Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Tuuuusen takk Bippe, for at du holder liv i dagboken min! :klem::ler:

Ja, da var skoleåret igang da! Begynte igår. Masse nye mennesker og inntrykk..Rart også.

Men, jeg tror jeg kommer til å trives. :) Er ganske godt motivert!

Ble veldig overrasket over at det faktisk er flere gutter enn jenter på påbygningsfag, det er 21 gutter og 7 jenter i klassen min... :overrasket:

Nå er jeg sliten..Har vært på skolen og så jobbet etterpå. Trenger en :dusje:

Huset er rotete og jeg har tøy i vaskemaskinen som må henges opp... Har mest lyst til å slenge meg ned på sofaen og bli der med en STOR pose potetgull..MEN,jeg må først og fremst ha meg noe mat!!!!! Så rydde opp+henge opp tøy.. Så skal jeg skrive et essay og sortere litt papirer vi har fått på skolen idag og sånn.

Skal prøve å komme meg i seng i kristelig tid idag, begynner på skolen kl 08.05 imorgen... :overrasket: DET blir uvant!

Får sette igang her jeg...

Mulig jeg hopper innom senere hvis jeg får tid!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom meg jammen hel gjennom dette også... :sarkasme:

Nå er jeg trøtt! Mannen ringte nå og er på vei hjem. Rekker å si hei til ham da, før jeg kollapser. :ler:

Skal bare henge opp det tøyet i vaskemskinen jeg nå, så er det natta´n. :hoppe:

Sov godt alle sammen!

*hilsen en som gleder seg til å sove*

:sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da.

Jeg har enda 5 dager å glede grue meg til.

Blir skikkelig spennende. Skal bli så deilig å ha noe å gå til.

Lykke til i morgen og da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp...

Sitter her å sløver litt før jeg skal på skolen. Utrolig nok så var det ikke så vanskelig å stå opp idag. ;)

Skal bli deilig med helg nå ja, gleder meg til noen dagen fri! Mulig jeg skal ordne håret til en brud imorgen da, men hun har ikke ringt så mulig det ikke blir noe av. Aner ikke hvem hun er engang jeg, bare ei som hadde snakka med sjefen min. Så spurte han meg.

Håper egentlig mest at jeg slipper... :ler:

Ikveld er siste showkveld med sommershowet til mannen og co, så jeg tenkte å dra dit. :)

Mulig svogeren min og en gjeng fra bandet hans kommer også, håper det egentlig!

Nå må jeg vekke mannen min som skal kjøre meg på skolen.

Amalie: Tusen takk! Det har gått bra så langt. ;) Gled deg til å begynne på skolen igjen, synes det er deilig med rutiner igjen jeg. Ikke at vi har det mest interessante pensumet,men... :ler:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensum :forvirret:

å fillern, jeg som bare trodde at vi skulle ha det gøy :ler:

blir nok super bra vil jeg tro.

Gleder meg virkelig. Men gruer meg og :forvirret:

Kommer deg mye ut du med en mann som er show bransjen.

Skal på fest på lørdag jeg og. Blir deilig å komme seg litt ut.

Ha en fin dag på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho!

Nå er det helg! Det skal bli så deilig (nesten) ikke noe jobb eller skole. Har fortsatt ikke hørt noe fra den bruden.... :klø: Det virket litt halvseriøst hele greiene.. Jeg ble spurt for halvannen uke siden og hun skulle ringe meg, og imorgen er dagen og jeg har ikke hørt noe. Så da går jeg bare å venter på svar litt til jeg da...Trenger jo pengene.

Amalie: Vi får satse på at førskolelærerskolen er mye morsommere! :grine:Helt sikkert! Ikke at jeg skal klage altså, dette har jeg jo valgt selv og skal absolut gjøre så godt jeg kan!

Nå har jeg forresten oppfylt drømmen jeg hadde igår, sitter her og koser meg med snacks og venter på at venninna mi kommer å henter meg. Vi skal drikke rødvin og dra på show etterpå. :hoppe:

Blir koselig. Skal ta det med ro, plutselig så må jeg jobbe imorgen lissom. Orker ikke bli så full heller..Da blir alt kaos med mannen osv også, gidder ikke ta sjansen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres KOOOS ut med rødvin og show! :hoppe:

Håper du får en suuuper helg!

Jeg sliter litt jeg... Denne uka.. Mannen har stesønn (1 uke om sommeren)..

Er vanskelig å være gravid å se alt han opplever nå.. :forvirret:

Jaja, sånn er det!...

Har mannen din hatt stesønn denne sommeren?

Kose deg masse!

Ikveld blir det rolig.

Imorgen skal jeg og mannen nyte rockefestival i byn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stakkars..Ikke så lett det tenker jeg nei...Er vel sikkert sånt man ikke helt klarer å kontrollere.. :icon_question:

Mannen har hatt sønnen sin ganske mye denne sommeren, og vi hadde han med tre dager til Danmark! Da fikk jeg testet meg selv ja..Eller dvs stesønn testet meg. Noen ganger så holdt det på å "snæppe" for meg! :grine: Det røk omtrent ut av øra mine. :frustrert:

Men, vi pleier ikke å ha ham sååå lenge som vi hadde hatt tilsammen da. Mannen min har blitt flink å si ifra skikkelig til ham nå da.. Nå på sommeren som det har vært så mye show og spilling med mannen, så har jeg måttet hatt stesønn ganske mye også. Ikke alltid moro at jeg MÅ, men sånn er det jo. Men, jeg har nok et mye mer close forhold til stesønnen min enn det du har kanskje?

Det går jo oftest bra, men ikke når det blir for mye "enebarn" takter, men sånn er det vel med alle barn.

Jeg blir jo veldig rørt når han sier hvor glad han er i meg osv. Han begynner virkelig å bli stor!

Hvor gammel er stesønnen din? Denne er snart 5..

Koselig at du og mannen kan kose dere imorgen da, med festival og greier, det er digg! ;)

Skal snart gå å ordne meg litt jeg, har :dusje: og ordnet håret og tatt på meg klær, må bare sminke meg litt. :smilejente: Skal opp til ei venninne å drikke litt rødvin før vi skal på showet.

Trøst deg med at det er ikke lenge til du er ferdig, du er jo over halvveis. :) Og da er du MAMMA!

Rart? Det må være så utrolig sterkt..... :hjerte:

Men, en tanke som har slått meg er at jeg blir glad av å se hvor flink mannen min er med sønnen sin, da vet jeg hva jeg får til våre barn og han er en FANTASTISK pappa!

Men, det du sier har jeg vært redd for også... At det ikke skal bli like spesielt for mannen min som det blir for meg når vi en gang får barn..De sier jo at "den første er spesiell" og det har jeg snakket med mange om... BULLSHIT! Man blir like glad i alle barna

sine... :babygutt::babyjente:

Gleder meg til å oppleve å bli mor! Har foreløpig lagt det litt på hylla, pga skole osv.

Ha en nydelig helg vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm ja.. Ikke alltid lett nei..

Jeg prøver å tenke, at denne gangen BLIR det annerledes, når vi blir en skikkelig familie og mannen bor med dattra vår 24-7--

Er vel ganske logisk at de får et nærere forhold da skulle jeg tro...?

Ha en kjempefin helg vennen! ;)

Stesønn ble 5 i sommer.. Begynner på skole neste år, og det hjelper litt på at han blir eldre.

Men blir lei meg iblant, at dt virker som mannen ikke "trenger" meg når han har sønnen....

Kooooose deg i sommerværet & med vinen! :klem::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp!

Var kjempekoselig igår sammen med venninna mi på show og alt. Moro å kunne være er siste kvelden. Det ble selvfølgelig "kluss" utover kvelden og det endte med at mannen bare dro hjem i sinne. Han hadde hverken med seg husnøkler eller noe, men det sa han ikke til meg.

Ikke noe moro at det alltid skal bli sånn når vi drikker på samme plass, jeg er ordentlig lei meg for at det blir sånn. Han mener at jeg bør slutte med å drikke i det hele tatt, for det er alkoholen som er roten til alt vondt... Synes det er litt vel drastisk siden jeg ikke akkurat har et alkoholproblem.

At det skal være sånn i det hele tatt er idiotisk.

Eksen hans var der, og jeg fikk prata litt med henne etter han dro. Det var litt greit egentlig.

Men, ikke noe moro at han lager scener foran alle sammen og skjeller ut både meg og eksen, da kokte det hos meg!

Han jobber veldig, veldig mye om dagen og er sliten og har kort lunte og alt det der...Synes synd på ham. Men, det er slitsomt for meg også. I hvertfall når det blir sånn... :tristbla:

Synes at det er ille når to unge mennesker som har det kjempebra sammen ikke kan være i sosiale lag og nyte alkohol sammen, for da går det galt.

Men, det er vel det faktum at jeg går med det i bakhodet hele tiden og bare venter på at det skal skje noe fordi det pleier det å gjøre... :klø:

Noen som har noen råd?

Det er jo mange par som har det slik, skulle gjerne hørt hva andre har å si om denne saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her å koser meg med chips og brus, skikkelig lørdag. :hoho:

Det er kjempedeilig å sitte inne og kose seg i dette grå og triste regnværet! Elsker det..

Mannen skal spille i et bryllup, så han drar snart..

Skal kose meg hjemme alene ikveld..

Oså litt med han når han kommer hjem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. Kjipt det blir sånn hver gang..

Men HVORFOR egentlig?

Blir han irritert på deg... Sjalu? Hva skjer siden dere begynner å krangle?

Jeg og mannen kan lettere begynne å krangle, hvis vi har drukket formye.

Men ofte koser vi oss med alkool begge to, og har det fint sammen både edru og fulle..

Virker jo som mannen din ikke liker at folk drikker?

Pga det med fri bar osv i bryllupet vi snakket om...

Kanskje han ikke tåler såmye alkohol?

Hvorfor skjelte han ut deg og exen egentlig?...

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg i boka di jeg Epica... :klem:

Ikke greit det der nei. Imorgen skal vi på en premiere sammen, på et show han har laget. Han er ikke med som artist da. Svigers skal også dit. Gleder meg! Da begynner vi samtidig. Vi har bestemt oss for å ha et kodeord vi kan si, hvis en av oss synes den sndre begynner å bli "rar" hvis jeg kan si det på den måten, slik at man bare holder seg bevisst på det hele tiden. ;) Håper det funker?

Vi skal sove på hotell og sånn, koooos. :hjerter:

Siste skoledag imorgen, så helg.Deilig!

Dagene flyr avgårde her, med skole, jobb og hele sulamitten.

Har hatt besøk av farmor og onkel idag, første gang de ser huset innvendig.Koselig med besøk! :)

Nå skal jeg sove, begynner på skolen kl 08.05 imorgen!

God natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg!

Det skal bli så godt med noen dager fri nå, :hoppe: !

Gleder meg til premieren på "syngende servitører show" ikveld. ;)

Svigers er invitert de også, så de skal være med. Blir koselig!

Var meningen vi skulle på revy med jobben imorgen også, men det virker som det ikke blir noe allikevel. :tristbla::sur:

Det blir noe nå snart da, får vi håpe!

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såå koselig igår!

Mannen pyntet seg i smokingen sin, og jeg hadde på meg en svart kjole.

Siden dette er showet "hans" (kan jo kalle det det, han har satt sammen all musikk!) var det litt viktig å markere premieren litt ekstra. ;)

Svigers var med, de koste seg de også. :)

Vi sov på hotell inatt, og dro rett til Vestfold idag til en vielse der. Mannen sang, det var så nydelig!

