MiNNieMooSe Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #61 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Idag har vært en aktiv dag. Er bare innom for å imens jeg tar en pustepause... Begynte dagen med å dra til stallen, var altså der rundt kl 09. Så red jeg en god tur med ei jente som også hjelper til nå som eieren av stallen er bortreiss. Koselig! Vakre hesten var sååå snill idag også... Da blir jeg glad! Etter stallen rakk jeg å komme hjem å skifte/dusje og så var det videre, dro på et opplegg på ei strand et stykke herfra, mannen min har en slags sommerpatrulje hvor han synger for barna og deler ut gaver osv. Deretter rett til bilforhandleren å skrive under på pairene til den nye bilen vår. Og hjem med mannen, så dro jeg til farmoren min å klippte både henne og min onkel som reiser på ferie imorgen... Phhuuu...Trengte å sette meg i 2 nå... Nå skal jeg vekke mannen, freshe meg opp litt, og så skal vi på konsert i byen på Glommafestivalen!!!!! Whoohoo! Her går det jammen unna ja! Skal ikke klage på at jeg har lite å gjøre iallfall...Kjære kan ta seg et par øl, så kjører jeg. Kjenner at jeg er litt trøtt, desutten skal jeg være i stallen imorgen kl 09.00 igjen, greit å være opplagt da! Kjenner at ryggen min er mye bedre nå som jeg rir, det er så deilig! Imorgen må jeg huske på masse...Skal egentlig i bursdag, men må jobbe på lørdag... :klø: Kanskje jeg bare skal ta en dag off? Å vaske huset og kose meg alene...*frister,frister* Nå er det vekke-mannen-tid! Baaaaj folkens!
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2006 #62 Skrevet 13. juli 2006 Nå slipper du å klippe håret mitt. Mamma ga meg penger til en klipp. *slå ut håret* ble kort gitt, i forhold til det jeg er vant til Men fint å få fiffa opp litt
MiNNieMooSe Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #63 Skrevet 13. juli 2006 Amalie: Korleis ble det da? *nysgjerrig*.... Nå skal jeg legge meg... Natta!
MiNNieMooSe Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #65 Skrevet 16. juli 2006 Tjohei... Idag er det skikkelig søndag! Mannen og jeg begynte dagen med å dra å spise pizza på Dolly Dimple, nammmmmm! Har igrunn festet hele helgen jeg... Fredag var jeg ute med jobben å spiste pizza, og da ble det også litt rødvin. Etter det dro jeg i bursdag til ei venninne, planen var jo å ikke drikke, men siden jeg allerede hadde fått litt vin så kjørte jeg på allikevel.. Tok det relativt rolig allikevel da. Dro en liten tur ut hele gjengen i bursdagen for å høre på vakre mannen min synge/spille. Koselig! Igår hadde jeg bursdag her for ei annen venninne her, vi lagde Gresk salat (uten oliven da selvfølgelig! HAAAAATER det! )med fullkornspasta oo hadde hvitløksbaguetter til, det var nammenamm... Vi var bare fire stk, og det var kjempekoselig. Men, det beste er..... Det endte med at typen til hun vi feiret fridde til henne!!!!!!!!!!! Jeg ble jo helt ellevill og åpnet en flaske med rosa Champagne og tente lys i hele stua, spilte fiiiiine sanger fra bryllupet vårt til dem osv... Jeg er jo i "bryllupsmodus" ennå.... Ble veldig glad jeg.. Vi tok en tur ut etterpå, hadde det kjempegøy ute! Tok mange rare,rare bilder også..Blir alltid sånn. Mannen kom hjem sent, og da ble det et lite nachspiel hos oss da, ikke så ofte lenger... Men, man blir jo ganske sliten etter sånne helger! Sov til kl 13.00 idag, nyyyydelig var det! Ikveld kan det ikke bli sent, skal på jobb kl 09.00 og i stallen å slippe ut hestene først. Det skal gå bra det, da får jeg hilsa på lille Salez min...Vakker! Mannen og jeg er sofaslitere idag, bare koser oss og har sett mange episoder av 4400, ELSKER den serien, blir helt hekta når man ser mange episoder på rappen som idag... Nå er mannen oppe i 2 etg og brenner ut neste episode..Thihihi..Gleder meg! Litt trøtt også, skal prøve å legge meg tidlig!
MiNNieMooSe Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #66 Skrevet 16. juli 2006 Mannen og jeg måtte le da vi plutselig fant ut at vi tilsammen har sittet foran tven i seks timer! Det er altså 6 episoder av 4400 det... Bra! Jeg ser svært sjeldent på tv, men når det kommer til serier så skjønner dere sikkert hvorfor... Jeg klarer altså ikke å vente en hel uke til neste episode! Litt svak for det jo... Men, det har vært en perfekt søndag for mann og kone, vi har bare chilla og kosa oss velidig! Trenger sånne dager... Nå skal vi legge oss, tenkte å se siste episoden for idag på lap top'en i senga.. Skal gryyyyyytidlig opp imorgen...Geez, jaja det går nok! Sov godt alle sammen! Det kommer garantert jeg til å gjøre.. :
MiNNieMooSe Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #67 Skrevet 17. juli 2006 God morgen! Nå sitter jeg her ferdig ordnet, spiser litt salat til frokost. Skal i stallen og slippe ut hestene før jeg drar på jobb, helt i orden det, for jeg bor ganske nærme stallen. En liten Miskatt pus som sitter her å maler og holder mammaen sin med selskap. Skal jobbe i tre timer idag, det er en time mer enn jeg pleier... Håper det går bra meg ryggen! Får kanskje ta med noe smertestillende i tilfelle... Ha en fin dag alle sammen!
MiNNieMooSe Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #68 Skrevet 18. juli 2006 AUUU...Jeg klarte nettopp å skjære meg! Skulle bære ut søpla, og der la det selvfølgelig et knust champagneglass fra helgen.. Det bare stakk til og var ganske dypt..Det endte med at jeg løp inn til mannen, og stakkars A som var her ble redd, for hun skjønte ikke hva som skjedde.. Det som var ekkelt er at jeg så laangt inn i beinet mitt..Ble helt svimmel jeg.. Så nå sitter jeg her med beinet høyt og med dataen på fanget. Idag har jeg jobbet igjen, blir ganske gåen i ryggen, men nå er det lenge til jeg skal på jobb igjen da. Vi reiser nemlig til Danmark på søndag! Blir deilig med en liten ferie ja... Så jeg skal ikke jobbe før neste helg igjen... Vi blir bare borte i tre dager, vi skal være i sommerhuset til mannen sin familie. Det er kjempefint der! Gleder meg! Vi skal ha med stesønn og svogeren og dattera hans. Men, de reiser ned imorgen, så sitter de på med oss hjem igjen. Er så trøtt om dagen, igår sov jeg omtrent hele dagen, sovna på sofaen etter jobb, sov i tre timer, og la meg deretter tidlig...Trøtt igjen nå... Kanskje jeg mangler jern? Eller noen andre vitaminer? Vet ikke jeg.. Har masse klesvask jeg må få vasket før vi drar, tenkte å sette igang nå, med resten av huset også, så det er strøkent her til vi drar. Er så deilig å komme hjem til skinnende hus. Vet ikke hvor mye jeg orker nå, benet er vondt...Trøtt, men kan jo sette på en maskin, så legge meg på sofaen i en times tid til maskinen er ferdig....Lurt!
Amalie_85 Skrevet 18. juli 2006 #69 Skrevet 18. juli 2006 Hei! Må si du har hatt en innholdsrik helg. Deilig da. Kjæresten min har flytta hit, så har sønnen hans vært her. Det var uvant for han. Men gikk greit. Tror han er litt redd for å miste pappan sin (uten at jeg skal si noe for sikkert). Så det var veldig greit at han fikk være sammen med han alene i hele går tror jeg. Må ha en fin tur til danmark da. HAr og lyst å dra dit selv om jeg nettopp har vært der
MiNNieMooSe Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #70 Skrevet 18. juli 2006 Hei Amalie! Ja, her har det gått unna i helgen ja.. Ikke så rart jeg er trøtt kanskje.. Skikkelig! Vil bare sove jeg, men prøver å "holde meg i skinnet"... Sitter her med benet høyt, men nå gidder jeg snart ikke mer, thihi..Må gjøre noe for å ikke sovne,men mannen kjefter på meg hver gang jeg prøver å bevege benet. Han sier jeg må sitte stille...Han har nok rett... At det skulle skje! Blæh.. Det var koselig med besøk av stesønn vel? Stakkars, kjenner meg litt igjen i det du sier med at han er redd han skal miste pappaen sin. Stesønn min sluuuker også pappaen sin når vi har han... Veldig pappagutt! Jeg vil også ha en liten....
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #71 Skrevet 19. juli 2006 Samme med stesønn! Alt blir snudd på hodet de helgene, da jeg ikke er den som får oppmerksomhet lenger! Vil du ha en liten??? Oi.. Har ikke hørt deg sånn før vennen.................. Trøtt ja.. Det er jo et tyyypisk symptom på grav.. Men det kan vel ikke skje nå hvis du går på piller? ... Hvor gammel er stesønn nå? Min er 5. Begynner på skole neste år. Sånn sett er det ganske greitt, er redd for sjalusi osv..
MiNNieMooSe Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #72 Skrevet 19. juli 2006 Hei i natten... Våknet på sofaen nå jeg, kollapset da jeg kom hjem fra stallen istad... Sov der en stund for å si det sånn... (på sofaen) Er ikke bra i formen, har skikkelig hovne mandler, og noen ganger går det helt rundt for meg, akkurat som jeg har feber/ikke feber hele tiden...Hodet er tungt.. Usj, typisk meg å bli dårlig rett før vi skal på ferie! Tenkte egentllig å bare late som ingenting og ikke "tillate" megselv å bli syk...Men, da tror jeg at jeg blir enda verre...Kjennes sånn ut nå. Nå har jeg lissom holdt meg i to dager..Blææææh! :evil: Epica: Jeg har veeeldig lyst på! Mannen sitt ønske har vel smittet over på meg..Men, nå er det stilt på han da selvfølgelig... Tenker lissom mye på det, men skrittet er stort fra å tenke på det til å gjøre det... Venter nok litt til, tror jeg... Tviler på at jeg er gravid ja Epica, er bare virus tror jeg. Blir så slått ut.. Stesønn blir 5 i oktober, og skole neste år her også ja. Blir rart, men.. Ugh, nå må jeg legge meg..Er helt utafor... Natta...
Bustetroll Skrevet 20. juli 2006 #73 Skrevet 20. juli 2006 Har ikke rukket å lese noe særlig her enda, men ville bare hilse på, og takke for besøk i dagboken min. Håper formen er bedre i morgen. Sov godt, og drøm søtt.
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #74 Skrevet 20. juli 2006 Uffda.. Håper du er bedre i formen idag vennen!
Gjest Zenta Skrevet 20. juli 2006 #75 Skrevet 20. juli 2006 Innom for å hilse på Håper formen blir bedre og at du får ei fin helg
Amalie_85 Skrevet 20. juli 2006 #76 Skrevet 20. juli 2006 Ha en super helg! Nå reiser jeg på siste ferie til foreldrene til kjæresten min. Reiser ikke før i morgen tidlig. Men da er jeg nok så trøtt at jeg ikke kommer til å skrive. Men når jeg tenker meg om får jeg nok mange timer på nett i morra. Så kanskje jeg stikker innom en liten tur da og.
MiNNieMooSe Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #77 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Tjo ho! Nå har vi hentet hunden til svigers, han skal vi passe frem til søndag. Egentlig skulle vi kjøre frem og tilbake til huset deres og passe ham der, siden de bor så nærme, men vi tenkte vi likeså godt kunne prøve å ha ham her. Lurer på hvordan pusene reagerer da... Lurer sikkert ille... Tusen takk til alle dere søtinge rsom har vært inno0m her...Går litt bedre idag, feberen er vekk så derfor er jeg glad. Kjenner at det henger i fortsatt, men kan jo ikke kjenne etter heller..Thihi. Veldig lummert idag! Vi reiser jo til Danmark på søndag, så idag skal vi ha skikkelig hjemmedag. Skikkelig "husmor"dag mao. Dette må jeg huske: *hente ny p-pille resept *Klippe plenen *Rense kaninburet *støvsuge hele huset + vaske gulvene. *Tørke støv *Få på plass noen bildr osv, som vi fikk til bryluppet..På tide kan man si... Skal shine skikkelig her! Er så deilig å komme hjem til strøkent hus når man har vært på ferie.. Har litt å gjøre så jeg må sette igang.. Kommer tilbake senere! :rosasmil: :-D Endret 21. juli 2006 av Bethina
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #78 Skrevet 21. juli 2006 Flink husmor du er! Håper kattene liker hunden da! Goooooood helg & kooose deg masse på ferie vennen!
MiNNieMooSe Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #79 Skrevet 21. juli 2006 Tjolahoppsassa!!!!! Hopper innom en tur mellom "slaga" her... Har gjort masse idag egentlig. Nå er jeg hjemme alene, koser meg jeg. Lettere å få gjort noe når jeg slipper å se på at mannen sitter på rompa og spiller dataspill imens jeg jobber... Men, det skal sies at jeg unner ham det mye av tiden (MEN LANGT IFRA HVER GANG) for han jobber som en hest om dagen stakkar..Ikke mye fri, men noe huslig kar har jeg ikke akkurat funnet meg... Ble veldig glad da jeg kom hjem igår og han hadde klippet alt det høye gresset nedenfor gården vår da. Trodde ikke det var han som hadde gjort det engang jeg.. Har skuret hele første etasje nå, og tenkte å begynne på 2 snart..Der går det relativt fort, bortsett fra badet da..Det tar litt mer tid. Men, jeg tar alt i mitt tempo jeg, fredagskveld eller ei. Er så utrolig deilig etterpå! Da kan jeg sette meg ned med verdens beste samvittighet og nyyyte at det er så rent og pent her... Nå måtte jeg bare ha ei røykepause! Ble litt søtsugen også jeg... Fant noen PEZ i skapet...Sssshhhhhh! Fortjener det nå synes jeg. Hører på Depeche Mode imens jeg holder på, da går det så mye lettere! Thhihi.. Gleder meg ille til å dra nå, snart søndag og FEEEERIE!
Catus Skrevet 21. juli 2006 #80 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Takk for besøket i dagboka mi. Måtte jo inn og hilse på deg også! Ser ut som du har mange jern i ilden for tida. Men sånn er det alltid rett før en ferie. Jeg skal også til Danmark, men det er fortsatt fire dager igjen, så stresset kommer vel til mandag tenker jeg.. Ellers forstår jeg at du rir? Heldiggris.. Jeg har også lyst, men har ikke råd for tida. Kjøpte hus i fjor, og det har krevd sitt. Men kanskje etter hvert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå