Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #101 Del Skrevet 14. juni 2006 Ninakanin skrev: Oh, okay, takk skal du ha Yeeey, jeg fikk en snill gjest på min side ← Snill Tispe også. *Peker på en tidligere post her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #102 Del Skrevet 14. juni 2006 Tispa skrev: Snill Tispe også. *Peker på en tidligere post her* ← Yes, even though you're a bitch, you're really nice Hah haaaah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 14. juni 2006 #103 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tror Towelie kjeder seg og at hun spiller dataspill -og lever seg en smule for mye inn i det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #104 Del Skrevet 14. juni 2006 StoreSky skrev: Jeg tror Towelie kjeder seg og at hun spiller dataspill -og lever seg en smule for mye inn i det.... ← du, det tror jeg faktisk også, når du først gjør meg oppmerksom på muligheten for at den herlige skrulla atter en gang har for mye tid i hende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2006 #105 Del Skrevet 14. juni 2006 StoreSky skrev: Jeg tror Towelie kjeder seg og at hun spiller dataspill -og lever seg en smule for mye inn i det.... ← Hvor er den innelåste nå da? Kommet seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 14. juni 2006 #106 Del Skrevet 14. juni 2006 Er det noen som har hørt noe fra TS de siste timene da? Kanskje hun har hoppet ut vinduet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #107 Del Skrevet 14. juni 2006 Sarah Salamander :-) skrev: Er det noen som har hørt noe fra TS de siste timene da? Kanskje hun har hoppet ut vinduet?? ← isåfall må vi hedre hennes minne i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. juni 2006 #108 Del Skrevet 14. juni 2006 jeg er her enda jeg. jeg har sendt mail til politiet og brannvesenet. det var ganske unyttig å sende dette papirflyet. ingen har tatt det opp. mamma sover vel enda og jeg er mildt sagt frustrert. jeg satt i vinduet i flere timer i håp om at noen skulle finne papirflyet men alle gikk forbi. typisk oslos drabantbyer. trine rein står på rpiter i kassettspilleren. jævlig lei musikken hennes nå. jeg sovnet litt i sta og skal legge meg og håpe at mamma våkner snart. jeg har øvd meg lenge på reglen om at mamma ikke er alkoholiker. jeg tok tiden og rakk det på 27 sek i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #109 Del Skrevet 14. juni 2006 hvor kommer jeg inn i bildet? :klø: Som sagt: jeg blir kastet ut om jeg tullenicker og skriver tulleinnlegg. Jeg er her ennå, er jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. juni 2006 #110 Del Skrevet 14. juni 2006 og jeg er jævlig sulten BTW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #111 Del Skrevet 14. juni 2006 Dirke opp døra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 14. juni 2006 #112 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Gjest_trådstarter_* skrev: og jeg er jævlig sulten BTW ← Er du der inne enda du da? :klø: Fatter ikke at du ikke har ødelagt den låsen for lenge siden, eller utstyrt deg med et brekkjern i tilfelle slike tilfeller! Moren din kan ikke ha vært så røyksjuk, eller har hun skaffet seg røyk selv nå da?(du er på rommet ditt fordi du glemte å kjøpe røyk vet du) Sett på musikk på fulleste styrke, du selv putter et eller annet i øra, da låser hun nok opp skal du se! Du selv setter deg ved dataen å spiller SILENT HILL StoreSky skrev: Jeg tror Towelie kjeder seg og at hun spiller dataspill -og lever seg en smule for mye inn i det.... ← Endret 14. juni 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 15. juni 2006 #113 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjest_trådstarter_* skrev: og jeg er jævlig sulten BTW ← Hvordan gikk det? Har du kommet deg ut nå? Og unskyld at jeg spør, men hvor har du gått på do??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. juni 2006 #114 Del Skrevet 15. juni 2006 Sarah Salamander :-) skrev: Og unskyld at jeg spør, men hvor har du gått på do??? ← ut vinduet kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 15. juni 2006 #115 Del Skrevet 15. juni 2006 Catwoman skrev: ut vinduet kanskje? :klø: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor! Skrevet 15. juni 2006 #116 Del Skrevet 15. juni 2006 Gjest skrev: jeg leier hos henne for 5000 i måneden. så nei det er ikke det. dette har du ingenting med uansett. og mener du at siden jeg er 24 så forsvarer dette min mors handlinger??? ← For 5000 i mnd kan du få leid et brukbart sted. Synes synd på deg. Det er ikke verdig å bo sånn, det virker som om hun kanskje trenger litt hjelp. Du må jo bli låst ut en gang! Har du jobb? Ta kontakt med noen som kan hjelpe henne, hun blir nok ikke så happy for det, men du er myndig og hun kan ikke bestemme slik over deg. Hun vil takke deg senere selv om det kan bli litt tøft. Ta kontroll! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. juni 2006 #117 Del Skrevet 15. juni 2006 For en tråd Kom ts seg ut eller? Ingen politi eller brannvesen som kom?? Hørtes helt merkelig ut. Hadde aldri latt meg blitt behandlet sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjære trådstarter Skrevet 15. juni 2006 #118 Del Skrevet 15. juni 2006 Kan jeg få friste med en kake eller en god varm viss du tuller viss du ikke tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 15. juni 2006 #119 Del Skrevet 15. juni 2006 1. kast ting ned på bakken ut av vinduet! Da blir vaktmesteren sinna og kommer så kan du får hjelp av h*n. 2. mail/sms til folk du kjenner. 3. dunk i veggen, døra, sett musikken så høyt du kan - naboene klager og du får hjelp. Noe mer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 15. juni 2006 #120 Del Skrevet 15. juni 2006 Når du kommer deg ut og eventuelt blir boende: Ta ut den tingen som kommer ut av døra når man låser, den metallbiten. (Det gjorde faren min når søsknene mine var små, de elsket nemlig å låse hverandre inne.) Eventuelt skaff deg en nøkkel du har liggende på rommet slik at du kan låse deg ut og legg også skrutrekkere på rommet slik at du kan skru av hengslene. Men som de andre sier her... Om du virkelig vil ut - så hadde du vel klart det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå