Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Coco Chanel :grine:

Faktisk 11 uker siden :overrasket: at jeg tok en dusj i mitt eget hjem...

Men, jeg har selvfølgelig dusja! :grine:

Har lånt et bad i 2 etg hos naboen, han har nemlig et leilighet der som står tom.

Flax for oss. ;)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det lite som hadde skjedd siden sist.... :forvirret:

*************

Vi har akkurat vært å hente takstrapporten hos takstingenøren, og resultatet var slettes ikke verst.

So far so good. :tommel:

Da skal vi skrive en egen rapport også til forsikringen, om egne erfaringer osv. Så får vi håpe saken ruller videre..

Taksten på gjenopprettelse av skaden kom iallfall på 192.000. Som vi skal kreve av forsikringen.

*************

Nå skal jeg lage gryterett, mannen henter stesønn i barnehagen.

Skal møte min Amerikanske svigerinne senere ikveld, har ikke sett henne på 7 mnd. :overrasket:

Gleder meg til det... ;) Er bare så trist, ser ut som de skal skilles... :tristbla:

Ellers er jeg kjempetrøtt, hele tiden. Igår dro jeg hjem fra skolen siste timen fordi jeg klarte ikke være våken+ at jeg skulle på jobb og måtte være opplagt. Var like trøtt idag og er det ennå... :klø:

Var innom et senter istad pg handlet litt på salg, skummelt når det er så ultrabillig overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt er bare forbokstaven Epica :overrasket:

Går på pillen ja.... :sjenert: Vært litt sløv med de i det siste,men det har bestandig gått bra før. ;)

Så det er nok ikke noe sånn...

Meeeeeeeeeen, det hadde ikke gjort noe!! :babygutt::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempekoselig kveld., med besøk som fortsatt er her...Jeg må bare svikte dem, er sååååå trøtt! :sjenert:

Skal passe stesønn omorgen, og ikke minst lese....Trenger søvn....

Deilig å ha mannen hjemme på en lørdagskveld for en gangs skyld... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt igjen...

Har akkurat stått opp. Deilig å sove litt lenge da, skal snart style mannen min til fotograferinga. :herremann:

Jeg skal passe stesønn imens de skal ta bilder, så vi drar til ei venninne av meg. (Hun har en stesønn også som min stes. liker i leke med):

********

Ikveld skal vi få opp det nye taket på badet, gleder meg! Imorgen kommer rørleggeren,da kan vi få satt opp dusj osv etterhvert...Det skal bli helg konge å få....

:hoppe::hoppe:

Nå må jeg finne noen klær til mannen min...

Stesønn er en smule "vanskelig" å holde styr på....Virker som om øra kun er på pynt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest endel til prøven imorgen, men ikke nok.... :sjenert:

Har to fritimer før prøven imorgen, så da setter jeg meg på et leserom og leser istedetfor å dra hjem og sovne. :grine: Den må gå bra! Denne prøven avgjør hele 1 termins karakteren.

Meeeen, jeg kan takke meg selv hvis det går dårlig, har hatt 2 uker å lese på og begynte selvsagt siste kvelden. Merker at jeg har litt problemer med å konsentrere meg. Tror det er fordi jegtenker så mye på svoger/svigerinne..... :tristbla:

Nå skal jeg ta en røyk,pakke sekken og så legge meg.

zZZzzZZZZzZ.... :sove: ZzZzZzZzZZzzZzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da var jeg hjemme igjen. :)

Er veldig usikker på prøva idag, det kunne gått bedre ja.. :roll:

Men, fikk igjen et annen prosjekt som jeg fikk veldig ok karakter på da. :sjarmor:

Mannen og jeg har spist kinamat, går mye i det om dagen..Lettvint... :ler:

Mannen er ute å henter noen dupeditter til badet, rørleggeren har vært her i dag, så nå har vi fått opp varmtvannsbereder, do (får ny i slutten av uka) og vann i springen.

Endelig. :)

Tror jeg må ta en hvil før jeg leser til morgendagens dialektprøve... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står på med skolearbeid ser jeg.... Flink du er! :Nikke:

Dialektprøve i morgen? Usj... det synte selv jeg er vrient, og jeg underviser i norsk... :rodme: Lykke til!

Og godt med et bad som nærmer seg brukbart da! :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh! :klem:

Tusen takk for oppmundtringen... :) Vil ikke si jeg er sååå flink, er litt treg med å komme igang,

men er iallfall igang nå da... :sjenert: Det er jo i uutgangspunktet noe jeg ska kunne, iallfall relativt godt. Men, jeg må trene på hvor de forskjellige dialektrekkene er fra og de forskjellige uttrykkene osv.. Ikke helt lett det her nei... :sjenert:

Du underviser i norsk!? Oi, da er du sikkert flink i faget... :blunke:

Underviser du i ungdomskole, videregående? Hvilket nivå?

Koselig å høre fra deg igjen. :klem:

:lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese: :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ofte innom her nå om dagen, men håper jeg får litt mer tid og ro til det snart. :)

Akkurat nå sitter jeg her å sløver fordi jeg er sååå trøtt! :sprettoy:

Skulle egentlig gjort lekser... :sjenert:

Må få ut finger`n og heller sove godt etterpå...*ta meg selv i nakken* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg iallfall lest leseleksa... :sjenert::ler: litt flink er jeg da... :grine:

Må male siste strøk i taket på badet, så de kan fortsette med arbeidet der imorgen (akkurat nå er det polstret av plastikk!) Det er ikke så stort, så det går relativt fort... Bortsett fra at det er tungt å male tak da...Spesielt med mine armer, de har fått sitt etter 2 timer med badminton, og aerobic + et strøk med maling igår, riding + et strøk idag.... :sjenert: De er ikke helt gode fra før av heller, får fort vondt, men det er jo et "meen" av frisøryrket ja... Nok syting for idag.

Nå skal jeg ta malerulla fatt! :grine:

Så skal jeg sooooooooveeeeee..... :sove: Må opp tidlig imorgen. Har fullstappet helg i vente også!

Fredag: Besøk av et vennepar, og mannen skal være hjemme også. :hjerter_rundt:

Lørdag: Skal i Surprise party for en kompis av mannen....! :hoppe::bursdag:

Søndag: Skal besøke min bror som har bursdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cr@sh!

Du underviser i norsk!? Oi, da er du sikkert flink i faget... :blunke:

Underviser du i ungdomskole, videregående? Hvilket nivå?

Jeg underviser faktisk på vgs. Men lover deg at dialekter ikke akkurat er min sterkeste side... Selv om det faktisk kan være ganske artig.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg underviser faktisk på vgs. Men lover deg at dialekter ikke akkurat er min sterkeste side... Selv om det faktisk kan være ganske artig....

Så bra Cr@sh!

Jeg beundrer de som liker det så godt at de har det som yrke, som f.eks klasseforstanderen min!

Ho er sååå flink, men jeg skjønner ikke at folk holder det ut jeg da... :sjenert: Ikke at norsk er så kjedelig, men det virker så tøft, mye input og ikke minst mye retting! :ler: (det skal sies at jeg tar påbygning, og det er jo dobbelt så mange norsktimer som andre har, all respekt til lærerinna vår!)...

Jeg fikk igjen prøva idag da, fikk en 4´er og det var jo ok..

På onsdag har vi særemnedag, skal jobbe med 3 hele bøker vi har lest. Det blir utfordring! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har vi hatt besøk av et vennepar, spist pizza, drukket gode drinker og spilt spill.

Kjempekoselig! :tommel:

Har følt meg litt uvel idag.. :forvirret:

Nå er det nattinatt på mannen og meg! Nikke: ':

Sov godt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei :)

Og tusen tusen takk for hilsen i dagboken min :) Satte stor pris på det.

Hvordan var det i surprice party i går?? Det er alltid gøy med slike fester, det blir stort sett alltid vellykket :) :)

Ellers må jeg spør det samme som coco chanel... Er du helt sikker?? ;)

Ha en superstrålende søndag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :hoppe:

Har hatt en fin helg sammen med mannen min, fått gjort mye sammen som aldri får mulighet ellers, det er deilig!

Surprisepartyet igår var kjempekoselig Liljen :kgblunk:

Han ble overrasket! Det var jo det viktigste. Mannen og jeg var de siste som ble igjen, så vi hjalp til å rydde opp. Kona til hovedpersonen :ler: er gravid, så de kjørte oss hjem. Det var deilig, for det var ganske langt unna der vi bor.

Ang sp.målet deres Liljen og Coco Chanel

Så er jeg ganske sikker på det, (har forresten en egen dagbok for dette.. ;) )

Men , har jo ikke testet for det er ganske usannsynlig....

Håper helgen din har vært bra også Coco Chanel :klem: og bare hyggelig å besøke dagboken din Liljen :klem:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig ferdig med rapport en om disseksjonen. :sjarmor::hoppe:

Nå skal jeg begynne på kald krig, har mundtlig høring imorgen... :hår: MÅ bare lese myyye...

Har forresten ikke lyst på røyk, det er så typisk når det er siste røykedag!

Må bar røyke for dét, skal jo aldri røyke igjen... :sjenert::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...