Gjest Gjest_emilie_* Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei! Jeg har nettopp flyttet til Trondhiem pga jobb. Kjenner ingen her og kollegaene er eldre og gifte.... Så mitt spørsmål er: Har noen et utestede eller to å anbefale for en singel "ensom" jente i slutten av tyveårene? Et sted det ikke er uanaturlig å gå alene, et sted hvor det er lett å komme i kontakt med både gutter og jenter? Gi meg et svar! Det er snart helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmmm...er ingen ekspert, men "Visevertshuset" da? Der er det ihvertfall fullt trøkk, og langbord, så du vil ikke synes det er pinlig å gå dit alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Prøv Credo eller Bari. Bra plasser for oss som er nærmere 30 enn 20... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, gå alene på Bari. Det er sikkert stas med folk som sitter alene i grupper rundt små intime bord... Credo hvis du liker kunstnere-hasbeens (neida, det er sikkert bra. Liker meg bare ikke der). Men kanskje det beste svaret for å treffe på folk du kan prate med. På Søstrene Karlsen vil du nok garantert bli sjekket opp i baren. Barmuda blir vel nesten like vanskelig som Bari. Brukbar kan funke. Blæst og. Men det hele avhenger nå av hva slags type du er, så kan du starte med å fortelle mer om deg selv? Vitale mål er viktig å vite for å finne det rette stedet for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har opplevd at på Downtown er det ikke noe problem for single jenter, og heller ikke for noen som er der alene, vært der på en måte alene flere ganger jeg siden jeg alltid mister veninnene mine der fordi det fins 3 avdelinger der, en er mer dance, den andre er komersielt fra 90 tallet og litt no tidens og den tredje er trubadurer. Så det blir litt hver sin smak, og det er ikke vanskelig for ei jente å få oppmerksomhet der spesielt om du er alene, man kommer i prat med folk i køen til og med. Hva enn andre folk sier om Downtown anbefaler jeg det stedet. Og kontakt med jenter og gutter kan vel trubadur avdelinga være mer på da man kan sitte ved baren eller rundt pianoet. Imens de andre er mer dansing og der er det ikke noe problem med fyrer, iallefall ikke oppe på dance avdelinga. Det er 23 års grense her. (Sunnmøring som har sin favorittplass her i Tr.heim) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 16. juni 2006 #6 Del Skrevet 16. juni 2006 Men det hele avhenger nå av hva slags type du er, så kan du starte med å fortelle mer om deg selv? Vitale mål er viktig å vite for å finne det rette stedet for deg... ← :enig_anim: (Tror ikke jeg ville valgt Downtown hvis jeg skulle ut på byen alene-- det er alltids forskjell på folk....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #7 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har gått ut alene en del ganger i Trondheim. Jeg vet ikke om du er glad i musikk, men å gå på konserter er noe som er helt OK å gjøre, og da står jo folk og konsentrerer seg om musikken, og ingen legger merke til at en enslig sjel er der alene. Men det er kanskje ikke så lett å komme i kontakt med folk, man må være litt oppsøkende selv tror jeg. Om du er mer bar-typen ville jeg gått ut litt sent. Da er det lettere å komme i kontakt med folk (når de er blitt litt brisne). Ellers fungerer jo røykehjørnet sent på kveldstid utenfor de fleste pubbene som en genial plass for å bli kjent, men da må du jo (fest)røyke. Hvis man setter seg i baren på en el. annen livat pub sent på kvelden (irske pubben?) er det lett å komme i kontakt med folk, både kvinner og menn. Men som sagt, det er ikke lett å anbefale en pub når jeg ikke vet mer om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_emilie_* Skrevet 17. juni 2006 #8 Del Skrevet 17. juni 2006 Takk for råd! Skal komme meg ut i kveld.... Vitale mål? vel, jeg ønsker først og fremst å komme meg ut i helgen og bli kjent med folk på min egen alder...og jeg elsker å danse! Ønsker ikke å bli sjekket opp verken for kjæresteforhold eller onenight... (har nettopp avsluttet et forhold) ...kanskje jeg heller skulle melde meg på et dansekurs?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #9 Del Skrevet 23. juni 2006 Frakken er jo det ultimate kjøttmarkedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #10 Del Skrevet 23. juni 2006 Alt i Trondheim er harry. Alle stedene er like fæle, og alle folk er ekte Trondheimsharry. Ikke gidd å sjekke der, de er nerdete eller rånete romvesenet Alf'ere hele gjengen, på alle utestedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #11 Del Skrevet 24. juni 2006 Finnes club 4 fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #12 Del Skrevet 24. juni 2006 Jepp, club 4 eksisterer litt her og der. De må bytte lokaler når politiet oppdager dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #13 Del Skrevet 24. juni 2006 monte kristo, bedre kjent som "bruktloftet", er vel alle voksnes paradis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 28. august 2006 #14 Del Skrevet 28. august 2006 Noen gjester her som har det veeldig gøy med å disse trøndere og Trondheim, hmmm, ikke noe nytt kanskje, men veldig barnslig! Men til trådstarter så kan jeg vel også si at det er lettere når man går et sted man "hører hjemme". Hva slags musikk hører du på for eksempel? Mange bra steder i Tr.heim synes nå jeg. Mormor's er fint og rolig, Credo er også bra, eller hva med Mikrobryggeriet? Dicey Rileys er kjempegøy (den irske baren som ble nevnt her)! For min egen del har jeg gått fast på 3b og Fru lundgreens og Posepilten (som nå er nedlagt..buhu..), dette er steder med litt mer rock i veggene da. Men nå er jeg laangt inne i skogen, med Elgen som nærmeste nabo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 28. august 2006 #15 Del Skrevet 28. august 2006 monte kristo, bedre kjent som "bruktloftet", er vel alle voksnes paradis.. ← Trodde alle kalte det bruktfittesentralen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMD Skrevet 28. august 2006 #16 Del Skrevet 28. august 2006 Til trådstarter må jeg forresten si at Trondheim er en utrolig koselig by. Du kommer til å trives! Kafé Larsen har metal-night på lørdager såvidt jeg husker.. Den har ikke vært nevnt sålangt (uvisst hvilken grunn.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå