Cr@sh Skrevet 17. november 2006 #301 Del Skrevet 17. november 2006 Kjære vene da! Går jo ikke ann å glemme foredragspapirer hjemme når man har ansvar for en hel gruppe - skikkelig dårlig syntes jeg... og hu derre. fnisef***a da... (måtte le av "kallenavnet" du brukte)... er det mulig. Skjønner du ble skuffa og sur, ja... Kos dere i helga alle 3! Blir sikkert koselig med besøk av stesønnen. Har dere et nærtog godt forhold? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. november 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Kjære vene da! Går jo ikke ann å glemme foredragspapirer hjemme når man har ansvar for en hel gruppe - skikkelig dårlig syntes jeg... og hu derre. fnisef***a da... (måtte le av "kallenavnet" du brukte)... er det mulig. Skjønner du ble skuffa og sur, ja... Takk for forståelsen Cr@sh! Ble så sinna at jeg kunne sprukket på stedet... Stesønn og jeg har et godt forhold ja, men litt slitsomt til tider også...Men, sånn er det vel for alle. Han er i en sånn periode hvor han IKKE skal høre på oss og sånn..Litt kort lunte da ja.. Endret 17. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. november 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 17. november 2006 Nå sitter jeg å stesønn og koser oss i hver vår sofa og ser på tv og har fyrt i peisen. Mannen har dratt på jobb. Kommer ei venninne etterhvert, hun som har det litt tøft nå pga bruddet.. Vi koser oss iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. november 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) God morgen! Idag har jeg sovet leeenge, dvs våknet rundt 09.-09.30 og lå i senga å slappet av til kl 11.30. Var selvfølgelig syk igjen da jeg våkner, halsen er helt kaputt igjen.. De ringte fra hj.sykepleien å spurte om jeg kunne ta kveldsvakt idag, og tidlig imorgen. Jeg sa at jeg kanskje kunne klare det imorgen, men at jeg er syk idag. Da sa hun at det var vel best om jeg blr frisk først... HUff, jeg hater å si nei når de ringer sånn, er så redd de aldri ringer igjen.. Jajaa, helsa kommer først da... Hadde besøk helt til klokka 03.30 inatt jeg! :rosasmil: Søskenbarnet til mannen var her, hun er såååå kos. Herlig person. Hun venninna mi som egentlig skulle komme kom ikke,men det ar som forventet... Kjenner at jeg blir irritert, det går an å gi beskjed lissom...Vet hun har det tøft, og det er derfor jeg prøver å hjelpe henne også. (hjalp henne med flytting, tilbudt meg å passe ungen hennes osv) men det er trist når man kun føler seg til nytte når det er noe man hjelpe til med, ellers er det ikke så mye å skryte av lissom. Lurer på om jeg skal si noe? Mannen mener jeg absolut bør det, men jeg får se an litt. Åssen det utvikler seg.. Nå skal jeg lage frokost til mannen,stesønn og meg! Endret 18. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. november 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hvor kjipt skal ting egentlig være.. Fikk tlf fra ei venninne som lurte på om jeg skulle på fest til ei annen venninne ikveld, greia er bare at jeg har ikke hørt en dritt..Da jeg sa det så ble jo hun som ringte helt rar og skjønte ingenting... Kan begynne å lure på hva som er feil? :klø: Må innrømme at dette går veldig innpå meg, blir lei meg av sånt. Synes folk kan si ifra hvis det er noe jeg har gjort galt, selvom jeg vet hvor vanskelig det er å ta konfrontasjonen. Er ikke verdensmester på det selv heller. Endret 18. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. november 2006 #306 Del Skrevet 18. november 2006 Uff... kjipt når man ikke vet hva som er galt.. Bør nok ta det opp med henne ja, på en fin og rolig måte så hun ikke blir defensiv eller noe. Har dere et close forhold ellers, mye sammen? Hmm.. Godt å høre du har kost deg vennen! Vi får besøk av vennepar ikveld. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2006 #307 Del Skrevet 19. november 2006 Koooose dere ikveld Misunner deg som kan drikke viiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. november 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Mannen og jeg har vært ute å spist..Koselig! Pratet om da vi var små "rebeller" og jeg drakk vin og ble i skikkelig latterhumør... Er så koselig med sånne kvelder.. Imorgen drar han til Trondheim, og blir borte i tre dager.. Kommer nok til å savne han ja... Skal kjøre han og kollegaen til flyplassen. Jeg har snakket med venninna mi Epica, og hun hadde visst ikke vært helt seg selv den kvelden og glemte å si ifra... Hun hadde sovet i et døgn, og derfor ikke svart på meldingene. Bøyde meg i støvet, beklaget veldig. Fikk dårlig samvittighet jeg. Skjønner jo at hun har det vondt nå, ikke lett når typen din plutselig forandrer seg til å bli et kald j****... Ble lissom litt trist og lei ut av alt sammen selv, og da måtte jeg bare finne ut...Har desverre opplevd slike lissom venninner før. Er litt skadeskutt vel... Nå må jeg hoppe til sengs snart, skal jo opp tidlig og på skolen. Endret 19. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. november 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 21. november 2006 Her var det ikke mye action... Har vært flink idag, ryddet og shinet. Har vært å handlet et ar julegaver også, sammen med min tante/forlover. Deilig å å kommet igang ihvertfall, skal ta noe over nettet også. Det er tidsbesparende. Har bestemt meg for å bli hjemme fra skolen imorgen (feeling VERY guilty) for jeg skal inn på skolen til stemoren min i Oslo å se et show de har. Mannen kommer også hjem imorgen, sa kanskje han sitter på hjem fra Oslo. Gleder meg til å se ham igjen! Har lovet å hjelpe til med hesten imorgen, måke og pusse han. Pluss at jeg må lese på en prøve vi har på torsdag, som jeg ikke får lest på imorgen kveld pga Osloturen. Drar rundt kl 15 til Oslo, så da får jeg ikke tid til å dra på skolen, hvis jeg skal rekke alt det.. Får skjerpe meg etter imorgen vel... Ganske trøtt, har gått unna idag. Venter bare til opppvaskmaskinen er ferdig, så tar jeg kvelden. Må opp tidlig å lese til prøven imorgen. Fikk 5 på den forrige i det faget, så jeg vil jo gjerne holde den ved like;) Kattepusene har fått øyer nå, ikke alle har åpnet dem heelt, men nesten. De blir bare vakrere og vakrere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 23. november 2006 Hei,hei Fikk ikke vært her igår, var i Oslo på Beautyshow, var veldig bra! Har såå lyst til å ta make up artist utdannelse, men helst i Danmark...Mulig jeg gjør det etterhvert. *drømme* Nå er jeg bare hjemme en liten tur før jeg skal på jobb, begynner om en halvtime. Har ikke såååå lyst til å dra akkurat.. Men, det er alltid greit når jeg kommer dit da. Sikkert mye å gjøre der idag! Håper vi er endel på jobb..Julebordsesong og alle skal shine sveisen. Får vel fikse litt på meg selv her også, før jeg drar. M lissom føle seg litt ok, når en har en jobb hvor man står foran speilet i mange timer. ikke at det er en selv man stirrer på akkurat men.. Hopper nok innom senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #311 Del Skrevet 23. november 2006 Make-up artist ja, sikkert interessant! Lurt å ha itillegg til frisør! Men skulle du ikke satse på sykepleien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jo, Epica det var det jeg hadde lyst til. Men, nå er jeg usikker på hva jeg virkelig vil. Men, make up har jeg lyst til å ta uansett, så har jeg det i tillegg til frisøryrket. Mest for å ha papirer på det, og fordi det er moro. Sminker jo endel selvom jeg ikke har utdannelse i det. Endret 23. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. november 2006 #313 Del Skrevet 23. november 2006 Hei og hopp! Gjort mye du i det siste! Jeg må bare fortelle at på søndag skal jeg på visning eller jeg og kjæresten min altså Blir så spennende å holde på å titte. Gleder meg masse nå. Så jeg holder på å sjekke banker og lånemuligheter for meg som student. Danmark er et flott land da, har bodd der selv. Men tenk om du ikke kommer tilbake da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei Amalie!! Koselig å se deg her igjen! Er ganske aktiv for tiden ja. Jeg bare drømmer jeg, om Makeupskolen i Danmark... Aner ikke når eller noe sånn! Ikke kommer tilbake? Joda. Må jo bo her vi vettu, pga stesønn. Men, mannen min er dansk og besteforeldrene hans bor i samme by som skolen, så det hadde vært gøy å bodd der et år eller noe sammen. Men, tror ikke han blir med på det.... Visning ja? Det er en spennende fase!!!!!! Lykke til da. Tror nok du kan få lån selvom du er student hvis han har fast inntekt og dere f.eks fryser lånet og bare betaler renter og f.eks deler av lånet imens du studerer. Blir spennende å snakke med banken da. Mannen og jeg begynte å se pirates of the carribean, men ble så trøtte at vi orket ikke mer.. Nå skal jeg sove! God natt! Endret 23. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. november 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 24. november 2006 Endelig helg! :enig_anim: :smilejente: :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. november 2006 #316 Del Skrevet 24. november 2006 Får avdragsfritt i 1 år bare ser det ut som. Så vi får se da siden jeg ikke har noe fast inntekt. Men vi får se. Er plutselig masse leiligheter til salgs der vi skal se Er litt merkelig at så mange selger på samme sted samtidig. Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #317 Del Skrevet 24. november 2006 Er han dansk altså? Visste jeg ikke! Koser deg ikveld? Goooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. november 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 24. november 2006 Sånn.... Da var stesønn i seng. Må innrømme at jeg blir sliten av å ha han innimellom. Han er veldig "hyper" og hører ikke så veldig mye på meg bestandig. Lurer på hvor de får all den utholdenheten fra til tider... Amalie: Det er jo moro at det er flere ledige leiligheter, men litt rart hvis det er MANGE til salgs på en gang ja? :klø: Håper dere får lån da! Er så moro å ha hus. Joda, mannen min er halvt Dansk Epica! Snakker flytende.. Har aldri forstått Dansk før jeg traff ham. Men, det er jo umulig å snakke det selv! Kommer ikke tulleruska di snart da vennen? i natt kanskje? Er så trøtt jeg. Lurer på å ta en hvil før mannen kommer hjem fra forestilling, de var visst veldig forsinket. Stakkar... Har MASSE lekser jeg tenkte å gjøre i helgen, men får drøye til imorgen. På søndag formiddag skal jeg jobba fra 07.30 til 14.00. Greit å tjene litt penger da... Kjenner jeg blir utslitt av det livet jeg lever for tiden... Kan ikke fortsette slik, treffer vel veggen hvis jeg gjør det.. Mannen har sagt virkelig ifra til meg også... Det verste er at jeg aldri får nok søvn, er konstant sliten pga det også. Men,men. Nå skal jeg ta en "cowboystrekk" på sofaen! Så "Spirit" sammen med stesønn, og ble meeegatrøtt av å se film, det gjør jeg alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #319 Del Skrevet 24. november 2006 Hadde dere ikke stesønn sist helg også? Oi, i seng kl 23!? Han må være hyyyper da ja! Busy woman forstår jeg! Må slappe av og hvile også vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. november 2006 #320 Del Skrevet 24. november 2006 Vi har lillemann nesten hver helg vi. Dette er første helga på flere mnd at vi bare skal være oss. Skal bli litt deilig egentlig. Dansk er herlig språk da. Liker det danske språket........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå