Gå til innhold

Dere med bærbar maskin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aethra

Har en 12 tommers iBook G4, og er kjempefornøyd! Utrolig lang batteritid, brukervennlig, og så søt da gitt... Billig også ift. andre med lignende egenskaper.

Mac er best :heiajente: (også til din bruk, som beskrevet ovenfor) Gå inn på apple.com og se på de søte små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Dell Inspiron 8600 og er godt fornøyd med den. Dell sine bærbare er spesielt støysvake, noe som var viktig for meg.

Tilgi meg: :hoho::hoho::hoho::hoho:

Dell bråker så J****!!!!!!!!!!! Kjæresten min hadde en, og han kunne ikke drømme om å ta den med i lesesalen, og skulle han sitte med den her, måtte han gå inn på kjøkkenet med lukket dør, for jeg fikk dundrende hodepine av den.

Han har nå kjøpt seg en Acer Travelmate og er storfornøyd! Kult design har den også!

Selv bruker jeg iBook, og brukte før Toshiba, det likte jeg også veldig godt, ,men kunne aldri tenkt meg å ikke bruke Apple igjen!

Jeg er helt frelst! :ler:

Edit: kjæresten min kom akk hjem og kunne fortelle meg at han har en acer travelmate 8204wlm! Det er en superdupertoppmodell! :ler:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ACER Travelmate 243LC.

Hatt den i over 2 år og er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Labellamia
Acer Ferarri 5000, som kommer på markedet om en stund. En klar vinner.

:klappe: jaaaaaaaaaaaa, lekker er den også, formet som en manns bryst og ferrari rød. har god kapasitet og er omtrent lydløs. Min drømmemaskin, men dyre. Bare vil haaaaaa. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har HP Pavilion dv4110. Hvis du skal bære den mye ville jeg nok gått for en mindre og lettere, men jeg bruker min mest hjemme og ville da ha litt stor skjerm osv. Levetiden på batteriet kunne vært bedre (ca 2,5-3 timer), men alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Tilgi meg:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

Dell bråker så J****!!!!!!!!!!! Kjæresten min hadde en, og han kunne ikke drømme om å ta den med i lesesalen, og skulle han sitte med den her, måtte han gå inn på kjøkkenet med lukket dør, for jeg fikk dundrende hodepine av den.

Dell bråker så jævlig? Fint at du har prøvd alle Dell-modeller da.

Endret av Slangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Narnia

Elsker iBook'en min, beste kjøpet noensinne. Har hatt den nesten 2 år, og har ikke opplevd ett eneste problem!

Kommer til å holde meg til Apple/Mac for all fremtid! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hvit 2GHz MacBook. Utrolig bra og hendig maskin. Det meste er innebygd og ikke minst så er Mac OS X et veldig intuitivt operativsystem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er:

HP/Compaq mye harddisk feil (toshiba/hitachi disker)

Dell mye bra og billig. Litt varierende kundeservice

Acer helt ok

Fuji/Siemens mye bra

Apple/Mac veldig bra men betaler mye for merke (Høy Ipod faktor)

IBM kjedelig utseende men veldig driftsikre/solide

Men "alle" kan levere kraftige, støysvake, rå laptop'er. Alt kommer an på pris og hva man skal bruke den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi har:

* Compaq Presario R3205LA

* Hp pavilion ze2000

* Toshiba satellite

* Compaq presario "et-eller-annet"

Alle er mer enn gode nok til sitt bruk, men jeg personlig er mest glad i min ett år gamle "Compaq Presario R3205LA".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en ASUS A7J.

17" widescreen. På godt norsk, en slepbar PC på 4kg! ;)

Men har man ikke stasjonær-PC og man liker å bruke PC til underholdning, er den absolutt å anbefale.

Er veldig fornøyd med skjermen. Er ikke like fornøyd med at den griller meg når jeg bruker den. (Varm..Forståelig nok..men)

Den har også (som veldig mange asus-pc-er) innebygd webcam og er spesialdesignet for multimediabruk, mtp lyd og alt annet. Har veldig gode høytalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...