Gjest Anonym i dag... Skrevet 16. desember 2002 #1 Del Skrevet 16. desember 2002 Hva skal jeg gjøre med det? Er gift og har to barn så hverdagen har definitivt innhentet oss på hjemmebane (har vært sammen i 8 1/2 år). Vet jo at det er spenningen og kriblingen jeg savner, kan ikke tenke meg å bytte ut mannen min for alt i verden! Men hva gjør jeg da når jeg ser han andre hver dag på jobb?? Klarer ikke å skru av tankene mine heller... Det har aldri skjedd noe alvorlig mellom oss, har bare danset og småflørtet litt ved et par anledninger (bla. på julebord i helgen). Blir bare så utrolig smigret av positiv oppmerksomhet. Jeg må være verdens ondeste person!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2002 #2 Del Skrevet 16. desember 2002 Du er da slett ikke verdens ondeste person!! langt der ifra.....du har bare blitt innhentet av hverdagen. Det er da ingen katastrofe så lenge du er så klar på at det er mannen din du vil ha. da er det jo nokså enkelt, du bare overfører spenninga/ sitringen med denne kollegaen til mannen din. Kanskje du syns det er litt vanskelig? Neida, slett ikke, det er sånn man overlever mange år i et samliv...skjerpe apetitten ute for så å spise hjemme....tro meg, det funker!! Kle på deg noe lekkert og lag litt kos for mannen din i kveld, tenk gjerne litt over den gode følelsen du får sammen med din kollega og la mannen din "ta hans plass" så og si...jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 16. desember 2002 #3 Del Skrevet 16. desember 2002 Hei! Var også gift med ei dame som likte oppmerksomhet. Min ville hun ikke ha, og det gikk for langt på et julebord med jobben hennes. Vil bare si at prøv å gi din mann en sjanse. Piff opp hverdagen, vær impulsiv. Ha f.eks. en fast dag i uken dere har barnevakt og kom dere ut og finn på noe. Dette ville bare ikke min ex. La nå ikke dere bli et par i statistikken.... Lykke til! Du er ikke ond, men prøv å la vær å flørte med han på jobben. Det fører ALDRI noe godt med seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 17. desember 2002 #4 Del Skrevet 17. desember 2002 "du bare overfører spenninga/ sitringen med denne kollegaen til mannen din. Kanskje du syns det er litt vanskelig? Neida, slett ikke, det er sånn man overlever mange år i et samliv...skjerpe apetitten ute for så å spise hjemme....tro meg, det funker!! Kle på deg noe lekkert og lag litt kos for mannen din i kveld, tenk gjerne litt over den gode følelsen du får sammen med din kollega og la mannen din "ta hans plass" så og si...jeg vet ikke om du skjønner hva jeg mener? Skulle gjerne likt å vite litt mer om hvordan du får til denne "overføringen" jeg???? Kunne tenke meg å bruke samme metode en gang iblant... Ellers vil jeg si til deg som startet innlegget at du slettes ikke er ond fordi om du blir smigret og småflørter litt. Men ikke la det går lenger... :-? Selvsagt har du lov til å nyte oppmerksomheten, og la deg selv få lov til å føle deg attraktiv. Alle mennesker trenger det i større eller mindre grad. Men husk hva du har og at gresset som regel ikke er grønnere på den andre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teita Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg vet godt hva du prater om, men jeg vet ikke hva i alle dager jeg skal gjøre likevel. Har en super samboer selv som jeg er veldig glad i. Nå har jeg vel kysset litt vel mye på en jobbfest, og er utrolig lei meg for det, samtidig som sommerfuglene i magen min får meg til å le inne i meg. Føler meg som en idiot. Er det slik at jeg er sammen med feil person, ettersom jeg gjør noe slikt. Eller er det naivt å tro at man ikke alltid vil utsettes for "fristelser"? Føler meg ond og slem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #6 Del Skrevet 18. desember 2002 Si meg en ting Teita.....hvor gammel er du? Ikke for åvære frekk men kyssing på personalfest høres ut som en aktivitet for yngre...eller er jeg helt på bærtur nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #7 Del Skrevet 18. desember 2002 Er det en øvre aldersgrense for julebordsklining?? Dette var nytt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #8 Del Skrevet 19. desember 2002 Er ikke egentlig dette ganske vanlig? Jeg kjenner meg ihvertfall godt igjen, og vet at flere av mine venninner har dte likedan. Jeg er gift med verdens beste mann, og kunne ikke tenke meg for noe i verden å bytte ham ut. Likevel så syns jeg det er kjempegøy å flørte og danse med andre på fest etc. Noen ganger kan det resultere i at ejg blir litt for betatt av enkelte, men det går over igjen. Jeg har aldri gått over grensen og vært utro. Dette ser jeg på kun som lek og moro. Det gjør ihvertfall at jeg føler meg litt sjarmerende og attraktiv, og det tror jeg at alle trenger. Selvfølgelig får mannen min meg også til å føle meg attraktiv, men å få litt positiv feedback fra andre blir litt ekstra spennende. Tror dette bare er et fint krydder, jeg. Så lenge man holder seg på matta!! Og dette med kyssing på juilebord, trodde det bare ble værre med årene, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 19. desember 2002 #9 Del Skrevet 19. desember 2002 Enig med siste gjest!! Sånn er det bare, det er gøy å flørte litt på fest, og om man blir litt betatt, så går det over igjen.... Eneste forskjellen er at jeg ikke kysser, for det ville mannen min tatt ille opp... suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ukjent Skrevet 20. desember 2002 #10 Del Skrevet 20. desember 2002 er det ikke litt hyklersk, feilaktig og tåpelig å definere mannen man er gift med som "den perfekte mann" eller si "jeg kunne ikke tenkt meg noen annen" når man flørter med andre? er ikke dette bare et tegn på at forholdet kanskje ikke fungerer så godt som man gjerne vil og at man dermed klorer seg fast til en illusjon. dette er uærlig overfor den såkalt "perfekte mannen" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 20. desember 2002 #11 Del Skrevet 20. desember 2002 er det ikke litt hyklersk, feilaktig og tåpelig å definere mannen man er gift med som "den perfekte mann" eller si "jeg kunne ikke tenkt meg noen annen" når man flørter med andre? er ikke dette bare et tegn på at forholdet kanskje ikke fungerer så godt som man gjerne vil og at man dermed klorer seg fast til en illusjon. dette er uærlig overfor den såkalt "perfekte mannen" også. Det er vel heller tåpelig å leve i den villfarelse å tro at når man har funnet den "perfekte mann", vil man aldri igjen se til en annen manns kant og i alle fall ikke tillate seg å flørte.... En flørt med andre som ikke leder til noe er ikke annet enn kun det, er sunt for et forhold der partene ikke er sykelig sjalu. Jeg flørter på fest og det gjør mannen min også. Ville ikke hatt det på noen annen måte, og for meg er min mann den perfekte mann som jeg aldri ville byttet ut med noen! suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #12 Del Skrevet 22. desember 2002 Har hatt det slik selv i lang tid og nå gikk vi veldig langt over streken. Ikke angrer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #13 Del Skrevet 17. juli 2003 Henter opp en gammel diskusjon, for jeg er akkurat i denne situasjonen nå. Jeg har som deg siste gjest, gått veldig langt over streken, og angrer heller ikke. Men vil ikke gjenta det. Hvordan har du det nå, gjest? Angrer du den dag i dag? Fortsatt å vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #14 Del Skrevet 17. juli 2003 OOOps.. I did it again... Tråkket i salaten! Skikkelig denne gangen..... På tide å innse at ingenting varer evig - ikke engang kjærligheten... :cry: Jeg lurer på hva som fikk folk "i gamle dager" til å holde sammen i 50 - 70 år jeg?? Hvor mange av disse ekteskapene var av ren kjærlighet? Hvor mange holdt sammen fordi kvinnen var underdanig?? Hvor ofte var ikke mannen utro den gang "kvinnen visste sin plass"?? Bare noen tanker fra meg.... :oops: "30" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #15 Del Skrevet 21. juli 2003 mye toskete horer her, stakkars karene deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #16 Del Skrevet 21. juli 2003 Var på forelesning med Egil Søbye, sånn piff opp hverdagen osv. Han sa det at ; " flørt med kollegaene, det er kun sunt så lenge man vet hvor grensen går". Jeg er litt enig med han. ( Hadde det funtes noen på jobben som var verdt å flørte med hadde jeg nok gjort det jeg også ! ) Og ond - det er du så visst ikke. Man kan neppe tusle seg gjennom livet uten å bli betatt av andre. Det hadde nok uansett vært kjedelig om ingen personer skulle interessert oss sånn mer enn passe ! Det er jo de interessante personene som gjør at vi kan ha det litt gøy... Svært mange forveksler vennskap med motsatt kjønn som forelskelse og når man blir betatt av noen - minner det ikke da om når man treffer en venninne man er glad i ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #17 Del Skrevet 21. juli 2003 er det ikke litt hyklersk, feilaktig og tåpelig å definere mannen man er gift med som "den perfekte mann" eller si "jeg kunne ikke tenkt meg noen annen" når man flørter med andre? er ikke dette bare et tegn på at forholdet kanskje ikke fungerer så godt som man gjerne vil og at man dermed klorer seg fast til en illusjon. dette er uærlig overfor den såkalt "perfekte mannen" også. Kunne ikke sagt det bedre selv Tenk hvordan du hadde reagert om du så partneren din gjøre som du gjør? hadde du likt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #18 Del Skrevet 21. juli 2003 Var på forelesning med Egil Søbye, sånn piff opp hverdagen osv. Han sa det at ; " flørt med kollegaene, det er kun sunt så lenge man vet hvor grensen går". Jeg er litt enig med han. ( Hadde det funtes noen på jobben som var verdt å flørte med hadde jeg nok gjort det jeg også ! ) Og ond - det er du så visst ikke. Man kan neppe tusle seg gjennom livet uten å bli betatt av andre. Det hadde nok uansett vært kjedelig om ingen personer skulle interessert oss sånn mer enn passe ! Det er jo de interessante personene som gjør at vi kan ha det litt gøy... Svært mange forveksler vennskap med motsatt kjønn som forelskelse og når man blir betatt av noen - minner det ikke da om når man treffer en venninne man er glad i ? Flørter du med venninnene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå