Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen flere som har fått denne kommentar fra sukkende småbarnsforeldre? Om hvor greit vi single har det, ikke minst økonomisk. Hørte det nå sist av en mor som ikke tenkte på følgende: De har 2,5 ganger min inntekt, og deler alle faste utgifter i to. Har jo prøvd de argumentene før, men de faller på stengrunn. Enslige er og blir egoister i noens øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen ganger er jeg enig med de. Jeg synes det er deilig å bare ha meg selv å tenke på innimellom, men det er også veldig ensomt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #3 Del Skrevet 16. juni 2006 Jada - vi har det så fint vi enslige. VI kan bare tenke på oss sjøl. Egoister er vi også. Men tror du noen vil bytte med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Men det èr jo deilig å bare ha seg selv å tenke på. I hvertfall for en liten stund. Barn, samboer eller kjæreste får man seg jo, men i mellomtiden kan man nyte det å være litt egoistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 Joda det er fint å være singel. Men hvorfor er det ingen av de u-egoistiske som tenker på oss når vi skal betale regningene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. juni 2006 #6 Del Skrevet 16. juni 2006 Barn, samboer eller kjæreste får man seg jo, men i mellomtiden kan man nyte det å være litt egoistisk. ← Å jasså Tror vel ikke akkurat det skal tas som noe selvfølge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 16. juni 2006 #7 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Å jasså Tror vel ikke akkurat det skal tas som noe selvfølge ← Hva da? Barn, sambo, kjæreste? Barn er sikkert ingen selvfølge for alle, men sambo eller kjæreste tror jeg de aller, aller fleste får. Endret 16. juni 2006 av Chantal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 16. juni 2006 #8 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg beholder gladelig min singeltilværelse. Å bytte de ut med mann, barn og 2,5 x min inntekt frister ikke i det hele tatt. Da nyter jeg heller å være "egoistisk"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #9 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg elsker å bare ha meg selv å tenke på! De som har samboer/ektefelle/barn burde ikke klage, de har jo valgt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #10 Del Skrevet 17. juni 2006 Men det er jo fint å ikke ha andre enn seg selv å tenke på, da. I stedet for å ta det som en slags kritikk, kan du vel bare svare ''ja!'', akkurat passe litt-for-mye fornøyd med deg selv? Jeg er sjeleglad jeg slipper å koordinere mange fleres liv og sysler enn mine egne, og jeg klarer heller ikke å ta meg nær av at noen påpeker at det må være godt. For det er det jo. Det med økonomien er jo direkte feil, men ellers så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 17. juni 2006 #11 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg begynner å bli temmelig lei av å tenke på meg selv, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #12 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg begynner å bli temmelig lei av å tenke på meg selv, jeg.. ← Èn ting er å tenke på andre, en helt annen ting er å ha ansvar for at de får spist, gått på skole og bæsja til riktig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #13 Del Skrevet 17. juni 2006 Har hørt den noen ganger ja. Er eneste i venninneflokken som enda ikke har barn og gubbe, så det er alltid jeg som må reise på besøk for det blir for mye styr for dem. Og det syns jeg egentlig er greit for jeg orker ikke at unga skal fly rundt i alle kriker og kroker hjemme hos meg. Men skal vi noe, så er det alltid jeg som må ringe rundt og høre om f.eks. billetter, pris og organisere siden "jeg ikke har unger og ansvar"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #14 Del Skrevet 17. juni 2006 Hva da? Barn, sambo, kjæreste? Barn er sikkert ingen selvfølge for alle, men sambo eller kjæreste tror jeg de aller, aller fleste får. ← Tull. Det er ikke alle forunt å møte kjærligheten. Men selvfølgelig - om man ikke er så nøye på det, så kan man jo alltids skaffe seg en samboer. Er jo de som bor sammen av "praktiske grunner" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ksjgk Skrevet 17. juni 2006 #15 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg har bare meg selv å tenke på når jeg skal betale regninger, når jeg skal på ferie, når jeg skal feire jul, nyttår,17.mai,påske og andre "familiehøytider",når jeg blir bedt i bryllup og konfirmasjon, når jeg sitter alene på lørdagskvelden, når jeg skal gå søndagstur......... Men selv ikke alle disse grunnene, er nok til å få meg en samboer for "enhver pris". (var ikke meningen å klage,men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2006 #16 Del Skrevet 17. juni 2006 I dag er jeg glad jeg er singel, tatt i betraktning av de jeg har møtt... Er glad jeg klarer meg alene, økonomisk osv. Men jeg har ikke bare meg selv å tenke på. Jeg har foreldre, venner, voksne barn osv. Jeg vil i alle fall ikke ha en mann pga hans økonomi. Mulig jeg er blitt sær med årene, men er klar over at det kan dukke opp en som jeg faller for og gjensidig. Vil ikke falle for fristelsen til å flytte sammen med det første uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 17. juni 2006 #17 Del Skrevet 17. juni 2006 Tull. Det er ikke alle forunt å møte kjærligheten. Men selvfølgelig - om man ikke er så nøye på det, så kan man jo alltids skaffe seg en samboer. Er jo de som bor sammen av "praktiske grunner" også. ← Nei, alle møter ikke kjærligheten, men de fleste gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå