Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Noen som så konserten fra rådhusplassen igår? Hvem tror dere spilte med playback? Både Aylar, Margaret Berger og Bertine tror jeg hadde playback..Aylar var jo helt grusom. Men de fire gutta til slutt sang nok på " ordentlig"

Flere synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

aylar hadde definitivt playback. hun stoppet jo opp i en 4-5 sekunder på refrenget. :ler:

Skrevet

Surferosa også, og han Idolvinneren.

Gjest gjest1
Skrevet

Så ikke alt jeg, men Idolene hadde ihvertfall playback, samme med Surferosa (grusom sang forresten), men Ne-Yo eller hva han heter og Lind og co sang live.

Gjest Gjest
Skrevet

aylar sang selv. alle så jo det. hvorfor er folk ute etter å rakke ned på alt hu gjør?????

Skrevet

Jeg så ikke hele programmet. Jeg leste hun sa hun sang selv, men det betyr vel ikke at hun ikke sang playback?

13åringen her i huset kommenterte at bl.a. hun sang playback.

Skrevet
aylar sang selv. alle så jo det. hvorfor er folk ute etter å rakke ned på alt hu gjør?????

Og en anne ting. Hvorfor forsvarer du ingen av de andre?

Skrevet

Timbuktu hadde ikke playback.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror Bertine Zetlitz hadde det... Låt fryktelig likt innspilte greier...

Aylar sa på forhånd at hun ikke skulle ha playback, men jeg må innrømme jeg er usikker på den der...

Skrevet

Etter mine ører hadde Aylar definitivt blayback. Det hadde antakeligvis Bertine og Margaret også. Tror blant annet Timbuktu, WigWam og Ravi & co sang live. Resten av showet så jeg ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Rap/hip Hop trenger det jo som regel ikke da... De gjør jo litt forskjellige ting hver gang, og de har jo ikke en stemme som må holde på høye toner etc.

Skrevet

wig wam hadde i allefall singback. dvs jeg hørte til tider vokalisten dobbelt opp ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det var de fleste. Unntatt Kurt & de, Satyricorn, Seigmen, Ravi, NeYo og WigWam på en låt. Var de jeg kom på.

Skrevet

Aylar, Bertine, Surferosa, Aleksander, idol-finalistene, mira craig sang playback

Skrevet
wig wam hadde i allefall singback. dvs jeg hørte til tider vokalisten dobbelt opp ;)

Singback er jo når det ikke er vokal på tape, så du mener playback.

Gjest gjest1
Skrevet

Singback bruker veldig mange da. Mira blant annet.

Skrevet (endret)

Det var spesielt tydeleg at Margaret Berger, Marit Larsen og Aylar hadde playback. Dei gløymte seg jo ofte, og tok ikkje så mykje i som songen tilsa.

Av dei eg såg så sang Snook og Timbuktu live. Timbuktu syng alltid live, og lagar mykje liv :)

Endret av Årolilja
Gjest Gjest
Skrevet

Idolfolkene, Surferosa, Bertine Zetlits, Aylar, Marit Larsen, Margaret Berger hadde ivertfall playback. Tydelig når stemmen er helt lik som på cd, bakgrunnsmusikken er helt lik som på scenen. Og mange av de avslører seg når de danser og blandt annet nesten legger seg ned på gulvet og hopper uten å forandre tonen.

Aylar tabber seg ut ved å si hun sang live. Enkelt å se at hun ikke gjorde det. Mange plasser der hun ikke opnet munnen i det hele tatt, men lyd var der like vel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...