Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Epica: Tusen takk for besøk, koooselig det. Jeg sendte melding til lærerinna cår, og hun ønsket meg god bedring og takket for at jeg sa ifra. Jeg har jo ikke gått på skole på noen år så jeg vet jo ikke hvordan slike ting gjøres lenger.. :ler: Vant med å jobbe og da må man jo lissom si ifra! :grine:

Tror kanskje jeg får ligge i sengen vår inatt..Har så vondt i kroppen, og da blir det bare værre med den harde fæle medrassem til stesønn... :sjokk:

Venter på mannen min som er å kjøper Italiensk pizza, gleder meg! :sikle:

Håper bare den smaker noe, har ikke mye smaksans.

Må hvile meg litt før han kommer... :cool: Sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snille mannen her vært ute å handlet, kjøpte siste KK til meg, og hentet brillene mine. Så nå bruker jeg dem for første gang. :briller:

Dem var dyre, men jeg er kjempefornøyd. Kanskje jeg slipper å ha så mye vondt i hodet nå... ;)

Formen er fortsatt elendig...Og feberen forsvinner ikke.. :tristbla:

Føler meg litt trist, mannen holder seg unna fordi han ikke kan bli smittet, så jeg føler meg så alene...Blir vel litt ekstra følsom når man er dårlig og har vondt overalt.

:tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar vennen..

GOD BEDRING! :kyss::kose:

Jeg blir lik når jeg er syk.

Du får glede deg til du blir frisk, ta vare på deg selv og slappe godt av!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica.

Føler meg litt bedre idag!Har sovet siden kl 20 igår kveld... :overrasket:

Får besøk av mormor og "storeøs" etterpå, de skulle lage noe mat til meg, siden jeg ikke har spist på 3 dager. :ler:

Håper absolut jeg får kommet meg på skolen imorgen! Må ta igjen endel også...Men,men helsa kommer først ikke sant?

Nå har jeg ikke røyka på to dager, så jeg tror faktisk eg er ferdig med å røyke. :lol:

Jeg fikk litt angst for at jeg hadde lungekreft, fordi jeg hadde så vondt i brystet! (utrolig mange syke tanker som dukker opp når man har feber....) så like så godt å gi seg. Røyk smaker ikke godt når man ikke har røyka på to dager heller. ;)

Mannen ble kjempeglad for at jeg vil slutte, da ble han mer motivert også. Og han BØR jo absolutt pga stemmen... Jeg tenker på pengene også jeg, man bruker jo en formue på røyk iløpet av livet.

Nå skal jeg se om jeg får ordnet littegranne nede, så det ser ok ut til de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra idag vennen? :kose:

Håper du fikk i deg god mat etter 3 dager uten. ;)

Uff jeg får også angst av å ha kreft av og til.. :grine:

Er lett å slutte å røyke, men vanskelig å ikke begynne igjen,..

Redd jeg begynner igjen når snuppa mi er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver stil...På nynorsk! Sliter med ordet -fikk-, finnes ikke i ordboka mi, skrives det "fekk" på nynorsk? Noen som vet?

:klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dagbok, jeg har ikke glemt deg! *dårlig samvittitighet*

Nå er det jammen en stund siden ja! Mye har skjedd siden sist egentlig. Har fått meg ny jobb i hjemmesykepleien, skal jobbe hver 3 helg i utgangspunktet. Har hatt to vakter med opplæring nå.

Greit å jobbe helger nå som jeg går på skolen, må jo tjene penger også. Har nesten ikke tatt opp moe lån, så derfor krever det at jeg har litt inntekt. Skal jobbe i frisørsalongen hver torsdag.

Har egentlig mye husarbeid som skal gjøres, men jeg sitter her å sløver i sofaen og spiser chips (som var ment til helgen, men jeg spiste det ikke) :ler: Må jo kose seg LITT iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver stil...På nynorsk! Sliter med ordet -fikk-, finnes ikke i ordboka mi, skrives det "fekk" på nynorsk? Noen som vet?

:klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:  :klø:

fekk ja ;) jeg hadde nynorsk som hovedmål.

det er oftere at du kan bruke samme orda som bokmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: er det muuuuulig????

skrev et innlegg så kom det ikke med... æsj.. :tristbla::grine:

Prøver igjen!........ :sjenert:

Er stappmett.... spiser og spiser og spiser...

Litt lei av å gå gravid nå.. Vil ha babyen her nå!

Og drikke alkohol.. :sjarmor:

Men er herlig å gå gravid også... Kjenne spark :hjerter:

GLED DEG! :klem:

Det blir vel ikke tid til baby for dere nå på en stund?....... :sjenert:

Hva du er så travel med for tiden? Skole og jobb?

Jeg har fri, er deiiiiiilig!!

Er ganske lat av natur.. :ler:

Planer for helga da?

Jeg gleder meg til Londontur!! :hoppe:

Håper du koser deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeeeeeelig!

Nå sitter jeg endelig i sofaen å slapper av litt, det har jeg ikke gjort siden jeg stod opp kl 06.30.

Er ganske trøtt og sliten nå...Gleder meg til å :sove: Jeg hater ikke akkurat det. :grine:

Idag har jeg værtr på skolen, vi var på ekskursjon med naturfag ved et vann like i nærheten, oppgaven var -Planteliv ved vannet- ikke så spennende akkurat... :riste:

Vi tre jentene på gruppa rodde å greier, var jo litt humor det da.. :ler:

Vi har blitt fotografert på skolen idag også, enkeltbilder. Imorgen blir det fellesbilde til skolekatalogen, pes at de skulle ta det over to dager synes jeg...Må passe på å se bra ut da jo! :grine: Fikk se bildet mitt, tror det ble ok, hverken mer eller mindre.

Etter skolen dro jeg hjem å spiste, så rett i stallen. Red en fin tur på litt over en time med ei annen jente og hesten hennes. :sjarmor: Var deilig! Fint vær og det hele.

Da jeg var ferdig dro jeg å hentet svogeren min, og hjem å lagde taco til ham, mannen min og meg. Koselig. ;)

Nå sitter de oppe i studio sammen og jeg har ryddet inn etter maten og satt på oppvaskmaskinen.

Skal lissom begynne med lekser snart... :roll: Men, MÅTTE bare innom her litt først.

Har ikke å mye lekser heldigvis, bare lese noen sider, pluss et par oppgaver i biologi.

Holder på med særemne også, leser Beatles som første bok, den er så bra! Klarer nestn ikke legge den fra meg.. Det er bare det at når jeg leser så er det somregel på senga om kvelden, og da er jeg SÅÅ trøtt.

Epica: Takk for besøket, alltid koselig å få "besøk" av deg! :smilorange:

Er opptatt med skolen ja, går fulltid, og har masse å gjøre hele tiden. Lekser, stiler, særemne osv. Men, så må jeg jo tjene litt penger også, så derfor jobber jeg ved siden av.

Har fått meg ny jobb i hjemmesykepleien, men det blir stort sett bare helger og skoleferier der. Så jobber jeg jo litt i salongen. Ellers er det jo litt hest også, så må jeg jo være litt hjemme innimellom også! :ler: Det tar på, men går bra enn sålenge. Men, alt er en overgang. Jeg gikk jo sykmeldt i 4 mnd, og nå sitter jeg nesten ikke stille..

Du bare spiser ja? Det gjør jo ikke noe, har jo den flotteste gravidmagen ever jo! :sjarmor:

Hvem vil vel ikke se sånn ut når de venter en liten en? ;) Apropo det... Tanken e om baby dukker jo opp, ganske ofte. Men, slik det ser ut nå så passer det veldig dårlig for å si det sånn.

Må fullføre dette skoleåret i første omgang. En ting om gangen.. :) Men, mannen sa til meg her om dagen at "nå synes jeg det begynner å bli på tide med en bolle i ovnen snart" :grine:

Jeg blir jo så glad når han sier sånn..... :hjerter:

Nå er det jammen ikke lenge til jenta di kommer heller? Så spennende! Gleder meg til å forsette å følge deg å henne her inne jeg. Er så stort det med barn, GLEDER meg til å oppleve det!

Planer for helgen ja, skal kanskje til et vennepar på fredagen og spise. Mannen min har ferie nå, og jeg nyyyter hvert sekund jeg har med ham. Bare det å kunne være sammen med ham i helgene er jo luksus nesten. :ler: Det skjer ikke ellers for å si det sånn! (siden han er musiker).

Stesønn kommer så det blir nok ikke noe alkohol. Skal jobbe i hjemmesykepleien på lørdag morgen fra 07.30 til kl 15.00. Min siste opplæringsvakt før jeg må kaste meg ut i det selv.. :hakeslepp:

Nå er jeg så trøtt at det svir i øynene, måååå gjøre lekser jeg... :sur:

Hva slags konsert skal dere på i London??? Heldige deg, jeg også vil til London! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag begynte dagen på en kjip måte, jeg oppdaget at jeg har fått urinveisinfeksjon! :frustrert:

Har ikke hatt det på tre år eller noe, men man er lissom ikke i tvil, kjenner igjen den vonde rare smerten og ubehageligheten.. :tristbla: Jeg tok et glovarmt bad kl 06.30 for å roe meg ned litt, og vurdere om jeg orket skolen. Skulle jo ta bilder idag til skolekatalogen også. Det endte at jeg måtte sitte å ordne meg, for jeg orket ikke stå engang. Det hjelp litt utover dagen heldigvis- helt tilø siste time, da sa det pang! Orka såvidt å kjøre hjem...

Ringte legen og de ba meg komme rett opp med urinprøve, og det var visst ikke tvil om hva det var så jeg fikk penicillin. Håper den hjelper fort! Merker jeg blir helt slått ut. Har ligget i senga nesten hele ettermiddagen, vakre mannen min lagde middag, med stearinslys og det hele. :sjarmor: Kalkunpanetter og tagliatelle.

Nå skal jeg se siste episode av Prison break! ;)

Og forhåpentligvis sove litt etterpå, begynner sent på skolen imorgen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiten!

Dro nesten rett på jobb fra skolen idag, hadde bare noen ærender i banken osv i mellom. Var mye folk idag, merket at jeg er litt sliten, vært endel i det siste. Har litt lekser også, men skal slappe av litt først med tv. :Nikke:

De ringte meg fra hjemmesykepleien istad, skal ha min siste opplæringsvakt på lørdag dagtid, så lurte de på om jeg ikke kunne jobbe søndag kveld... Synes egentlig det er greit å kaste meg rett ut i det, det blir jo min første runde alene. Spennende og skummelt! :forvirret: :kgblunk:

Men, det betyr jo at det ikke blir en eneste fridag denne uka... Men, blir vel forhåpentligvis noen kroner av det da.. :tommelsmil:

Nå skal jeg slappe av og kose meg med en kopp te! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for hilsen i boken min! Lykke til videre i den nye jobben, skjønner godt hva du mener med spennende og skummelt på én gang! Er du spl?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei DRUA! :)

Jeg er ikke utdannet sykepleier, men jeg skal jobbe som assistent. Går almennfaglig påbygning og skal ta sykepleiehøgskolen fra neste høst. En treårig strategiplan i livet mitt, skummelt og spennende det også! :ler:

Koselig med nye folk her inne, håper jeg "ser"mer til deg her inne. ;)

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, så mye som jeg er på KG vil du nok se mer til meg :)

Så bra å ha en strategiplan, skulle hatt en selv egentlig :klø: men nå er jeg jo ferdig på skolen da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Akkurat kommet hjem fra min siste oppl.vakt i hjemmesykepleien. Jeg dro til de fem siste på egenhånd da, gikk bra det. :)

Imorgen skal jeg jobbe HELT alene hele dagen, blir uvant!

Er litt sliten...Merket jeg ble skikkelig svimmel da jeg kom hjem..Får vel roe ned litt, sette meg i sofaen litt. :Nikke:

Min kjære sa han kunne lage middag hvis jeg tar med stesønn ut å går en tur, han har visst så lyst til det idag. Får prøve på det da, etter jeg har fått slappet av litt...

Drua: Ferdig på skolen ja? Hva har du gått/ hva er du utdannelsen din da?

Prøver å hoppe innom senere kanskje....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia! :klem:

Fikk du deg en tur ut? ;)

God helg! Koser deg? :kyss:

Jeg har sovet leeenge idag, og bare slappet av..

Er SÅÅÅ tungpustet for tiden.. grusomt! :grine:

Sånn er det å være gravid ja!

En busy tid for deg nå forstår jeg?

Håper du får slappe nok av og KOOOSE deg også vennen! ;)

Kjempe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en dag hvor jeg kunne sove lenger enn til kl 06.30! ;) Men, det skal sies at jeg har jo en "innebygd klokke" så jeg våknet jo tidlig allikevel.. :ler: Men, deilig å kunne ligge litt lenger.

I går var vi hos et vennepar, spiste lasagne og spilte den nyeste utgaven av Monopol (med kredittkort!!!!!!) Var kjempekoselig. :Nikke:

Idag skal jeg på jobb igjen, jobbe fra 15 til 22.30. Håper det går bra! Er litt spent..Tross alt første gang jeg drar rundt alene. Men, en gang må bli den første!

Tror jeg må prøve å bruke tiden før jobb til å vaske litt klær og sånn, har jo ikke så mye tid til det om dagen akkurat... :sjenert: Må innrømme at det er mye mer fristende å sitte å sløve foran tv eller dataen. :grine:

Mannen og stesønn sitter i sofaen og ser på barnekanalen! De skal en tur til Sverige å handle, jeg må skrive en liste til dem. Deilig å fylle opp fryseren! ;)

Får ta en liten dagbokrunde da.... :lese: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig å få tatt turer til Sverige. Vi bor for langt ifra ;)

Håper jobbedagen går greitt! :klem:

OI tidlig oppe ja! :overrasket: Jeg sover altfor lenge jeg.. :ler:

Arhh, ble så irritert idag. Hver helg stesønn er her er det kun tegnefilm-knal på, okkupert stuebord (med leker, pc..)..

Idag spillte de spill på dataen med ganske høy lyd,... jeg rømte ut i vinterhagen med frokosten.. :sjarmor:

Føler ikke jeg slapper helt av før han er dratt... helt ærlig.. :sjenert::sjenert:

Jaja nok klaging! ;)

Magen min beveger seg og buler.. hehe, er så rart! :-D

Lurer på hvordan babyen ser ut.. og personligheten.. :hjerte:

Gled deg til å gå gravid, er kos!

Men GJETT om jeg savner en fest!!!! :grine::grine::ler:

Hva er planene for uka da?

Høres deilig ut med Gøteborgtur..

Elsker å reise men pengene brennes fort av.. :sjenert:

Jeg har lest elle interiør hele dagen.. får lyst å pusse opp badet & gjøre det større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var min første alenevakt overstått! Gikk veldig bra. :) Nok utfordring i denne jobben iallfall, mye ansvar. Men, det er givende! Merker jeg allerede er mer "avslappet" på bleier osv, trodde ikke jeg skulle bli det noensinne, iallfall ikke så fort. :grine:

Er skikkelig trøtt, gleder meg til å krype under dyna! :cool:

Mulig jeg skal lese litt i Beatles, den er så bra! Klarer nesten ikke legge den vekk... :grine:

Mannen skal jobbe i studio da, rett ved siden av soverommet vårt, men det pleier ikke å hindre meg i å få sove. :grine2:

Epica:

Skjønner at det blir llitt vel DRØYT langt for dere å dra til Sverige for å handle ja :grine:

Det er blitt så bra der, før gikk det lissom bare å handle mat der, men nå har de jo faktisk fått et veldig bra kjøpesenter med masse bra klesbutikker osv. Moro å dra dit på søndager hvor alt annet er stengt. :sjarmor:

Tenkte på stesønnen din...Tror nok ikke det er så uvanlig med de tankene dine, kjenner meg igjen i noen av de. ;) Men, får jo dårlig samvittighet fortere enn jeg klarer å si "eplekake da".... :sjenert:

Greia er at han er så sinnsykt sur for tiden, og helt j***** bortskjemt og klager veldig mye på oss, da har jeg lunte lik null! :frustrert:

Gleder meg til å se bilder av den lille din når hun kommer jeg! Jeg må bare innrømme at jeg tenker faktisk hele tiden at du får gutt.... :klø: Skjønner ikke hvorfor, men jeg er lissom så vant med å tenke det... :legrine: Er de HELT sikre på at det er jente? Hvor mange UL har du hatt?

Mener ikke å skuffe deg eller noe altså, bare lufter tankene mine.. :sjenert:

Skjønner godt at du savner en fest, men man får nok sikkert et litt annet perspektiv på de tingene når babyen først kommer, da vil du sikkert være sammen med den hele tiden. :hjerter:

Det må være en så sterk opplevelse!!!!!

Har litt planer for den kommende uka, må jo planlegge alt jeg jør for tiden. Synes jeg knapt rekker å tenke, så mye stress til tider!

Imorgen skal jeg være sammen med lillebroren min, som jeg ikke har vært på mange måneder..Føler meg som et svin..Helt jævlig dårlig gjort av meg.. :tristbla: Gleder meg til å se han!

Tirsdag skal jeg ha hesten og ri.

:smilorange:

Ellers er det jobb rett etter skolen på torsdag (frisørsalongen) og jobbe lørdag og søndag i hj.sykepleien. ;) Stappa uke! Må jo gjøre litt lekser og husarbeid innimellom... Og ikke minst pleie min kjære litt. Typisk at jeg har det så travelt når han endelig har ferie... :overrasket:

Du da? Planene dine for uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...