Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg ville likt å møtt disse utsultede vennene dine Towelie!

Folk som tenner på gigantiske genmanipulerte zombiemonstre virker litt...spesielle :-D

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ingen 1-er? Bare fra 2-4? Lyst til å kjøpe de, så jeg har noe å fordrive tiden med... Så da er det bare å hoppe på 2-eren?

Gjest gjest1
Skrevet

Jo det finnes en 1er men kun til ps1 :(

Det jeg lastet ned til pc er umulig, kræsjer hver gang jeg trykker Esc og det er nødvendig for å komme ut av kartet, for å save osv.

Men monsterene der er litt fjollete, så selv liker jeg 2eren best :)

Hele spillet er en lang depresjon, men det er så utrolig bra for det!

3eren ble litt fjollete med hun fjortisjenta, og 4eren har jeg ikke turt å begynne på engang.

Gjest seroxata
Skrevet
Øyh. Det var 1 mnd, 3 uker og 3 dager siden sist mind you!

Jeg kjenner folk som har vært utsultet som har ønsket intimt samleie med nemesis i PRESIDENT evil også! Han liker jeg ikke, du kan jo se hans oversized hareskår. Da er masker bedre.

:ler: var den ment mot meg den?? :D duuu!!! jeg var nødt til å dra i hu og hast da jeg var hjemme, må ut av leiligheten før mandag skjønner du, så stressa som en gal en for å få ting med meg i går :/

men til uka skal jeg hjem på en liten ferie, mange dager hjemme :D

Ontopic igjen! jeg vil oooog se silent hill!!! :sur::sur: og spille!! herremin jeg har ikke sett filmen, hva gir dere meg!!?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har den på pc-en og jeg har også savet på spillet rett før voldtekten for husker du du brølte SADOSEX PÅ KJØKKENET!!!!! hahaha ;D Jei gjør!

Vi må finne på noe til uka da! Det var forresten deg jeg mener nemensenis ;--D

Gjest seroxata
Skrevet
Jeg har den på pc-en og jeg har også savet på spillet rett før voldtekten for husker du du brølte SADOSEX PÅ KJØKKENET!!!!! hahaha ;D Jei gjør!

Vi må finne på noe til uka da! Det var forresten deg jeg mener nemensenis ;--D

OOOOH!! :O stilig!!! jaaaa, sadosex på kjøkkenet!!! dritkult :) hehehe....

Nemesis ja.. sukk.. jeg savner han litt. må nok ha en date med han på dvd'en i kveld :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Sjekk mine blinkfiler med sailent hil, det er masse pen voldtekt der, og et danseskolebilde >:--D

Gjest seroxata
Skrevet

jeg så de, huhu!!! du som har tegna?? åååh du er så flink :D

Gjest gjest1
Skrevet

Takk bitsj men ikke deee! Jei mente skreensjotsen :O De puler på sjøkene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...