Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Uff jeg fikk ikke gjort noe husarbeid.. :sjenert:

Ikke helt i form nei.,. så det blir sløving i sofaen med mannen. ;)

Hva skal dere ikveld da? Skal du møte ei venninne?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Epica!

Det kommer ei venninne hit, så skal vi vel en tur ut tenker jeg. :danse:

Så kommer et vennepar og skal se på pusekattene nå strax...De skal nemlig ha en når de har blitt store nok til å gis bort..(12 uker)

Nå sitter jeg å tar meg en øl og hører på musikk og koooser meg! :perebrus::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hjemme igjen, har vært på Cupfinalen på Ullevoll i Oslo, og FFK vant! :hoppe::danse:

Har spist take away og nå er jeg stappmett og trøtt...ZzZ Lyst til å ta en lur på sofaen, MEN jeg må gjøre lekser... :kvalm:

Skal kanskje treffe ei venninne, er slutt med henne og kjæresten... :tristbla: Stakkars, hun er lei seg... Men, det som er koselig er at hun har funnet seg leilighet i nærheten av oss. :)

Var kjempekoselig igår Epica , kom oss ganske sent ut, men da traff vi mannen, kooselig. :hjerte: Moro å være sammen med han ute, er så sjeldent han er ute. ;)

Du da? Koste du deg? Bra med babyen? :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg ja. Lille jenta sparker villt! :hjerte:

Lurer på om hun blir like vilter når hun er her... :sjenert:;)

Nå ser jeg bare frem til å møte snuppa mi & få bort magen!! :grine:

Ha en suuuperduper mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei...

Idag ble jeg hjemme fra skolen, da jeg våknet på morgenen var formen elendig og det har den vært hele dagen. Influensaen som ikke lslipper taket... :sur: Vært mye nå..

Har lest endel i særemneboka mi som skulle være ferdig til onsdag...(dårlig tid!)

Kosa med pusekattene, sovet mye, besøkt mormor i en halvtime og sett på ei venninnes nye leilighet rett oppe i gata...

Helt ør nå, mannen har ligget på sofaen og snorket i flere timer imens jeg har lest... :ler::kyss:

Vakker han..

Skal prøve å få han med meg i seng nå...

Tusen takk forresten Epica! (ps: tanten min skal være med på fødsel imorgen, ei venninne som skal få satt fødselen igang. Hun er sykepleier, og ville gjerne bli med! Spennende sikkert!)

God natt der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg unngår alt av fødsler på tv! :hår:

Men gleder meg til ETTERPÅ.. ;)

Ikke tegn til at noe skjer enda! :)

Æsj, kjedelig med influensa..

God bedring vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt Epica! Det var visst veldig sterkt å bli med på den fødselen sa tanta mi, de satte igang fødselen også vettu. Er nog ganske tøft det ja... :overrasket:

Men, jammen ikke lenge til det er din tur nå, sååå spennende! :) Blir moro å se hvordan hun ser ut og sånn da.. Må legge ut bilder her vel??? :Nikke:

Er heeelt åumpet jeg, har svømt 1000 m nå i siste time, med influensa.. :sjenert: Startet egentreningsprogram idag.

Nå skal jeg strax ned i stallen og ri...

Gleder meg til å komme hjem igjen å slappe av, men det blir seeent for jeg skal kanskje hjelpe ei venninne med flyttelass ikvel, hvis jeg har bilen.... :klø: :klø:

Mannen har førpremiere på juleshowet idag, så det spørs. Vil jo hjelpe henne stakkars--

Mannen er på fyllinga med masse av det vi har revet ned fra badet.

Nå må jeg få på meg stalluniformen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal få se bilder av snuppa! :-D

:hjerte:

Kos med stall! ;)

Og gøy med oppussing av badet (vil også.. :sur::ler: )

Har mannen juleshow, der han synger? Så gøy da!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Epica, det er et Juleshow han har sammen med to andre vokalister på et trendy utested i byen. Gleder meg! :nissekonekyss:

Nå er jeg sliteeeeen...Skal ut å hjelpe x med flytting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme! Har hjulpet til med flytting jeg nå... Uff, dette bruddet var virkelig ille. Venninna mi sliter stakkars, og jeg vil gjøre alt for at ho skal få det bra! :tristbla:

Det ble skikkelig awkward da vi var ute hos eksen å hentet tingene.... :sjenert: Holdt meg litt i bakgrunnen jeg... :ler:

Klarte å miste en stor betongbit på fingeren min da jeg hjalp mannen å fylle opp bilen før han skulle på fyllinga istad, det er skikkelig vondt... :sjokkbla:

Nå gleeeeeder jeg meg til å legge meg i senga mi å sove, skal bli herlig! Huske rikke sist jeg var så sliten som nå...

Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå..

Dro hjem etter 2 time på skolen idag, det gikk bare ikke å være der. Skikkelig dårlig form! Mannen ligger rett ut stakkars, ikke moro å se når elsklingen har det sånn... :hjerte::riste:

Har vært på jobb i ettermiddag da, var tungt men heldigvis ikke så altfor mye å gjøre..Så jeg holdt ut. ;)

Nå skal jeg skrive engelsk stil på 3 sider, så jeg prøver å finne litt inspirasjon...*tenker så det knaker* :grine:

Ja, det er ikke morsomt med slike harde brudd Epica, hun tar det tungt.. :murvegg:

Det som er positivt er at hun ikke bor så langt unna meg nå, så da er dt lettere å komme å holde henne med selskap. Synes veeeldig synd på ungen jeg da,hun skjønner jo endel selvom hun er 4 år. Dette er den 2 stefaren det har gått skeis med.. :tristbla:

Men, jeg skal gjøre så godt jeg kan!

Juleshowet starter imorgen, det er ikke bra for mannen som er så syk akkurat...Typisk at han blir syk til premieren sine, det skjer nesten hver eneste gang... :tristbla:

Håper han blir frisk snart.

Så koselig med besøk i dagboken min

Cr@sh! Mannen og jeg bestilte en pizza istad og jeg kviknet faktisk til etter vi hade spist. ;)

Må jo ta meg litt av min kjære nå vettu. :troest:

Skal titte innom dagboken din senere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, syke begge to? :kose:

Influensa? Gooood bedring!! :kyss:

Håper virkelig han er bedre til juleshowet imorgen..

Stakkars venninna & ungen.. Så trist!

Skal ikke være lett!

Lykke til med stilen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med stilen.. Ble bra, mannen fikk lest over og hjalp med med litt småting her og der. Snill han.. Da blir det bare opp til lærern å bedømme. så får jeg vente i spenning. :grine:

Nå skal jeg iallfall sove, det skal bli herlig.

Søte mannen din som laget middag da Epica søtt gjort. :smilbla:

Håper formen er bedre imorgen, jeg nemlig på skolen, pga stilen og fremføring om "verdensrevolusjon og globale konsekvenser..." Jeh, jeh..

Natta folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjohei!

Da jeg våknet idag skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle klare dagen, men det kom seg skikkelig utover dagen. Pleir å bli verst om kvelden og om morgenen..Men, verre med mannen stakkars.. :sur:

Skrev stil og emnet var "My quest for happiness" Cr@sh!

Tror det gikk greit, skrev en stil i Engelsk på skolen idag også, og hun sa at engelsken min var bra. :sjarmor: Moro det.

Har hatt foredrag idag også, men det gikk heller dritt. Han ene på gruppa mi hadde laget powerpoint og derfor hadde han alle notatene våre. Det endte med at han glemte å ta de med, så jeg måtte kjøre hjem i full fart for å hente dem. :frustrert: Og en viss fnisefitte med o,1 i iq klarte å gjøre hele greiene enda verre, hun sa rett ut at hun ikke kunne en dritt og holdt på å le seg ihjel av det, så morsomt var det lissom spesielt for meg som er den eneste som virkelig har jobba r*** av meg for dette foredraget..Tror jeg klarte meg ok, men det trakk jo selvsagt ned.. :sjenert::sur:

Slapp ut mammapusen vår for første gang på 3 uker (:overrasket:) nå, ringte dyrlegen først for å høre hva vi burde gjøre siden hun har 5 små, som forresten er 1 uke idag! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Og hun sa at jeg bare kunne slilppe henne ut for de har så sterkt morsinstinkt at de kommer vanligvis fort inn igjen. Måtte rope litt, men da løp hun inn også da :ler:

Mannen er å henter stesønn i barnehagen, vi skal ha ham her i 4 dager.... Dvs at jeg må passe ham fre og lør. kveld, for mannen har juleshow...Jaja. Sånn er det, og jeg skal jo ta det rolig allikevel. Skal kose meg og slappe av hjemme i helgen. Har masse,masse prøver å skolearbeid å forberede meg til også, *skaffe selvdidiplin* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dere hadde stesønn neste helg, samme helg som oss?

Men, får du ikke sett juleshowet da, eller skal du se det en annen dag? :)

Æsjjj, så dritt med foredraget da... Forstår du er pissed... :sjenert:

:klem:

Håper du får en deilig, avslappende helg vennen! :klem:

Uffda, formen ikke bra enda? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...