Gå til innhold

Dere med bærbar maskin


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Vi tenker å gå til anskaffelse av noen bærbare maskiner, men lurer litt på hva som er bra og ikke... Nevn gjerne også andre merker dere liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du i tillegg sier litt om hva du skal ha den til, så får du ganske sikkert enda bedre svar! Feks. Trenger den å være stille (f.eks. skal den brukes på en stille lesesal?)? Skal den 'tåle' å kjøre noen spesielle programmer? osv :)

Edit: Jeg har forresten en hp dv1045.. Den har jeg hatt litt over ett år, og den var rimelig. En ganske grei maskin syns jeg, bråker ikke så veldig, og kan kjøre de tingene jeg trenger den til (bruker den helst internett, oppgave- og rapportskriving, se film og høre på musikk når jeg er rundtom..). Men den har litt dårlig batteritid, og skjermkortet er sånn passe..

Har satt inn en større harddisk og ekstra minne fordi jeg syns jeg trengte det :)

Endret av wind-up bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1

Om du satser på å ha den på fanget og ikke bare på et bord så sørg for at all varm luft kommer ut på siden og ikke under. Da brenner man seg nemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Den skal brukes til å skrive ting på + internett. Ikkeno spilling eller noe. Men dette er egentlig ikke relevant, for vi skal prøve å få sponset noen, og da bør vi kanskje ikke ha så mange krav ;)

Jeg er egentlig ute etter en liste over hva som er på markedet jeg... Av bærbare maskiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Jeg liker apples maskiner veldig godt, de er gode og raske, og ikke minst kjempefine :smilbla:

Og nå er det kommet en ny på markedet som jeg ønsker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Acer TravelMate 2420. Helt grei maskin og ganske rimelig. Fungerer helt greit til skolearbeid og internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg har en Dell Inspiron 8600 og er godt fornøyd med den. Dell sine bærbare er spesielt støysvake, noe som var viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en Packard Bell Easy Note.

(Men jeg har fått den av sambo som jobber i PB - derfor fikk jeg ikke velge merke ;) ) Men jeg er veldig fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en acer ferrari, kjøpte den i fjor til nesten 20 000.

Sefølgelig er jeg fornøyd med den, men til mitt bruk hadde det holdt mer enn nok med en maskin til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fujitsu Siemens er min favoritt av merkene. Mest fordi de produserer PCer på mest mulig miljøvennlig måte - men også fordi de fleste modellene er veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Acer TravelMate 2420. Helt grei maskin og ganske rimelig. Fungerer helt greit til skolearbeid og internett.

Jeg har en acer ferrari, kjøpte den i fjor til nesten 20 000.

Sefølgelig er jeg fornøyd med den, men til mitt bruk hadde det holdt mer enn nok med en maskin til halv pris.

Vil også anbefale Acer. Har en Travelmate, men gammel modell. Fungerer fortsatt fantastisk! Aldri hatt noen problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Min er en Packard Bell Easy Note.

(Men jeg har fått den av sambo som jobber i PB - derfor fikk jeg ikke velge merke ;) ) Men jeg er veldig fornøyd med den :)

Den har jeg og. Veldig fornøyd. Ikke støy og det har ikke vært noe tull med den.

Kjøpte den for et år siden.

Veldig godt kjøp for de som vil ha en bærbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Jeg har en HP compaq nx7010. Meget fornøyd. Godt tastatur og den er støyfri (viktig for meg).

Har hatt min i snart 2 år uten noe tull av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...