Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det sånn kontrast hvor man føler man tisser på seg og blir varm i hele kroppen?

Jeg trodde jeg hadde tissa på meg, og ble skikkelig flau :sjenert: Heldigvis kom sykepleieren løpende og fortalte at hvis jeg følte meg varm bl.a. på rompa så var det en vanlig bivirkning :ler:

Skrevet
Jeg trodde jeg hadde tissa på meg, og ble skikkelig flau :sjenert:  Heldigvis kom sykepleieren løpende og fortalte at hvis jeg følte meg varm bl.a. på rompa så var det en vanlig bivirkning :ler:

En tanke som bare poppa fram... Ehm, kan ikke dere føle når dere tisser? Når jeg tisser, så kjenner jeg at "vannet" går gjennom urinrøret mitt og ut av kroppen.

Gjest gjest1
Skrevet
En tanke som bare poppa fram... Ehm, kan ikke dere føle når dere tisser? Når jeg tisser, så kjenner jeg at "vannet" går gjennom urinrøret mitt og ut av kroppen.

Er den følelsen man får... en varmefølelse som begynner ved hodet og brer seg nedover kroppen. Og når den kommer ned "der" er man hellig overbevist om at " nå har det gått gærent"

Skrevet
Er den følelsen man får... en varmefølelse som begynner ved hodet og brer seg nedover kroppen. Og når den kommer ned "der" er man hellig overbevist om at " nå har det gått gærent"

Okei... Gutter og jenter tisser tydligvis helt forskjellig! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...