Gå til innhold

Hva kvinner vil ha?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann.

Jeg har nå rukket å bli 24 år gammel, og jeg har enda ikke hatt noen "seriøse" forhold bak meg. Det har vært muligheter, men jeg har alltid vært for ubesluttsom og kanskje feig. Har vert en del "fest"-forhold o.l, men dette begynner jeg å bli lei. Merker at en savner noe mer konkret i livet.

Jeg tror også at gjenom denne perioden har man kanskje mistet litt oversikt over hva kvinner som lever i dagens samfunn forventer og øsnker av en mann. Derfor hadde det vært fint om dere kunne hjelpe meg litt på vei, og fortelle hva som er viktig for dere. Gjerne personlige erfaringern, opplevelser som har betydd mye for valg av mann, eller beholde nåværende. Også hva som får dere til å miste interessen.

Jeg vet selvfølgelig at dette er individuelt, og at mye er veldig generelt og noe jeg bør kunne tenke meg til selv. Likevel tror jeg noen pekepinner på veien bare kan gjøre godt. Setter stor pris på litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg har vært sammen med mannen min i 4 år nå og jeg angrer ikke en dag! :D

Han er morsom, ganske barnslig til tider men kan og være seriøs når det trengs. Han gir meg komplimenter hver dag (fremdeles), han er snill, han kan snakke om tanker og følelser (på det området er han mer åpen enn meg..)

Han får meg til å føle meg som verdens vakreste...

Og så har vi jo mange av de samme interessene da...det kan jo være en fordel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt om tipset til Waco virker noe særlig....

Det er bare å være den du er. For å prøve å fylle en rolle som ikke er deg for å få en kvinne er ikke bra. Da er det jo ikke DEG hun vil ha. Men den du later som du er.

Enkelt råd...vanskelig å følge til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...