Cobra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Plast-tre er kun for allergikere, ingen andre!!

Jeg foretrekker Edelgran, det skal være 1.80 høyt, tett og kraftig. Hjemme hos mine foreldre er det også Edelgran som gjelder.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ikke ha juletre vi!

Er borte det meste av julen, så da er det ingen vits i liksom.

Og det er da ingen skam å ha plasttre vel?

Kjenner mange eldre mennesker som har ferdigpyntet plasttre i kjellerboden jeg. Og de stråååler hver gang treet kommer opp i stua.

Vi pynter et tre utenfor med lys vi og synes at det er like greit som å dra skogen inn i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLASTJULETRE??? *Grøss* :o Kun for de stakkarene som ikke tåler ekte tre! Vi skal ha et stort, vanlig grantre, for det både lukter best og er penest!! Edelgran kan til nød gå an, men de lukter for lite etter min smak! Skal faktisk ut og handle tre i dag, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha selvfanget ekte juletre. Plasttre er stusselige greier, og skulle plasttreet slumpe til å se ekte ut så mangler fortsatt den essensielle duften av ekte tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss skal det være ekte edelgran.

Det blir ikke det samme med plasttre, synes jeg.

Med ekte, da lukter det jul.

GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Hos oss er det vanlig gran som gjelder.

Og til allergikere som ikke tåler ekte tre. Spyl treet før du tar det inn i stua. Da vasker du vekk det meste av pollenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har vi ikke bestemt oss helt enda. Dere som har plast tre... hvor har dere kjøpt det? Har ikke sett noen plasttre som er noe særlig fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal ha stort, ekte tre heime. Furu.

Vi pleidde å bruke gran tidlegare, men dei dryssa av alle nålene før nyttår og så låg det grannåler i heile huset. :(

Furutre drysser nesten ikkje i det heile tatt (ikkje edelgran heller, men dei er dyrarare trur eg.)

God jul til alle saman !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også plasttre,dette fordi jeg er allergisk mot Gran og furu.

Vi kjøpte vårt tre på Domus varehus her jeg bor...det ser ekte ut og det er bare på nært hold at du ser at det er plastikk.

klem fra koldbruna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha grantre!

Når jeg var liten pleide jeg å være med pappa ut i skogen våres for å finne et pent juletre. Var veldig vanskelig når det var masse snø! :)

Men jeg elsker lukten av grantre! Det er så jul. Eneste dumme er at vi finner barnåler rundt omkring i huset i flere måneder etter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...