Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Men ja Kurt Nilsen og co både spillte og sang live, satyricorn gjorde også det. Hip hop folket var også live.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aleksander With alene hadde ikke playback, han sang. Marit Larsen sang live. Wig Wam spilte live (faktisk veldig stygt, selv om jeg eeeelsker dem, timbuktu var live.

Mira, Margareth (uuugghhh så fælt), Bertine, Idolgjengen og sikkert flere hadde playback.

Jeg syns det er så utrolig pinlig med playback. De må jo føle seg rimelig dumme når de står og liksom-synger.

Gjest Gjest
Skrevet

Marit Larsen og Alexander var garanter playback(tror Marit Larsen spilte selv, men hun sang ikke live). Helt lik stemme som på plate. Alt var helt likt, alle toner lå helt likt som det er på platen.

Gjest Gjest
Skrevet

Bertine Zetlitz er best med playback. Jeg liker musikken hennes veldig godt, men hun lyder ikke bra live.

Gjest gjest1
Skrevet

Mira har singback, altså musikk uten stemme på cd, og synger selv

Gjest Gjest
Skrevet

De som danser og styrer bruker som regel playback.

Playback er latterlig, særlig når bruken av det ikke innrømmes...

Skrevet

Ja, det var lett å høre at hun sang selv ... hun snakket jo til publikum masse innimellom ...

Gjest Primula
Skrevet
Ja, det var lett å høre at hun sang selv ... hun snakket jo til publikum masse innimellom ...

Ja, det var det jeg trodde også.

Det blir for dumt av Aylar å gå ut i avisene å si at hun sang selv når det var helt tydelig at det var playback.. Mulig hun mener at hun synger selv på playbacket da.. :ler:

Skrevet
Aleksander With alene hadde ikke playback, han sang. Marit Larsen sang live. Wig Wam spilte live (faktisk veldig stygt, selv om jeg eeeelsker dem, timbuktu var live.

Mira, Margareth (uuugghhh så fælt), Bertine, Idolgjengen og sikkert flere hadde playback.

Jeg syns det er så utrolig pinlig med playback. De må jo føle seg rimelig dumme når de står og liksom-synger.

Hvordan kan du påstå at Mira hadde playbacK?

Skrevet

De har mickrofon og synger opppå playbacken! Dermed kan de snakke til publikum og sånt!

Gjest Fantus
Skrevet

Det tror jeg også. Hun var mye hesere på scenen enn hun er på plata.

Og Marit Larsen hadde nok full playback med både vokal og instrumenter. Det var null problem å se at musikerne på scenen ikke spilte skikkelig.

Skrevet
Hvordan kan du påstå at Mira hadde playbacK?

Jeg så siste del av hennes sangnr., og syntes det hørtes veldig likt ut plateversjonen. Men jeg så ikke hele, så kanskje det hørtes bedre tidligere i nr om hun sang live. OG hun hadde fin lyd på det jeg hørte. Liveartistene hadde ikke såå bra lyd, og balansen var litt sjev.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg så siste del av hennes sangnr., og syntes det hørtes veldig likt ut plateversjonen. Men jeg så ikke hele, så kanskje det hørtes bedre tidligere i nr om hun sang live. OG hun hadde fin lyd på det jeg hørte. Liveartistene hadde ikke såå bra lyd, og balansen var litt sjev.

Trust me, jeg vet hun synger selv. Hun synger veldig bra live, men hun sliter med stemmebåndene, og hun glapp litt også.

Skrevet
Trust me, jeg vet hun synger selv. Hun synger veldig bra live, men hun sliter med stemmebåndene, og hun glapp litt også.

Da bøyer jeg meg i støvet for det. Fikk ikke med meg så mye av hennes nr. desverre. Jeg syns hun er veldig bra.

Skrevet

Om det var playback eller ikke spiller vel INGEN rolle. Hvis en artist velger å bruke playback, betyr det da at den artisten ikke er like flink som andre artister som velger å spille live? Spiller jo INGEN rolle.

Gjest Gjest
Skrevet

Synst det er dårlig gjort av en artist å synge playback. Jeg kommer da virkelig ikke på en konsert fr å se en artist stå å mime, det ser bare teit ut. Rådhusplassen er greit nok, der forventer jeg ikke mer, men på en skikkelig konsert forventer jeg live opptreden.

Skrevet

Det er ikke alltid artistene får velge. Det er mye mer styr å rigge opp ordentlig utstyr, kjøre lydprøver osv. enn å spille av en tape.

Gjest gjest1
Skrevet
Det er ikke alltid artistene får velge. Det er mye mer styr å rigge opp ordentlig utstyr, kjøre lydprøver osv. enn å spille av en tape.

Det var lydprøver både onsdag og torsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...