Gry Skrevet 16. juni 2006 #1 Del Skrevet 16. juni 2006 Vi har fått følgende henvendelse fra en journalist i KK. Legg igjen svar i denne tråden, eller send meg svar så formidler jeg videre. Vi ønsker å snakke med en kvinne i 30-årene som har gått ned i vekt med sunt kosthold og økt fysisk aktivitet - og som har klart å legge om livsstilen på varig basis, og dermed har unngått å gå opp igjen i vekt. Det bør være snakk om minst sju-åtte kilo i tidligere overvekt. Hun må bo i Oslo eller omegn, og kunne gjøre et kort intervju over telefon i løpet av neste uke. Intervjuet vil handle om hva hun vet/tror er årsaken til at hun ble overvektig, hva som har fungert for henne akkurat denne gangen og gjort at hun har klart det mange sliter med - nemlig å bevare idealvekten. Fotografering vil avtales nærmere når vi eventuelt kommer i kontakt. Takk for hjelpen! Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Bor ikke i oslo eller hadde dette vært noe for meg. Har gått ned 20 kg siden jul pga av sundt kosthold og økt trening. Er veldig fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilia Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Dette spørsmålet ble stilt 16.06.06. Gjelder den enda? Har gått ned tyve kg på halvannet år, med sunt kosthold, trening og Shape Massage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Men, det bør vel helst være en stund siden, minst et år vil jeg tror, for ellers vet man ikke om vektttapet er varig. Å slanke seg kan hvem som helst klare, det er det å forbli lettere som er den virkelige utfordringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isbiten - ikke innlogget Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg er 24, så det er kanskje uaktuelt? Gikk ned 20 kg fra juli-desember ifjor, og holder nå på med de siste femten. Bor i Oslo/omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå