MiNNieMooSe Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #41 Skrevet 7. juli 2006 Hei på dere!!!! Koselig at dere er innom meg her innimellom...Selvom jeg har vært SÅÅÅÅ sløv her inne i det siste, full skjerping på meg... Amalie: Så godt å høre at du har hatt det bra!!! Alltid godt med ferie vettu,jeg koser meg på jobb, det lille jeg er der iallfall. Imorgen har jeg et "oppdrag" fra sjefen min, som ikke er relatert til salongen, jeg skal sette opp/ordne håret og sminke hans to søstre og føne morens hår...Wææææooo! Skal lissom møte dem på hotellet, og har aldri sett dem..Thihihi... Litt spent på hva jeg får for det også.. Klippe deg?Ja, hvorfor ikke. Du kan jo komme på jobben min. Der er det BILLIG å klippe seg vettu. Så du er babysyk du også??? Jeg tenker ikke på annet jeg...HELE tiden..Men, så sier nesten alle, "vent,vent du er så ung" Jaja, de mener vel det beste for meg... Vet ikke om man får den indre følelsen når man er klar heller jeg??? Epica: Skulle ønske jeg visste noe selv, har jo SÅ lyst..Men, samtidig så er jeg usikker. Mannen sa til meg igår at han skjønte at jeg ikke var klar. Han har jo masa lenge og jeg sier alltid "men,ditt og datt" selvom jeg har kjempelyst... Tydelig tegn på at jeg ikke er klar mener han. Kanskje om et år? Da skal jeg mest sannsynlig begynne på sykepleierskolen (hvis jeg ikke har ombestemt meg innen den tid) men, det er jo utrolig mange som klarer skole og baby samtidig da. Svigermoren min hadde fire stk som bodde hjemme lissom, og da begynte både hun og svigerfaren min på skole samtidig... Det står det respekt av!!!! Jeg tar meg selv i å gå å se på babytøy osv... Hva med deg da???Er du fremdeles i like god form og jobber fullt?? Synes bilde i avataren din liknet deg jeg!!!! Leste et sted at du skrev at det ikke var deg altså.. Gleder meg masse ti å følge deg videre, du ligger jo alltid foran meg, med både bryllupet og babyen... Moro det!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #42 Skrevet 7. juli 2006 Er i god form og jobber 100% ja! Hm... Ikke lett å kombinere baby og skole kanskje.. Tror jeg, personlig hadde ventet til jeg fikk jobb. MEN... Om babysyken tar overhånd så sett igang!! Hadde vert såååå koselig å hatt deg som nabo i Gravid-dagbøkene.... Du skal begynne på sykepleierskolen ja? Du vil ikke jobbe som frisør altså? Formye vondt i ryggen kanskje? Du er ikke sykemeldt lengre eller?.. Ha en suuuuuuuper helg vennen!! Jeg og mannen skal kose oss hjemme, jeg med alkoholfri vin.. Pssssssst! Jeg kjente bobler i magen igår!! Helt fantastisk deilig!!
MiNNieMooSe Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #43 Skrevet 7. juli 2006 Epica: Jeg er nå aktivt sykmeldt, dvs at jeg jobber litt og ellers det jeg klarer/vil selv.Fantastisk å være tilbake! Synes det er megatrist at jeg ikke kan fortsette selvfølgelig, men skal fortsette å jobbe der jeg jobber ved siden av skolen da. Trives så godt der! Har søkt på sykehjem også, svigermor har kontakter se, .Det er mest for å se om jeg liker å jobbe på den måten lissom. Men, det er ikke aktuelt før til høøsten når skolen starter! Jeg har søkt på almenn påbygning nå til høsten, så nå går jeg bare å venter spent på svar! Får det nå snart tror jeg.. Har jo et år til å finne ut om jeg er helt sikker på sykepleien, Jeg vil helst jobbe med psykiatri jeg da, synes det er spennende! Sant som du sier at det lønner seg å ha fast jobb osv,men man har jo inntekt allikevel. Men, det koster jo å ha barn også, spesielt når de begynner i barnehage osv... Tror det blir en stille helg, skal møte svigers på svenskegrensen ikveld, for å ta med noe vin over. Så er jeg bedt på grillfest imorgen og har SÅÅÅÅÅ lyst, men jeg må kanskje passe stesønn... Har veldig lyst til å spørre svigermor om hun kan passe ham, for hun skal jo ha det andre barnebarnet sitt også, og de leker så godt sammen! Skal forresten ri imorgen! Det har jeg ikke gjort på 3 år, og jeg hadde totalt hestedilla i mange år, og har savnet det veldig! Har ei bekjent som har en hest jeg skal prøve å ri imorgen, og kanskje begynne å ri litt fast. Gleder meg som en unge!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #44 Skrevet 7. juli 2006 Blir spennende å se hvilken vei du tar, og jobb du ender opp med! Må du kanskje passe stesønn? Men, du må vel ikke det? Jeg passer han aldri hvis ikke mannen kan, siden det er hans ansvar. Så har han heller stesønn en annen dag om en dag ikke passer, kan dere ikke gjøre det sånn Grillfest hørtes herlig ut!! :-D Saaaaaaaavner noen øl og en god fest!! ha en kjempefiiiin helg vennen!
MiNNieMooSe Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #45 Skrevet 7. juli 2006 Epica: Nei jeg mååå ikke....Men, synes synd på mannen, hvis han ikke får noen andre til å ha ham.. Er ganske knyttet til stesønn blitt også, men må si jeg har ille lyst til å dra på grillfest altså. Nå må jeg dra, skal til byen å handle litt, litt småting til "oppdraget" imorgen bl.a! Så skal jeg oppom jobben og klippe ei venninne... Synes egentlig det er rart hvis svigermor sier nei til å ha stesønn når hun likevel skal ha hun andre..Håper mannen kan høre med henne... God helg Epica og alle dere andre der ute! Ps: Fiiiiiine lille magen. Og vognen også! Var helt "meg"!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #46 Skrevet 7. juli 2006 Svigermor kan sikkert ha han! Du likte vognen ja? Den er SCTIIIILIG!! Kos deg i byen og med venninne!
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2006 #47 Skrevet 7. juli 2006 Hvor mye tar dere for klipp da? Alle steder jeg har vært koster masse penger Bortsett fra et sted det kosta 100kr men da var jeg ikke fornøyd. Men det sa seg kanskje selv. Men men. Nå skal jeg vaske gulv så kommer kjæresten min. Mamma har laga mat til oss. Skal langt opp å hente sønnen til kjæresten min i helga. Men jeg gleder meg egentlig Ha en flott helg
MiNNieMooSe Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #48 Skrevet 7. juli 2006 Hei igjen Amalie! Vi tar 150 for klipp, uansett hva slags klipp. Men, der jeg jobbet før tok vi 340 (og det var uten føhn!!!!!! ) Så typen din har en sønn? Bor han langt unna?Gammel er han da? Kos deg masse i elgen da vennen. Håper svigermor kan passe stesønn så jeg får dratt på grillfest! Har sååå lyst til det, glad i litt fest om sommeren!
MiNNieMooSe Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #49 Skrevet 9. juli 2006 Hei og hå... Det ble grillfest på meg igår ja, moro så lenge det varte. Hadde med meg en flaske hvitvin, og drakk nesten hele...Det går alltid bra, er ikke for mye lissom.. Men, så fikk jeg en drink av ei venninne, og da ble jeg plutselig i dårlig form...Jeg er av den sorten som aldri kaster opp samme hvor dårlig jeg føler meg, men det gjorde jeg altså da...Rart??? Herre min hatt så pinlig også vettu. Følte meg jjo som en fjortis!!!! Mannen min er ikke helt fan av sånne episoder han heller, skjønner jo det. Litt streng er han , men det er fordi han vet jeg ikke synes deter noe moro å bli sånn. Han kjenner meg SÅÅ godt. Bedre enn jeg selv gjør... Etterhver kom taxien, men jeg dro rett hjem å la meg. Våknet tidlig idag og hadde ikke et snev av hang over, deilig!!!! Skal i stallen idag også, og ri klokken fem. Skal prøve den samme hesten som igår, på ridebanen idag. Igår red vi en hel gjeng på tur, bare i skritt. Litt spent på å ri han idag, blir vel litt flere gangarter... Han har visst en tendens til å bukke litt, og er skvetten, så han kan hoppe til innimellom. Han gjorde ingenting igår. Kjenner jeg er litt skjelven, tror jeg må ha meg litt mat. Kjedelig å lage...Blæh. Det kommer ei venninne etter jeg har vært i stallen ikveld, så jeg får vel ta en omgang med litt husarbeid her idag, det trengs. Må: *vaske litt klær *støvsuge tepper *vaske gulv Skal bli deilig å bli ferdig! Men, først må jeg spise...
MiNNieMooSe Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #50 Skrevet 9. juli 2006 Kommer meg lissom ikke igang med husarbeidet jeg...Har bare lyst til å legge meg på sofaen litt.. Er nok litt redusert allikevel... Mannen klagde på at jeg ikke holdt kjeft igår, jeg bare skravla... Blir litt flau da... Mannen min er å henter stesønn, så da blir det ikke noen mulighet for en nice nap on the couch. Men, sånn er det med barn!!!! Agghhh, kommer meg vel... Lagde meg to ristede brødskiver, er så mett... Kroppen min er litt rar ja. Mukig det hele er fordi jeg ar vært litt sliten de siste dagene... Kan tenkes. Vært mye stress og styr, og det er jo lenge siden det nå.. Slækker litt jeg nå... Lyst på røyk, men glemte å ta en av mannen før han dro...Jeg har ikke...Orker ikke sykle påkiosken å kjøpe heller... Ikke synd på meg!
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #51 Skrevet 9. juli 2006 Jeg pleier å ha ørepropper i senga så jeg får sove lenger i stemorshelgene Så gøy at du koste deg igår, fram til det sa *pang!* Håper du kom deg iløpet av dagen vennen! Hva har du gjort på ellers idag da?
MiNNieMooSe Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #52 Skrevet 9. juli 2006 Hei Epica! Nå har jeg akkurat kom meg hjem og ut av dusjen...Er helt pumpet! Har vært å ridd, har begynt med det igjen etter mange års opphold. Driver fortsatt å blir kjent med hesten, han er litt *wild* for å si det sånn, deter en 21 år gammel fullblods, og har er 5 år i oppførselen.. Idag så bukket,bukket og bukket han. Fikk skikkelig prøvd meg for å si det sånn. Glad jeg klarte å holde meg i salen! Niesen min red også, på en ponni og hun falt av både igår og idag.... Men, det gikk heldigvis bra begge gangene! Skal ri igjen imorgen, hun som eier hesten skal være med også, på sin andre hest. Ellers har jeg bare tatt det rolig idag, vært sløv. Hatt besøk og spist pizza. Nå får jeg snart besøk av hun venninna jeg har snakket om som var så deppers under svangerskapet, skravle litt! Formen har vært veldig bra, bare vært slapp..Men, det kom seg da jeg satt meg på hesten for å si det sånn,hehehe... Nå kaller sofaen! Du da vennen? Deilig å få hjem mannen?? Noen "bobler" idag???
Amalie_85 Skrevet 9. juli 2006 #53 Skrevet 9. juli 2006 Hei igjen Amalie! Vi tar 150 for klipp, uansett hva slags klipp. Men, der jeg jobbet før tok vi 340 (og det var uten føhn!!!!!! ) Så typen din har en sønn? Bor han langt unna?Gammel er han da? Kos deg masse i elgen da vennen. Håper svigermor kan passe stesønn så jeg får dratt på grillfest! Har sååå lyst til det, glad i litt fest om sommeren! ← Hvor er det da dere klipper? *løpe til med 150 kr i hånda* Typen min har en sønn ja. Bor halvveis til særp gjør sønnen. Så ser han jo nesten vær helg ellers. Han er nå 4 år, men blir om ikke så alt for lenge 5. Har hatt en flott helg. Skal oppover igjen om 2 uker. Men da får vi en hel uke. Det blir nok fint. Masse god mat og sove lenge Ha en god natt
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #54 Skrevet 10. juli 2006 Stakkars venninna di som var så deppa... Uffda! Men er alt ok mellom hun og mannen, siden du sa han var litt lite supportive..? Godt du koooste deg igår! Jeg og mannen så etpar filmer, kos det! Vil ha fri fra jobb!! Sååå lite å gjøre, kjeeedelig! Fikk klippt håret lørdag, fått vekk flisene, herlig! Jeg kjente noen bobler nettopp.. Men vil kjenne mer, spark også! Det er såpass svakt nå... Gled deg!!
MiNNieMooSe Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #55 Skrevet 10. juli 2006 Hei dere! Idag er jeg STØØØL! Etter ridetimen igår... Og nå skal jeg snart ri igjen, men idag skal vi ri på tur, så jeg håper det blir stille og rolig... Har tilogmed sovet dårlig inatt, for samme hvordan jeg lå, så gjorde det vondt i kroppen.. Amalie: Jeg jobber i Sarpsborg, kan sende deg en pm med hvor jeg jobber, vil ikke legge det ut her lissom... Epica: Det går ikke så bra mellom de to nei... Men, det er under "ordning" nå om dagen..Så jeg håper det ordner seg for dem! Men, jeg har jo FULL forståelse for at det er sllitsomt å ha det sånn... Moro med bobler da! Heldig du;) Gleder meg jeg ja..Tenker på det hver dag..Vi får se hvordan det blir når jeg begynner på skolen osv... Man får jo alltids sånt til å passe uansett, men vi får se... Jeg hadde masse å gjøre på jobb idag! Virker som alle skal ta sommerklippen nå om dagen! Greit å ha litt å gjøre da. Driver å lager middag jeg, potene koker... Skal ha fiskepinner, siden det er noe av de få tingene som stesønn spiser... Men, jeg synes det er godt jeg da.. Har kjøpt sånne figurer som er formet som fisker osv, det synes han er gøy! Ikveld kommer pappa, skal klippe han.. Så har jeg kjøpt grillmat! Så det blir grillings for første gang i år her i huset...Trege vi.. Har bare grillet sammen med andre vi! Gleder meg da! Elsker grillmat og sommer!
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #56 Skrevet 11. juli 2006 Uffda, må være forsiktig med ridinga vennen! Venter i spenning på bryllupsbilder......... *hint hint*.... Ja sant grilling er kos? Håper det var en koselig kveld med papsen!
Amalie_85 Skrevet 11. juli 2006 #57 Skrevet 11. juli 2006 Skjønner godt du ikke vil si her hvor du jobber. Plutselig står hele KG der Jeg hilste på en hest her om dagen. Det var skummelt De har så store hoder, de er skumle
MiNNieMooSe Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #58 Skrevet 11. juli 2006 Hei ig hå... Fortsatt støl jeg, Blir vel bedre imorgen tenker jeg! Idag har jeg bare sløva og sovet leeeenge... Deilig! Har bare hatt mareritt i det siste da,men.. Det er ikke fullt så kult! Epica: Jeg har endel bilder, men de ligger på cd så jeg må overføre dem. Du skal få se;) Grillinga var ellykket også. Amalie: Bra du forstår det da, at jeg ikke vil legge det ut.. Hester er så snille så, de aller fleste iallfall. Men, skjønner at mange synes dem er skumle, de er jo store og sterke!
MiNNieMooSe Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #59 Skrevet 12. juli 2006 Hei og hå! Vi har kjøpt oss ny bil!!!!!!!!!!!!! Får den på tirsdag eller onsdag, det er en Toyota Hiace Hi Class, måtte ha en stor og sterk bil , som kan dra alt det tunge (musikk)utstyret til mannen! Woohoo!
Amalie_85 Skrevet 12. juli 2006 #60 Skrevet 12. juli 2006 Gratulere med ny bil. Håper dere blir fornøyd da. Får krysse fingrene for at det blir "ny" bil på meg og om litt over en uke. Har sett meg ut en, men han måtte ha betenknings tid. Han skulle egentlig pusse den opp for 25 år sia. Men den ble bare stående. En fin liten 61 modell. Så jeg gleder meg veldig. Håper han vil selge da. Men vi får se. Er jeg og kjæresten min som skal ha da. Selv om vi har en bil vær fra før. Men min er så "ny" (69) Men kjæresten min sin er enda "nyere" (71) Så håper håper håper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå