Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Å tro at ungdom skal ha slike forbilder som beskriver her er like realistisk som å tro man kommer til månen ved å klø seg i ræva.

Ungdom har i ALLE tider sett opp til rebeller eller utskudd eller de populære når de leter etter forbilder. Det er de færreste som finner forbilder andre steder, og disse har som regel de kvalitetene som gjør at de blir arvtagere av den de ser opp til. Morgendagens kjernefysikere og morgendagens medisin-oppfinnere.

Men å tro at den jevne ungdom ville hatt bedre forbilder "hadde det bare ikke vært for *fyll inn som ønsket* ", er så naivt at jeg konsentrerer meg voldsomt for ikke å slenge på en hoho-smiley her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, Mona Grudt er en flott dame som holder seg utrolig godt! Jeg har alltid syntes at hun virka nokså jordnær og langt fra dum&deilig.

Men jeg har lest noe av det hun har skrevet i Kamille, og det slår meg som utrolig platt og overfladisk. Så da begynner jeg å lure... :roll:

Gjest Little me
Skrevet
Å tro at ungdom skal ha slike forbilder som beskriver her er like realistisk som å tro man kommer til månen ved å klø seg i ræva.

Ungdom har i ALLE tider sett opp til rebeller eller utskudd eller de populære når de leter etter forbilder. Det er de færreste som finner forbilder andre steder, og disse har som regel de kvalitetene som gjør at de blir arvtagere av den de ser opp til. Morgendagens kjernefysikere og morgendagens medisin-oppfinnere.

Men å tro at den jevne ungdom ville hatt bedre forbilder "hadde det bare ikke vært for *fyll inn som ønsket* ", er så naivt at jeg konsentrerer meg voldsomt for ikke å slenge på en hoho-smiley her.

Det var vel omtrent likt det jeg skreiv før her så enig med deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...