Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg hadde kjøpt det en gang. Det så skikkelig skummelt ut. Jeg hadde vel ikke turt å legge meg til å sove etterpå :tristbla:

Skrevet

Å jeg husker Blair witch spillet. Jeg satt alene en kveld og begynte på det for noen år siden. Måtte slå det av. Men gud så kick du får. :glis:

Gjest gjest1
Skrevet

Har spilt gjennom 2 og 3 noen ganger de siste dagene! Jeg kan jo ikke stoppe her! :D Men de der så verre ut enn noe annet jeg har sett hele spillserien! :(

Skrevet

¨

Silent Hill er genialt!

..og en oppfordring til de som liker sånne spill, sjekk ut spillet F.E.A.R :) :)

.

Skrevet

Synes ikk FEAR var så skummelt jeg egentlig! Litt på slutten kanskje.. men ellers var det bare et ganske tøft actionspill :)

Skrevet (endret)

2'ern er best! Men alle spillene har sine skumle stunder.... Har du spilt 2 og 3, må du jo spille 4 også! Kos deg! :)

tips om skumle spill, resident evil 4 er et bra spill! Selv om det kanskje er et mer actionspill, så anbefales det virkelig!

Endret av Minnie27
Skrevet

Nei æsj jeg klarte ikke engang å se den ferdig!

Gjest gjest1
Skrevet

FYYYYYYYSJ!!! :hår: Ja nå får jeg sove!

Gjest Miloine
Skrevet

Dette spillet må jeg prøve! Hadde en gang i tiden skikkelig dilla på spill, jo værre jo bedre! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg likte ikke de tohodete babyfaen eller det hue! Jeg vil ikke spille det her!!

...men jeg må..

huff :(

Skrevet

hehe... Towelie! Vi vet jo hvordan dette går! fy-fy..

Gjest gjest1
Skrevet

Men det er jo sommerferie snart! Jeg trenger ikke sovne før jeg besvimer av søvnmangel da siden jeg ikke skal tidlig opp. Og da står jeg opp just in time når sola treffer verandaen så jeg kan bli brunere enn de i SH (de er BLÅbleike)

Skrevet

Jælp! Det der høres ut som folka her borte i England! Er de bleikfeite, øldrikkende og rødmussete også? Kanskje jeg lever i et dataspill.... :S Finnes det noen røffe, tøffe typer i dette spillet, da? hehe ;)

PS. Legg merke til at jeg bruker mitt innlegg nr. 2000 på deg!

Gjest gjest1
Skrevet

ojoj! :O

Njæ de er ikke så veldig tøffe. I 2eren er det en sytete mann som leiter etter kona si som er død, og i 3eren er det ei tøs som løper rundt med gønner og på slutten av spillet når hun blir spurt om hun skal ha tilbake sin opprinnelige hårfarge (brun) sier hun "Blonds have more fuuun" :kvalm: Ekle spill!

Skrevet

Hvis du ikke var klar over det...

The movie....................

Elsket av fansen, hatet av kritikerne (visstnok). Mye av filmen er basert på spill nr 1, men man kjenner igjen f.eks pyramidemannen fra 2'ern. Har lyst til å se den, men tror jeg venter til den kommer på dvd...

Gøy at flere digger Silent Hill!!!! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Sett filmen 2 ganger :Hehe: Ble forelska i han pyramid head hehe

Skrevet

Ja, voldtektsmonstere er skikkelig sjarmerende :mrgreen:

Gjest gjest1
Skrevet

Øyh. Det var 1 mnd, 3 uker og 3 dager siden sist mind you!

Jeg kjenner folk som har vært utsultet som har ønsket intimt samleie med nemesis i PRESIDENT evil også! Han liker jeg ikke, du kan jo se hans oversized hareskår. Da er masker bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...