Gjest Little me Skrevet 12. juni 2006 #1 Skrevet 12. juni 2006 Jeg synes Mona Grudt er en av de flotteste damene vi har her i verden. Høres litt flåsete ut, men hun er virkelig en av få kvinner med "kjendisstatus" som jeg synes bringer mer fornuft med seg enn fjås&dill. Hun er en av de få som har skapt seg en flott karriere etter å ha vunnet en internasjonal skjønnhetskonkurranse. I tillegg opptrer hun selvsikkert og i media. Hun fjaser ikke, og virker å ha bein i nesa. En flott rollemodell for unge jenter.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #2 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Må trekke på smilebåndet når dette innlegget kommer opp ved siden av en reklame for slankekaffe - frontet av Mona Grudt. Edit: slankekaffe skulle det selvsagt være, ikke slankekagge! Endret 12. juni 2006 av Spinone
blå Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Må trekke på smilebåndet når dette innlegget kommer opp ved siden av en reklame for slankekagge - frontet av Mona Grudt. ← Akkurat det tenkte jeg også. Der sitter hun å smiler å drikker slankekaffe og er "en flott rollemodell" he he.
Scorpina Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 Jo'a - dama er flott ...men nå begynner jeg å bli grundig lei den påhengte tittelen hun har "miss world 1990" Hallo....det er SEKSTEN år siden!!!!
Gjest 2324 Skrevet 12. juni 2006 #5 Skrevet 12. juni 2006 Flott dame ja. Og hadde jeg blitt kåret til miss universe hadde jeg vært stolt av det lenge, mye lenger enn 16 år.
punktom Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Jo'a - dama er flott ...men nå begynner jeg å bli grundig lei den påhengte tittelen hun har "miss world 1990" Hallo....det er SEKSTEN år siden!!!! ← And still looking good.
Vannflaske Skrevet 12. juni 2006 #7 Skrevet 12. juni 2006 Hun er jo tusen ganger penere idag enn da hun ble Miss Universe i 1990
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Er TS ironisk? Hva er det hun har gjort som gjør henne til en god rollemodell for unge jenter? Hun har kommet seg fram her i verden fordi hun er pen. Bør ikke unge jenter heller ha rollemodeller som har kommet seg fram pga annet. Hun har startet et bryllupsblad og etterpå skilt seg fra mannen. Jeg håper ungene mine får seg andre drømmer og andre rollemodeller enn en som er så fokusert på bryllup. Det var i gamle dager meningen med livet for unge jenter var å gifte seg. Hun reklamerer for en humbug slankekaffe. Flott budskap til unge jenter! ja, hun holder seg flott, for all del. Hun er sikkert en hyggelig person. Men jeg skulle ønske småjenter hadde andre forbilder enn modeller, pop-stjerner osv. Det finnes faktisk mennesker som gjør en nyttig og verdifull innsats i samfunnet vårt.
aline Skrevet 12. juni 2006 #9 Skrevet 12. juni 2006 hun ser flott ut hun, det er jeg helt enig i. men ikke noe bedre eller værre forbilde for unge en andre modeller i mine øyne, og jeg vet ikke helt om en modell som fronter slankekaffe er ypperlig rollefigur for unge jenter nei.
Gjest Ava Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 Mona Grudt er en nydelig kvinne - så naturlig og flott Og jeg synes godt hun kan være en rollemodell for unge jenter. Hvorfor ikke ? Fordi hun er skilt? Eller fordi hun har vært Miss Universe? Hun er en vakker kvinne som har oppnådd noe i livet ... hun driver med noe som interesserer henne og har lykkes i sin karriere ... Er ikke det bra, da? Det er litt farlig å stikke seg fram her i landet - spesielt hvis man i tillegg er pen Det er bare å se på Siri Kalvig - hun har fått ganske mye pes oppigjennom hun også - og jeg tror mye av grunnen er hennes vakre ytre - i tillegg til en fantastisk karriere - og flott mann og pene barn Det skal ikke være lett, nei ...
Gjest Little me Skrevet 12. juni 2006 #11 Skrevet 12. juni 2006 Jeg er forsåvidt enig i at å reklamere for en slankekaffe ikke er av det mest samfunnsnyttige å gjøre, men jeg synes hun utstråler sunnhet. Og hvordan kan du, gjest, påstå at kaffen er humbug?? Har du prøvd den?? Og ærlig talt, at hun skilte seg samtidig som hun er redaktør i et bryllupsblad er et forferdelig argument. Synes du tar deg ganske store friheter når du kritiserer noens samlivskriser uten å vite hva den bestod i. Å det at hun er redaktør i et blad viser at hun har businessans og pågangsmot. Selv om det er et bryllupsblad krever det kompetanse å klare og drive det. Personlig ser jeg ikke noe galt i bryllupsblader selv om jeg ikke er noe for ekteskap for min egen del. Skulle jeg vært i mot bryllupsblader måtte jeg også vært motstander av bilmagasiner, kryssordblader osv fordi det er blader som ikke interesserer meg. Heller at unge jenter ser opp til Mona Grudt enn Paris Hilton f.eks. som spiller på dumhet.
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. juni 2006 #12 Skrevet 12. juni 2006 Og hvordan kan du, gjest, påstå at kaffen er humbug?? Har du prøvd den?? ← Vet at dette spørsmålet ikke var rettet til meg, men jeg tillater meg å svare. Jeg har ikke selv prøvd Mona Grudts slankekaffe, men samtlige av mine kolleger (9 personer) brukte masse penger på det for halvannet år siden. Ingen gikk ned et gram.
Gjest Little me Skrevet 12. juni 2006 #13 Skrevet 12. juni 2006 Vet at dette spørsmålet ikke var rettet til meg, men jeg tillater meg å svare. Jeg har ikke selv prøvd Mona Grudts slankekaffe, men samtlige av mine kolleger (9 personer) brukte masse penger på det for halvannet år siden. Ingen gikk ned et gram. ← Da kan du uttale deg om det. Mange som slenger ut sånn argumentasjon uten å ha noe grunnlag for det. Kan hende gjesten har det og.
Gjest Emera Skrevet 12. juni 2006 #14 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har ikke selv prøvd Mona Grudts slankekaffe, men samtlige av mine kolleger (9 personer) brukte masse penger på det for halvannet år siden. Ingen gikk ned et gram. ← Sier du det? Nææh! Jeg tror egentlig ikke noen av kjendisene i reklamene har blitt så pene som de er på grunn av produktet de fronter. Faktisk ikke, altså... Men Mona Grudt er virkelig nydelig, det er sikkert!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #15 Skrevet 12. juni 2006 Det er litt farlig å stikke seg fram her i landet - spesielt hvis man i tillegg er pen Det er bare å se på Siri Kalvig - hun har fått ganske mye pes oppigjennom hun også - og jeg tror mye av grunnen er hennes vakre ytre - i tillegg til en fantastisk karriere - og flott mann og pene barn Det skal ikke være lett, nei ... ← Siri kalvig synes jeg er en flott rollemodell for unge kvinner. Hun har klart noe som det står respekt av: hun har studert meterologi med gode resultater, og dette selv om hun har dysleksi. (hun sa dette i et intervju jeg leste). Hun har startet en bedrift med arbeidsplasser som har utfordret et statsmonopol. Kalvig er jo veldig intelligent, og hun har kommet dit hun er i dag i stor grad pga det (ikke alle kan avlegge eksamen i meterologi med gode resultater). Jeg er forsåvidt enig i at å reklamere for en slankekaffe ikke er av det mest samfunnsnyttige å gjøre, men jeg synes hun utstråler sunnhet. Og hvordan kan du, gjest, påstå at kaffen er humbug?? Har du prøvd den?? Og ærlig talt, at hun skilte seg samtidig som hun er redaktør i et bryllupsblad er et forferdelig argument. Synes du tar deg ganske store friheter når du kritiserer noens samlivskriser uten å vite hva den bestod i. Å det at hun er redaktør i et blad viser at hun har businessans og pågangsmot. Selv om det er et bryllupsblad krever det kompetanse å klare og drive det. Personlig ser jeg ikke noe galt i bryllupsblader selv om jeg ikke er noe for ekteskap for min egen del. Skulle jeg vært i mot bryllupsblader måtte jeg også vært motstander av bilmagasiner, kryssordblader osv fordi det er blader som ikke interesserer meg. Heller at unge jenter ser opp til Mona Grudt enn Paris Hilton f.eks. som spiller på dumhet. ← Jeg kritiserer ikke at hun skilte seg. Jeg synes bare hun med det bryllupsbladet signaliserer 50-tall holdninger om at målet for unge jenter bør være å gifte seg. Jeg håper mine barn aldri blir sånne bridezillas som kjøper bryllupsblader til den store gullmedaljen. At hun skilte seg var bare for å understreke at selv om man har et fantastisk bryllup så er det ikke sikkert samlivet holder. Dette er noe barna bør lære seg, nemlig å se virkelighetenes verden. Og jeg er enig at Paris Hilton ikke er noe bra forbilde. Hvis man skal sammenlikne med henne så er jo nesten alle i denne verden gode rollemodeller for barna. Men igjen: Mona grudt er sikkert en hyggelig dame, men ikke noe spesielt godt forbilde. Og at jeg ikke tror på den kaffen har sammenheng med at jeg vet at eneste veien til en varig slank figur er mer trening og mindre usunn mat. Så enkelt er det. Selv om dama som reklamerer for produktet er både pen og slank tror jeg ikke på sånt.
Gjest Little me Skrevet 12. juni 2006 #16 Skrevet 12. juni 2006 Så poseringa til Kalvig bak på vg har ikke noe med utseende hennes å gjøre??? Skulle likt og sett Kristen Gislefoss bli bedt om det samme... Jeg har ikke sagt at jeg tror på reklamen, jeg bare lurer på om du har belegg for å komme med den påstanden?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #17 Skrevet 12. juni 2006 Er TS ironisk? Hva er det hun har gjort som gjør henne til en god rollemodell for unge jenter? Hun har kommet seg fram her i verden fordi hun er pen. Bør ikke unge jenter heller ha rollemodeller som har kommet seg fram pga annet. Hun har startet et bryllupsblad og etterpå skilt seg fra mannen. Jeg håper ungene mine får seg andre drømmer og andre rollemodeller enn en som er så fokusert på bryllup. Det var i gamle dager meningen med livet for unge jenter var å gifte seg. Hun reklamerer for en humbug slankekaffe. Flott budskap til unge jenter! ja, hun holder seg flott, for all del. Hun er sikkert en hyggelig person. Men jeg skulle ønske småjenter hadde andre forbilder enn modeller, pop-stjerner osv. Det finnes faktisk mennesker som gjør en nyttig og verdifull innsats i samfunnet vårt. ← Du hørtes bare missunnelig ut. Herregud er det mulig!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #18 Skrevet 12. juni 2006 Kjempeflott dame. Virker veldig jordnær. Hun er en rollemodell fordi hun er sunn og frisk. Ikke fjåser og gjør seg til som mange av disse andre gjør.
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #19 Skrevet 12. juni 2006 Jo'a - dama er flott ...men nå begynner jeg å bli grundig lei den påhengte tittelen hun har "miss world 1990" Hallo....det er SEKSTEN år siden!!!! ← Jantelov, hurraaaa Enig i at hun er flott!! Og C.V.'en vår skal vi være stolte av
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2006 #20 Skrevet 12. juni 2006 Så poseringa til Kalvig bak på vg har ikke noe med utseende hennes å gjøre??? Skulle likt og sett Kristen Gislefoss bli bedt om det samme... Jeg har ikke sagt at jeg tror på reklamen, jeg bare lurer på om du har belegg for å komme med den påstanden? ← man skor seg på det man har!! Har man utseende, så hvorfor ikke leve på det? Har man en sinnsyk hjerne, så lever man på den. Er man flink med hendene, så lever man av dem. Hvorfor er alle så hissige i propellen fordi noen lever av det ytre? Jeg blir ikke forbannet av noen som vant "snekkerprisen 1990", liksom. Jeg er en RÆV til å bygge ting, men jeg setter pris på at andre kan det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå