Catus Skrevet 5. august 2006 #101 Skrevet 5. august 2006 Hei Bethina! Åh, det er så irriterende når PC'n streiker og man mister det man har skrevet. Har opplevd det et par ganger ja, og blir like sur hver gang Men åssen var det på bilturen langs svenskegrensa da? Håper dere hadde det fint! Heldig ved været, iallfall! Nå skal jeg få i meg litt kaffe, sånn at jeg våkner. Så tar jeg litt frokost i samme slengen. Hmm, det er rart for frokost er alltid bedre på de morgenene jeg slipper å stå opp så ummennesklig tidlig..
MiNNieMooSe Skrevet 9. august 2006 Forfatter #104 Skrevet 9. august 2006 Hei alle sammen! Har ikke vært her på leeenge jeg joo... Har savnet dere! Har hatt det veldig travelt i det siste, skjønner ikke hvor det blir av døgnets 24 timer jeg... :klø: Amalie: Det var jo kjedelig at den lille gutten ikke var så sosial av seg da... Vi måtte flytte bassenget vårt, for det var altfor tungt for verandaen vår, så den bulet skikkelig ned! Så nå må vi støtte opp under osv, synd at vi ikke kan ha det oppe nå som det fortsat ter sommer! Bippe: Vi har hatt det fantastisk nedover i Sverige, det var ordentlig koselig. Var innom flere byer, (det var ikke langs grensa, men langs kysten ) og det er jo så nydelig der! Var i Fjallbacka, Smøgen, og ble over i Grabbestad. Det var utrolig mye folk.. Jeg driver å forbereder meg mentalt på at jeg skal begynne å stå opp grisetidlig om ikke lenge jeg også, har jo ikke jjobbet fullt på lange tider, og da var det tidligste jeg begynte ni. Nå blir det andre boller ja... Men, det skal bli deilig også da, med litt nye rutiner og sånn..(Begynner på skolen). Bustetroll: Det var kjempefint, vi kosa oss stort! Det er jo så deilig å komme litt vekk hjemmfra, og så deilig å komme hjem igjen. Epica: Helgen var bra, stille og rolig! Har hatt noen fuktige helger tidligere i sommer, så greit å ta det litt rolig også. Nå skal jeg snart begynne å gjøre meg klar til lunsj med ei venninne. Kanskje greit å spise litt frokost først, skal ikke møte henne før mellom tolv og ett, så går jeg derfra og rett på jobb kl 15.00. Blir koselig! Stesønn sitter her sammen med meg nå, dvs jeg sitter på dataen og han spiser frokost... Snåling...
MiNNieMooSe Skrevet 9. august 2006 Forfatter #105 Skrevet 9. august 2006 Jeg fant forresten ut at skogsbæryoghurt var det beste jeg kunne spise til frokost idag.. Har ikke så mega matlyst på morgenen! Dvs det er enten eller, noen ganger våkner man jo av at man er sulten..Spesielt hvis det siste man gjorde var å spise... It doesn´t make sense. Kjøpte nye grdiner og hang de opp igår, ble så fint! De er skikkelig søte med roser på... Er helt forelska i den romantiske/uskyldige stilen som er nå jeg. Også elsker jeg jo roser da. Nå kom lille Muskatt å satt seg på fanget mitt, ble så nysgjerrig på yoghurten.. Og da hun fikk smake kom selvsagt den andre katten min også, hehehe. Så jeg gav de hver sin kattegodis så nå står de og smatter bege to. Søte!
Amalie_85 Skrevet 9. august 2006 #106 Skrevet 9. august 2006 Hei! Fint å høre at dere har hatt en fint ferie.
MiNNieMooSe Skrevet 9. august 2006 Forfatter #107 Skrevet 9. august 2006 Amalie: Ja det var helt toppers...Ikke lange turen,men.. Har noen dager fri nå frem til skolestart, men de er lissom fullsatt med noe annet. Skal prøve å iallfall gjøre noe morsomt til helgen tenkte jeg! Kanskje ha noen jenter, eller gå ut e.l.. Hva med deg, gleder du deg til skolen??? Det gjør faktisk jeg, selvom jeg sikkert blir tidsnok lei!
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #108 Skrevet 9. august 2006 Høres ut som du har hatt det koselig! Blir nok en koselig helg! Jeg savner en fuktig helg nå!! Jaja,.. er jo verd det da! Spennende å begynne på skole da! Man blir alltid lei, uansett om det er jobb eller skole ja.. Jeg syns det er så deiiiilig med fri & nyter det! Gleder meg til å søke nye jobber allerede! Jeg skal til byen etterhvert å kjøpe hårfarge. Kose deg på lunsj med venninna di, blir nok kos!
MiNNieMooSe Skrevet 9. august 2006 Forfatter #109 Skrevet 9. august 2006 Tjolahopp... Epica: Er nok litt misunnelig på deg ja...Hehehe, deilig med fri. Men, jeg gleder meg til å begynne på en ny epoke i livet. Et skritt nærmere "mål" lissom. Driver å farger håret på svoger her, må nesten fortsette..Mulig jeg skal bli med å høre på mannen spille å muligens ta en øl eller to ikveld. Må stikke!
MiNNieMooSe Skrevet 10. august 2006 Forfatter #110 Skrevet 10. august 2006 Sitter her nå i to minutter å hiver i meg noe mat før jeg skal på jobb. Har vært å ridd på en kjempekoselig tur sammen med ei annen jente/hest i stallen også. Nydelig måte å begynne dagen på! Skal jobbe fra tre til seks idag, kan tenke meg det blir mye å gjøre siden det snart en skolestart så skal vel alle barn klippes. Men, det er jo bare bra for meg, da tjener jeg kanskje litt extra. Siste dag med jobb denne uka iallfall, deilig! Skal prøve å kose meg skikkelig i helgen og bare nyyyte det. Får kanskje ridd litt i helgen også. imorgen Skulle egentlig ut med jobben å se på showet til mannen og co med det var så få som meldte seg på, så det ble ikke noe av. Mulig jeg drar uansett, men har litt issues med å drikke på arbeidsplassen til mannen...Han liker ikke det...Lang historie. Slitsomt emne det der... Jaja... Får hive meg i bilen!
MiNNieMooSe Skrevet 10. august 2006 Forfatter #111 Skrevet 10. august 2006 Hei og hå.. Skulle ta en liten lur jeg etter jobb sammen med mannen, etter vi hadde vært ute å handlet osv. Vi bestemte oss for å lage god mat og kose oss skikkelig, skulle bare sove i en time, for vi var ganske slitne begge to..La oss vel i halv ni tiden og våknet NÅ... Blir så sur...Var jo bare heeelt gåen da jeg våknet... Og ikke klarer jeg å lage noe mat. Så nå har jeg dyna på sofaen og mannen lager suppe og vi skal se film! Kjenner jeg meg selv rett så sovner jeg da vi har spist...Er urtrøtt.. Virker som jeg ikke blir uthvilt om dagen! Har fri imorgen, det skal bli så utroooooolig deilig! Har tenkt til å tilbringe ei natt på farfars sjøbu ved vannet i helgen, det er så koselig der. Sammen med forloveren min og sønnen hennes og kanskje min lillebror som jeg ikke har sett på lange tider...Har såååå dårlig samvittighet for ham stakkars. Men, han bor hos søskenbarnet sitt (vi har samme mor) og har svært lite kontakt med foreldrene sine som er ute å "sykler" på hvert sitt plan, og han har det veldig godt der han bor. Det er jeg veldig glad for... Skal ringe imorgen å høre om jeg kan ha ham med..
MiNNieMooSe Skrevet 11. august 2006 Forfatter #112 Skrevet 11. august 2006 God morgen.. Nå har mannen dratt på jobb og jeg er alene hjemme. Tenkte å gjøre litt husarbeid. Jeg har forresten fått oppvaskmaskin av mannen min, han er så snill! Jeg har mer eller mindre mast om det i tre år.. Og livet er så mye enklere med oppvaskmaskin! Jeg har snakket med tremenningen min, og vi skal kanskje dra på showet til mannen idag. Har spurt forloveren min også, men hun sover ennå. Har jobbet fire netter så det spørs vel om hun orker. Tror i tilfelle jeg skal ta det med ro der, orker ikke krangling med mannen pga alkohol! Det er så destruktivt å krangle om sånne ting, så da lar jeg heller være og håper han blir fornøyd da. Har sagt til han at jeg ikke skal drikke i hans nærvær, fordi han synes jeg blir bitch når jeg drikker. :cry: Nå høres det vel ut som jeg ikke gjør annet enn å drikke, men det er faktisk ikke så ofte.. Har jo vært litt i sommer da. Nå får jeg vel begynne med huset..Sitter fortsatt i morgenkåpen da... *vaske klær *vaske/rydde badet *legge på nytt sengetøy *støvsuge Ha en fin helg alle sammen!
MiNNieMooSe Skrevet 11. august 2006 Forfatter #114 Skrevet 11. august 2006 Hei:) Her går det unna som vanlig..Du også? Kjenner at det ikke er så moro med husarbeid idag, men vet jo hvor deilig det er etterpå da. Det er jo det som får meg til å gjøre det. Nå er jeg ferdig med ryddingen og støvsuging i første etasje, og nå skal jeg begynne på 2 etg. Hadde nemlig en haug med klær til tørk igår, og da begynte det selvfølgelig i regne, så jeg må skylle alt på nytt. Typisk! Gleder meg til ikveld da, skal ut med tremenningen min, blir koselig! Imorgen skal jeg på sjøbua til farfar med forloveren min, sønnen hennes og kanskje min lillebror, hvis han har lyst da...Venter på svar fra han nå. *tilbake til husmorarbeid*
Amalie_85 Skrevet 11. august 2006 #115 Skrevet 11. august 2006 Jeg og har masse husarbeid å gjøre i dag. Uff. Har ikke lyst. Men men. Hyggelig at du skal ut da. Blir vel sittende å se på tv som vanlig regner jeg med. Skal prøve å få tid til å fiske med minste mann i helga da. Han har fått seg fiske stang av bestemor.
Bustetroll Skrevet 11. august 2006 #116 Skrevet 11. august 2006 Husarbeid står på listen her også. Støvsuging, gulvvask, klesvask, støvtørking og rydding i klesskapet. Slitsomt og kjedelig, men godt å få unnagjort. Så var det bare å begynne da...
MiNNieMooSe Skrevet 13. august 2006 Forfatter #117 Skrevet 13. august 2006 Nå sitter jeg her i høstkvelden med masse telys og koser meg til Kg og lyden av den nye vaskemaskinen! Stesønn har sovnet og min kjære mann er ute å kjøper mat på mc donalds til oss.. Skikkelig søndagsmat! Ikke ofte jeg spiser det...Gleder meg til å kose meg med vakringen min. Har skikkelig høststemning jeg! Alltid vært glad i høsten... For meg betyr det en ny start, og enny epoke i livet. Spennende! Denne høsten blir nok veldig annerledes enn noen andre i mitt liv hittil, som student og greier. Skolestart allerede til onsdag, blir så rart! :lese: Har hatt en fin helg. Var på showet til mannen på fredag, var desverre ei ufyselig dame der som er "elev" av mannen på et annet show han skriver, men jeg dret i hele ho, orka ikke å la ho få ødlegge moroa. Tilogmed flere som reagerte på oppførselen hennes. Skikkelig drittkjerring! Er egentlig ikke så glad i å sladre sånn om andre, men dette er jo et fristed, deilig å få det ut da! Skal si ifra til henne når jeg får sjangs, satt og åpenlyst preka dritt om meg, fikk følelsen av at ho prøvde seg på mannen min, prøvde å klype han i rompa osv, men jeg sa ikke noe selv om ho satt ved siden av meg. Ho gjorde jo alt for å prøve å få meg sjalu, sikkert fordi ho er hypp på´n! Ikke særllig voksent... Sånne damer er det bare å overse... Fra igår til idag var jeg på sjøbua til farfar sammen med min forlover og sønnen. Vi badet både sent igår og imorges, var så koselig! Det er så fint der...Masse små hytter som ligger ved siden av hverandre helt nede ved vannet. Det er jo egentlig ei hytte, men farfar har alltid kalt det "bua" . Skal prøve å få med meg mannen ut dit i September, for da har han fri. Det gleder jeg meg vilt til!
MiNNieMooSe Skrevet 14. august 2006 Forfatter #118 Skrevet 14. august 2006 Hei og hå.. Oppe å hopper å spretter, her går det unna om morgenen med stesønn og alt, akkurat nå fikk jeg meg to minutter fordi han spiser... Idag blir det sikkert sykt mye å gjøre på jobb, pga skolestart! Hopper innom senere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå