Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei Bippe!

Koselig at du stikker innom her... :) Jeg driver litt med hest ja, dvs at jeg har nettopp begynt igjen etter mange års opphold. Det er den klassiske historien om at ´gutter ble mer interressante´du vet... :ler: Så da jeg begynte igjen nå, hadde jeg ikke sittet i salen på tre år! Men, det er som å sykle...Lært det en gang så kan man det! Måtte jo bli litt varm i trøya da selvfølgelig. Det var jo noen dager hvor jeg var så støl at det kjentes ut som jeg hadde sittet på en hest hele mitt liv lissom.. :grine: Og jeg har blitt ti ganger mer pyse enn jeg var! Da jeg var yngre fantes jeg ikke redd, er ganske mye mer forsiktig nå kan man si. Jeg er så heldig å kjenne noen som har en stall hvor jeg hjelper til med en fullblodshest, så det blir ikke noen kostnader for min del. Deilig!

Men, nå til høsten hvor det blir skole+ jobb så spørs det jo hvor mye tid det blir til overs... :sur:

Igår etter mannen var ferdig på spillejobb så fikk han en idé, så vi bare kjørte nedover i Sverige for å prøve den nye bilen litt. Vi havnet opp mellom Grebbestad og Tanum Strand og prøvde å ´skinny dippe´men det var litt for kaldt. :grine: .

Men, det var veldig koselig, vi gikk tur midt på natten. Og sov i bilen (stor bil) hadde med dyne og madrass og greier, følte oss litt vel "white trash" men, det var veldig koselig! Vi våknet tidlig fordi det ble ganske varmt, så kjørte vi hjem. La oss litt da vi hadde vært hjemme en stund, skulle bare sove en time vi, men jeg hørte ikke klokka (må ha sovet veldig godt, for jeg våkner vanligvis av ingenting) så det ble nesten tre!

Tok en lang dusj og skikkelig peeling da jeg stod opp, så nå føler jeg meg endelig uthvilt og fresh igjen... ;)

Mannen er ute å handler, skal ha med 5 kg reker til onkelen hans i Danmark. Jeg skal lage flintastek til oss tenkte jeg.. :sikle: Får vel begynne snart.

Mannen skal jobbe ikveld igjen, så jeg skal gjøre siste rest i huset før vi drar.

*vaske badet

*klippe plenen

Endelig er det litt vind! Jeg elsker varmen altså, men det er så vanskelig å få gjort noe i den varmeste perioden på dagen...

Ha en kramgod lørdagskveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi sann...

Fikk hveren vasket badet eller klippet plenen idag jeg..

Bare pusset speilet og vasket benken/vasken der.. :sjenert:

Var visst litt mer spennende med jentekveld hos tremenningen min ja. :ler: Koselig!

Så hentet jeg mannen runt kl 24.00.

Da vi kom hjem spiste vi reker og loff og feiret vår 6 ukers bryllupsdag. :hjerter_rundt:

Lykkelig gift!

Nå er det natta'n.... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg en flott tur til Danmark! Håper dere får det fint, og at dere får slappet av og kost dere.

Jeg må tilbake til husarbeidet nå.. :forvirret:

..men gleder meg til å reise til tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK BIPPE! :klem:

Koselig...Driver å ordner i hagen nå, så kanskje jeg kan få slappet av litt etterpå.... :ler:

Greit at det ikke ser helt forlatt ut da. :grine: Men, søren så varmt det er å holde på ute nå.... :hår:

Håper dere får en kjempefin tur også Bippe, ferie er herlig!

Mannen ordnet nettopp så vi fikk være en dag ekstra, fikk en annen til å ta onsdagsjobben, wohoo!

:reise::reise::reise::reise::reise::reise::reise::reise::reise::reise::reise:

Sitter bare å tar en røyk imens jeg drøyer ut tiden til å begynne på andre siden av huset... ;)

*titte litt i dagbøker* :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å hører litt på Seigmenn imens selvbruningskremen tørker... :ler:

Har skrubba meg nesten istykker før jeg smørte meg,så nå bør det bli jevnt og fint. ;)

Er ellers såvidt igang med pakkinga... Det er alltid vanskelig, blir alltid altfor mye klær.... :sjenert:

Klarer ikke pakke akkurat lissom... Må ha litt klær å velge imellom.. :legrine:

Noen som har noen tips?

Må iallfall ha:

*plaster (fikk skikkelig blemme på hånden da jeg holdt på i hagen istad.. :tristbla: )

*Myggsalve

*Badetøy

*Sengetøy

Hmmm...*tenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mange venner har jeg.......

*klage, syte*

:sur::forvirret::overrasket: :hår: :klø: :rodme: :icon_frown: :sad::tristbla:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ta en eller to bukser som du liker godt, og heller velge å ha med flere overdeler/topper? Og kjole? :)

Jeg elsker kjoler og skjørt, bruker nesten bare det.

God tur, kos deg masse. :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da ikke så mye å klage over da. Vi er her da vi :)

Men noen av oss er på ferie og sitter ikke med dataen hele tiden vet du ;)

Håper det blir kjempe fint i danmark da. Vi har det kjempe fint vi og. Men det er merkelig vær her. Et stenkast unna har det hagla. Vi kjørte forbi. Måtte stoppe og se. Hagle kuler så store som øyne. De var kjeeeeeempe store :overrasket:

Men nå må jeg si at jeg og gleder meg til å komme litt hjem til mitt eget rom. Bilen min og alt det andre som er mitt.

Sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå dere søte... :klem:

Var ikke meningen å klage sånn, vår såååå sliten og sur da jeg kom hjem fra den lange bilturen fra ferien bare... :grine:

Men, dere er søte EPICA,BUSTETROLL OG AMALIE! :kys_2:

Takk for tips Bustetroll, selvom jeg fikk dem først da jeg var hjemme igjen.. :grine:

Og jeg skjønner at ikke alle sitter klistret til dataskjermen nå i disse ferietider og på de varme dagene AMALIE. :grine:

Vi hadde det kjempefint på ferie iallfall. Var i dyrehage og så masse fine dyr... ;)

Har jobbet nå to dager på rad. Så var jeg snill og sa ja til en kollega om å jobbe et par timer for henne imorgen. Hun hadde nemlig fått langtveisfra besøk, og jeg må tjene så mye kææææsj som mulig nå før jeg blir student. :ler:

Blir så rart!!!! To uker til nå så starter skolen..Gledegruer meg litt. Livet blir så annerledes, men det blir moro å komme et skritt nærmere målet mitt. Mestring gir god selvfølelse.

Skal i samtale om et par uker om en ny jobb jeg har søkt på om et par uker også. Det er i hjemmesykepleien. Så får jeg prøvd meg hvordan det er....Spennende!

MIn svigermor som har ordnet med det egentlig.

Må finne ut hvor mye jeg har lov til å tjene ved siden av lån og stipend i måneden også.

Noen som vet???

Mannen har kjøpt STOOORT basseng i dag, så jeg driver å fyller det med vann nå, så skal vi bade når han kommer hjem (straks) og ta oss en "håndbajer" eller to... :grine:

Romantisk..... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har hatt det fint på ferie da. :)

Hva skal du studere?

Jeg skal ikke garantere det at det er riktig, men jeg tror du har lov til å tjene ca 113 000 skoleåret 06/07 hvis du får utbetalt ca 8150 i lån og stipend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Litt travel om dagen desverre... Skulle ha sovet for lengst! Men, gjør det nok 2 minutter etter dataen er slått av. :ler:

Nå som hverdagen kommer smått tilbake eterhvrt, med nye vaner og gjøremål blir jeg nok mer å se her inne! :)

Bustetroll: Er det 8150 kr i gj.snitt i stipend hver mnd hvis man får fult stipend og lån?

Tusen takk for råd. Er så VANSKELIG å komme igjennom hos lånekassen, tre mils lange køer der. :kvalm: Derfor er jeg veldig takknemlig. :Nikke:

Skal ta almennfaglig påbygn. nå til høsten, så sikter jeg på Psykiatrisk sykepleie.

Synes det er veldig interresant.

Amalie: *skal hilse fra bassenget og si at det er bare å hoppe i!* Hihihi..

Epica: Hatt en veldig koselig helg jeg...Takk...Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, nå må jeg bare kjøre i feil retning. Lete gjennom hele byen. Hihi......

I dag er det sol.

Weeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppla! :hoho:

Sliten.....Veldig!

Ikke vært hjemme siden igår. Sovet på hotell sammen med mannen i Oslo i natt. Deilig!

Elsker sånne spntane turer...Egentlig skulle han være der alene, men så ville han ha meg inn dit også... :hjerter::hjerter: Han var der i frbindelse med studiojobbing.

Dermed tok min snille pappa og kjørte meg inn med den nye cabrioleten sin. :sjarmor:

Snille pappa! :klem:

Vi tok en kveldstur ut og spiste litt og kikka innom et sted vi ble anbefalt, men der var det litt mye folk for oss. :ler: Så vi gikk på et lite koselig sted og tok en øl og så på hotellet og la oss.

Jeg gikk rundt å titta litt i byen for meg selv i et par timer idag.

Tok toget hjem og rett i stallen, red en kjempefin tur. Hesten var så snill idag. :)

Skal ri han på banen imorgen, gleder meg!

Dro og så eieren av stallen trente sprang med en kjent dansk instruktør på en stort senter etterpå. Moro!

Så dro jeg til mormor og kjæresten og klippte dem....Sliiiiiten!

Nå skal jeg sove godt. Skal på jobb imorgen tidlig.....

Amalie: Fant du frem????? :ler::grine:

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Idag har jeg fått sovet litt, deilig! Er skikkelig støl etter gårsdagens ridetime... :ler:

Kjenner det i alle muskler!

Sitter her å venter på min "storesøster" skal komme, skal stripe håret hennes.

Etterpå må jeg ut å finne meg en sovepose, skal nemlig på biltur med pappa fra idag til imorgen.

Planen var å dra på biltreff på Biri, men vi fant ut at det vil bli alt for varmt å dra til innlandet nå, så vi drar heller nedover Svenskekysten, å ser hvor vi havner opp. :grine:

Jeg ELSKER svenskekysten så jeg gleder meg veldig! :tommel:

God helg alle sammen!

Nå skal jeg spise litt frokost, så blir det liten dagbokrunde... :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hvorfor har jeg ikke vært her inne før da?? :( dumme meg!! du har nå fått en ny fan her inne ;)

gøy å se andre med hesteinterresse her og, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig Seroxata!

Moro med "fans" :grine: med samme interresser! Vi har mao mye å snakke om... ;)

Er forresten j..... sur! Skrev masse her istad, men tulledataen gjorde så det forsvant... :sur:

ÅÅÅaaaghhh! Gidder ikke en gang til!

DUMME,DUMME DUM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eller jeg fant et. Men når jeg hoppa oppi bassenget kom en liten pjokk og begynte

å grine å rope på pappaen sin.

:grine:

Så ble jeg jaga :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...