Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva skal jeg finne på å gi til en 16 år gammel jente? Jeg er helt blank. Jeg begynner å bli litt sent ute med julehanden. ALLE tips hjelper meg fordi jeg har ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. desember 2002 #2 Del Skrevet 14. desember 2002 Kjøp en kul topp på H&M eller noe sånt. Eller en veske eller et belte. Tøffe klær pleide det ikke være flust av unde rjuletreet da jeg var 16 - så det vet jeg at jeg ville ha satt pris på da. Synes hun du er litt sidrumpa (det skjer jo at 16-åringer synes alle de eldgamle på over 20 er det...), så kan hun bytte selv til noe hun liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. desember 2002 #3 Del Skrevet 14. desember 2002 Eller en CD. Selvfølgelig forsegla, slik at den kan byttes om hun ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. desember 2002 #4 Del Skrevet 14. desember 2002 Vero moda og bik bok har også mange fine topper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. desember 2002 #5 Del Skrevet 14. desember 2002 En gavepakke fra ett parfymeri tror jeg de fleste setter stor pris på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. desember 2002 #6 Del Skrevet 14. desember 2002 Et gavekort på JC eller Bik Bok hadde vært fint! Eller gavekort på en CD. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2002 #7 Del Skrevet 15. desember 2002 hva med en fin bok? mange ungdommer leser bøker, det er en fin gave. eller ringkontantkort... :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. desember 2002 #8 Del Skrevet 17. desember 2002 Du kan også gi penger så hun kan kjøpe det hun vil selv. Men synes det er mange gode forslag her. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå