Gjest ny her Skrevet 14. desember 2002 #1 Del Skrevet 14. desember 2002 hei.. jeg har startet på utdannelse innen grafisk design. går på mi og vil gjerne ha svar fra folk som har erfaring fra yrkeslivet. det jeg lurer på er rett og slett om yrket vil bli like stressende og bestå av like mye jobb som nå under studiet? for dette tror jeg ikke jeg takler i lengden.. det blir lite søvn og sosialt liv for å si det sånn. takker for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2002 #2 Del Skrevet 16. desember 2002 Det blir myyye værre! På skolen får man kun et visst antall oppgaver, men i arbeidslivet har man stort sett alltid mange prosjekter gående samtidig, og med stramme tidsfrister. Hvis du sliter med arbeidsmengden allerede på skolen så vil du nok få det tøfft etter hvert... Forresten går det dårlig i grafisk/reklame-bransjen om dagen... Ingen ledige stillinger, ikke til proffe med lang erfaring en gang. Prøv deg heller på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2002 #3 Del Skrevet 17. desember 2002 om det er noe man virkelig vil så får man det til uansett hvordan markedet er!!!! Bare satts på det du virkelig vil så vil du få det til! Jeg går også på MI,eiendomskonsulent linjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2003 #4 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei.. har desverre ikke så mye positivt å komme med, men en bekjent av meg har gått Grafisk Design på MI..og hun får seg ikke jobb. Hun søker og søker, men markedet er så dårlig nå at hun klarer ikke få seg noen jobb.. Ganske frsutrerende ja, men jeg håper du ihvertfall klarer å få deg en jobb innen grafisk design :-? Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå