Gå til innhold

Intens lukt nedentil

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en natt med elskeren min forrige helg, og etter det har det vært en intens lukt nedentil hos meg. :sjenert: Jeg lurer veldig på hva dette kan komme av, for jeg har ikke kløe eller svie eller forandring i utflod el. Det er KUN lukten.

Det har ikke vært sånn etter de andre gangene vi har vært sammen, så jeg synes det er litt rart.

Noen som har vært borti lignende? Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den sjenerende lukten?? Vasker meg flere ganger for dagen, men det er like håpløst rett etterpå.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

sæd kan reagere på sjeden av og til og lage sær lukt. eller det kan være bakteriell vaginose.

Skrevet

Tror ikke du skal vaske deg så mye nedentil, det vil ødelegge bakteriefloraen.

Jeg har selv hatt noe som heter bakteriell vaginose.. som kjennetegnes av vond lukt...

http://www.doktoronline.no/section/woman/?...e&url_topic=147

Søk litt på nettet og se om det kanskje passer på deg??

Behandling for dette får du på resept hos lege!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

lukter det vondt nedentil om man har klamydia da??

BV høres mer ut som tingen, men alikevel ikke siden jeg aldri har opplevd dette før. Det er flrste gangen jeg har kjent sånn lukt av meg selv... :sjenert:

Gjest Tanita
Skrevet

Uansett, om du har BV eller det er noe annet, så må du til lege for behandling. :)

Skrevet
Uansett, om du har BV eller det er noe annet, så må du til lege for behandling. :)

mhmm... klar over det... vet jeg ikke burde skjemmes for en lege, men det er LITT flaut å "brette seg fram" når det stinker der nede... gruer meg.. :tristbla::sjenert:

Skrevet

men alvorlig? kan det lukte ille når man har clamydia??

Gjest Gjest
Skrevet

BV test kan du vel ta selv? Det er jo en sekretprøve, og det er ingen IQ test og gå på wc, stikke inn pinnen selv, gni litt mot skjedeveggen, og levere pinnen til legen.

Gjest Tanita
Skrevet

Legen får slike henvendelser hver dag så det går nok bra.

Gjest Gjest
Skrevet
BV test kan du vel ta selv? Det er jo en sekretprøve, og det er ingen IQ test og gå på wc, stikke inn pinnen selv, gni litt mot skjedeveggen, og levere pinnen til legen.

kan man få kjøpt det på apotek da? hva spørr jeg etter i såfall? og hva gjør jeg om det er BV jeg har? må jeg da uansett til lege?

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis du har BV så må du nok uansett ta en test til legen for de gir ikke ut antibiotika før de vet sikkert hva det er. Så min mening er at å ta en hjemmetest er bortkastede penger siden du uansett må testes hos legen.

Gjest Gjest
Skrevet

Mente ikke hjemmetest (det finnes ikke i Norge på BV, men på klamydia), men at selve testen hos legen kan vel utføres selv? Jeg klarer bare ikke helt se noen forståelig grunn til hvorfor det på død og liv skal være legen som tar ut sekret og ikke pasienten selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du har BV så må du nok uansett ta en test til legen for de gir ikke ut antibiotika før de vet sikkert hva det er. Så min mening er at å ta en hjemmetest er bortkastede penger siden du uansett må testes hos legen.

men hva er det egentlig BV kan komme av da?

Om det er clamydia så betyr jo det at han må ha hatt seg med noen andre enn meg den siste tiden, og det er jo temmelig respektløst å ikke tenke på at jeg faktisk kan bli smittet av det han går på... :/

er BV en greie HAN kan ha gitt meg eller er det noe som kan komme uansett?

Gjest Gjest
Skrevet

BV er en bakteriegreie, ikke noen seksuelt overførbar sykdom (sex kan utløse det, men det samme kan bading, feil hygiene osv). Smittemessig kan det kanskje minne om sopp?

Klamydia kan han for øvrig hatt i flere år uten å ha merket noe.

Skrevet
eller clamydia

Siden når begynte clamydia å luke a?

Skrevet

Man kan jo kjøpe diverse preparater i mot BV på apoteket.

Gynokologen min sa at BV ofte går over av seg selv, også.

Gjest Gjest
Skrevet
BV er en bakteriegreie, ikke noen seksuelt overførbar sykdom (sex kan utløse det,  men det samme kan bading, feil hygiene osv). Smittemessig kan det kanskje minne om sopp?

Klamydia kan han for øvrig hatt i flere år uten å ha merket noe.

I see... men jeg vet at han ikke kan ha hatt clamydia lenge, for det er ikke lenge siden jeg sjekket meg, og jeg har ikke hatt andre enn han siden da..

Men BV, er det noe som går vekk for alltid lixom, eller er det som med sopp at det har kettere for å komme tilbake når man først har hatt det?

Jeg vet at det ikke kan være sopp, for det har jeg hatt en del ganger, og det kjennes helt annerledes på meg

Skrevet

er BV en greie HAN kan ha gitt meg eller er det noe som kan komme uansett?

Du kan få BV av deg selv, men det kan også bli utløst etter sex.

Det kan ha noe å gjøre med at du ikke "tåler han".

Skrevet
Du kan få BV av deg selv, men det kan også bli utløst etter sex.

Det kan ha noe å gjøre med at du ikke "tåler han".

men når jeg tenker meg om... vi hadde analsex den natten... og han var inni "riktig" hull etterpå.... det kan vel gjerne ha vært den utløsende faktoren da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...