Da jeg kom hjem igjen istad dro jeg rett i stallen, ridetimen gikk kjempebra idag. Skikkelig fremskritt! Da er det så moro...

Føles ut som jeg blir syk nå, vondt i bihulene, tett i øra, nesa og vondt i mandlene...Mulig jeg bare har et snev av det da, håper det går over...Skikkelig kjedelig å ha det sånn!

Lovet mannen å lage mat til han kommer hjem. Blir vel rundt tolv tenker jeg...Tenkteå kose oss litt.

Jeg har desverre ingen ,atlyst, men kanskje den kommer..

:klø: :icon_lol::ler2::lol:

Nå skal jeg ned å legge meg tilbake på sofaen igjen, koser meg hjemme alene ikveld.

Litt deilig med en sånn kveld, spesielt nå som hverdagen er fullpakket slik som min er.!

God lørdagskveld!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå...

Ikke mye action her inne... :tristbla: Men, jeg er vel ikke den fllinkeste til å besøke alle mulige her inne jeg heller.. :forvirret:

Idag ligger jeg rett ut, skikkelig dårlig. Det begynte i går, tett i ører, hovne mandler, vondt i bihulene og skikkelig øm i kroppen.... :sur::syk:

Kjedelig er det! Har akkurat sovet litt, men nå orker jeg ikke bare ligge stille mer. Må opp en gang i mellom. Det kjipeste er at maten ikke smaker noe, så jeg orker ikke spise..

Har vært alene nesten hele dagen, mannen fant ut at han skulle være sammen med broren sin, dattera hans og sønnen sin. Han ville ikke bli smittet heller...

Så derfor kommer snart "storesøs" på besøk, blir koselig med litt selskap. Ikke at det er så mye selskap i meg men..

Nå må jeg ned å ha noe å drikke.

Ha en fin søndag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg drittlei de konstante smertene i kroppen, og når jeg hoster kjennes det ut som at mandlene skal sprette ut... :sjokkert:

Liker ikke å klage så mye, men dette er jo dagboka mi, så jeg har vel lov. Da får jeg ut frustrasjonen. :ler:

Det kjennes ut som jeg blir værre og værre..Tok en panodil forte istad, men den hjalp ikke.

Søvn er vel det eneste...

Får ike sovet sammen med mannen min heller.. :tristbla: Vi sover på hvert vårt soverom, for han vil ikke bli smittet. Ikke så greit å få influensa som vokalist akkurat, kan ikke bare ringe å si man er syk da nei... :riste:

Sov i senga til stesønn inatt, huff det var fælt!

Har jo verdens beste madrass i senga vår, men denne var så hard at jeg omtrent kjente plankene under meg..Stakkars... :grine:

Det er vel bare jeg som er bortskjemt... :roll: :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Det meste er visst galt i dag.

Det er utrolig kjedelig å være syk mens det holder på, men det går over. Gled deg til det!

Men litt trøst kan du gjerne få likevel. Og god bedring!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk BIPPE!

Liker ikke å være så hjelpesløs, men selvsagt. DET GÅR OVER!

:klem:

Ligger på sofaen ennå, fikk slepet meg opp trappa og hentet dyna.

Lurer på om jeg skal sende ei melding til læreren min å si ifra at jeg er syk, og mest sannsynlig ikke kommer....?

Det er lite sannsynlig, men trenger jeg å skrive til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars vennen. SELFØLGELIG har du lov til å klage vennen! :klem:

Håper du blir bedre snart! :kyss:

Hm.. trenger du egentlig skrive til henne, trodde ikke det var nødvendig?

Siden det er skole, og ikke jobb, går det vel greitt å si ifra siden...?

Ta vare på deg selv nå! :klem:

Kanskje du kan finne en ekstra madrass så du ikke ligger så vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...