Gå til innhold

Livet som kone..

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk søte Epica! :kyss:

Kan si til deg hva et er på msn jeg... ;) Men, vi har det fint nå altså. Det største problemet i det siste har vært stesønn...faktisk.... :sjenert: Men, idag hadde han og jeg det koselig da. :)

Nå sitter jeg her å spiser nudler, venter på forloveren min, vi skal en tur på et senter og så skal vi besøke moren min og gi julepresanger osv.

Først må jeg vaske gulvet, har støvsugd dem. Kattungene har spist julekakene som stod på bordet i natt, så det var smuler utover hele gulvet og sofaen...

Merkelig, har lissom aldri hørt om katter som spiser julekaker.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for julehilsener Cr@sh og Amalie :kyss:

Har hatt en fantastisk Jul sålangt...

Igår spiste vi middag hos svigers, og dro å sa hei til stesønn samtidig som nissen kom og dretter til min familie og pakket opp gaver og koste oss.

Fikk veldig mye fint! Merker at vi er "voksne" nå, får mye praktiske ting. Men, det er jeg veldig glad for.

Vi fikk En skikkelg fin Moccamaster av min pappa, stemor og lillesøs. så fikk viblender, vaffeljern, penger, kokebøker (veldig gode!) spill, fine Maokrukker av min mor,en stor tykk kattebok (jeg) + masse annet fint.

Idag har vi hatt hele mannens familie her, morfaren til mannen har nemlig bursdag idag.

Vi har spist kaker osv. Var 12 stk her! :overrasket::)

Nå har alle dratt og mannen er på lydsjekk. Ikveld skal han spille ute, og jeg skal bli med. Det er jo gå-ut-dag-nummer en! :danse: Blir moro, spesielt når mannen skal drikke litt også.

Mannen og jeg skal kanskje spise middag sammen med bandet først.

Mulig et vennepar blir med ut også, hvis de fikk barnevakt...HÅPER det! :sjarmor:

Nå skal jeg bare sitte her å nyte roen og at det er så ryddig og rent her... :ler:

Jeg har jammen vaska, gnukka og gnidd til Jul i år...Deilig etterpå. :nisseblunk:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig Amalie :klem: Hvordan ligger det an med huset? Pusser dere opp?

Vi er ennå ikke ferdig med badet vi. Tar sin tid. Men, skal i banken og få oppussingslån imorgen.

Vi må ha det så vi får fortsatt, men vi skal gå gjennom forsikringselskapet, så håper vi kan få noe der. ;)

Idag har jeg bare sløvet, sovet lenge, begynt på ei bok og hatt besø av forloveren min og svigermoren hennes. Svigermoren skal nemlig ha en pusekatt av oss. :) Ble så glad for det!

Hun eer veldig dyrekjær, så da vet jeg at den får det godt...Lille vakre pusen min... :hjerte:

Mannen min er syk han...Igjen... :tristbla:

Nå sitter vi i hver vår sofa, han ser en sånn tulletegnefilm dvd, og jeg sitter her å trykker.

Har tittet litt i den nye Ingrid Espelid kokeboka mi, som jeg ble veldig glad for! :sjarmor:

Lukter deilig mat... :sikle:

Har mat i stekeovnen, sulten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en times nap med mannen...Deilig! Han er så dårlig stakkars, og nå måtte han på jobb... :tristbla: Heldigvis får han slippe å synge iallfall da...

Maten istad ble kjempegod forresten! Lagde kyllingfileter i ovnen med masse grønnsaker og ris ved siden av. Mannen skrøt iallfall. :sjarmor:

Etter litt :humpe: istad spurte mannen meg om når jeg hadde tenkt å slutte på p pillene...Og han var seriøs... Han lurte på om vi ikke kunne gjøre det i Mai, for da var jeg snart ferdig med skolen (Juni) og så slapp jeg å bli så stor på sommertid...Han er så vakker...Omsorgsfulle mannen min! :hjerter_rundt:

......Kom Mai du skjønne milde... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sittet å surfe litt.. Har lest tilsammen 120 sider i boka idag, så jeg trengte en pause, klarte ikke å konsentrere meg mer, så da får jeg legge vekk boka litt. :lese:

Tenker litt på det med nyttårsforsetter jeg...Selvom jeg ikke egentlig er så veldig fan av det...

Men, her er noen av tankene mine om hva jeg vil bli flinkere til, uten at jeg skal bli helt "nazi" på det og bare ta helomvending med en gang, for det skjer ikke. :ler:

1. Fokusere mer på helse og en sunnere livstil.

Spise mer frukt og grønnsaker,bevege meg mer og drikke mer vann (mindre lighbrus)

2. GJØRE MITT ABSOLUT BESTE PÅ SKOLEN.

3. Bli litt mer økonomisk

Redusere småhandling, og planlegge mer hva som trengs til husholdningen.

4. BRUKE mitt treningsmedlemskap, ikke noen drastiske forandringer, men begynne pent for å få litt mer overskudd...

5. Så var det med den "?%#"?+" røyken ja..... :sjenert: Verdens største klisje at alle skal slutte til nyttår....

Jeg vil så gjerne være røykfri... Lese Allen Carrs´røykesluttebok om igjen kanskje?

:klø:

Dette er bare tanker om hva jeg kan bli flinkere til.

Lykke til, til meg selv! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi overtar ikke før i januar. Men vi har ikke tid heller før det.

Men vi har sett på maling og sånt i det minste da!

Men får du noe penger visst du blir gravid i mai da?

Vi har snakka om når det eventuelt hadde passa for oss :ler:

Så det er når jeg er ferdig på skolen og har jobbet i ca 7-8 mnd....så det vil jo si at det er "bare" 3 år igjen :tristbla:

det er så leeeenge til :tristbla:

Jeg vil og ha baby nååååå.

Eller ikke akkurat nå men :P

Har dere en fin romjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske greit tilrettelagt for studenter når det gjelder penger Amalie, mån får jo litt fra lånekasse, stipend altså. Jeg har også fundert litt på dette, men mannen sier jeg ikke skal bekymre meg så mye for akkurat det. :) (selvom jeg har gjort det ganske mye).

En annen ting er jo at jeg skal ta en høgskolestudium, men studenter har jo masse fri og tid til å ta seg av barn. ;) Gleder meg!

har vært i banken nå, og fått endel råd om hva vi skal gjøre videre mht forsikringsaken med huset.

Mannen og jeg er ganske drittlei...Har vært uten varmtvann i 9 uker pga oppussing.... :sur:

For hver ting vi gjør her av oppussing, så dukker nye problemer opp. Men, sånn er det gjerne.

Kanskje vi selger? Når badet og alt er ferdig? Mannen trenger jo studio, og skal vi bygge det koster det en masse masse penger..... :roll:

Det var jo det som var planen, før alle problemene med vannlekkasje osv dukket opp...

Nå skal jeg snart i stallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen er så syk, huffamæien.... :sur:

Kommer ikke videre med badet, svigers ringte nettopp og var villig til å hjelpe til...

Snakker med mannen på tlf nå..Jeg må ned dit og dusje. Fler at det er litt "nok" med å låne badet hos naboen nå. Siden han ikke fortalte oss at han fikk besøk som skulle bo i leikigheten i Jula engang. :roll:

Huff, skal ikke være lett dette...

Jeg får dra å dusje hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. Mannen er ofte syk! :overrasket:

En gooooood bedring til han! ;):klem:

Kjedelig å måtte låne dusj, stresss..

Håper du får en koselig kveld :kyss:

Lykke til med nyttårsforsetter! Jeg klarer aldri holde noen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Epica, mannen har vært mye syk i det siste.... Jeg maser om at han skal ta influensavaksinen...Menm han er jo så sta. Men, bedre det enn å risikere å være så mye syk.

Tusen takk forresten :klem:

Nyttårsforsettene ja, :grine: ikke o0fte de blir overholdt..Men, vil bare tenke litt mer i de banene. :)

Svigerfar og svoger har vært her å hjulpet mannen idag, fått gjort endel! :danse:

Håper mannen får hjelp imorgen, så han får fortsatt på neste vegg.

Når veggene er satt opp skal det festes gips utenpå panelen, så skal snekkeren legge gipsen på gulvet og resten har vi fått en fagmann til å gjøre. ;) (membran,avrette,flislegge osv)

Gleder meg så utrolig mye til få det ferdig! :hoppe:

Har vært å jobb idag,er ganske drittlei... :sjenert:

Blir helt matt av hvordan enkelte av de snakker til kundene, og ikke føler jeg at jeg kan si ifra. Jeg jobber så lite der lissom. Herre min hatt, det er et serviceyrke og hun ene får rett å slett kundene til å føle seg som DRITT! :frustrert:

Da blir jeg provosert...Hadde ei venninne på jobben, som jeg klippet og hun reagerte også...

Nå er mannen å kjører hjem svoger, tenkte å sende ham ei melding og be ham kjøpe noe mat...

Aner ikke hva. Sulten!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett med når ting skal pusses opp i huset! Glad jeg slipper unna mye der. men det er jo en del møbler som skal pusses og males, men jeg gleder meg litt og. Men helt til slutt er jeg vel kjempe lei :grine:

Men ikke enda :sjarmor:

Sambo har kjøpt seg "ny" bil, en større enn det vi hadde. Så det er litt morro syns jeg hvertfall. Men nå har vi jo da 3 biler :forvirret: vet ikke hvordan vi skal klare å holde alle tre! Men men.

Ha en super nyttårsfeiring visst jeg ikke er innom her før den tid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...