Gjest Varg-Menja Skrevet 12. juni 2006 #21 Del Skrevet 12. juni 2006 Enig, ironiflagg er for folk som ikke evner å uttrykke seg skriftlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 12. juni 2006 #22 Del Skrevet 12. juni 2006 Har oppfattet det sånn at det var et hvitt flagg jeg...For de som gjør et personangrep, f.eks ler av en person (og ikke innlegget hans/hennes), også bare slenger de på et hvitt flagg for at personen ikke skal "ta igjen". Feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juni 2006 #23 Del Skrevet 13. juni 2006 Enig, ironiflagg er for folk som ikke evner å uttrykke seg skriftlig. ← Ikke helt enig i det. Det var faktisk noen meget bra innlegg - som i sin tid genererte det - og som veldig mange forsto var ironsike - men det var desverre en del som ikke forsto ironien og rapporterte - og mye bra ble også slettet. Så for å virkelig vise de som hadde litt tungt for det at det som er skrevet her er ironisk var det like greit å flagge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 13. juni 2006 #24 Del Skrevet 13. juni 2006 Burde ikke moderatorer, som tross alt må ha bra vurderingsevne, skjønne at det var ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juni 2006 #25 Del Skrevet 13. juni 2006 Det kan man vel si - og de aller fleste har vel også det - men når det ble veldig mye klaging fra enkelte - røk det vel kanskje noen fler innlegg enn nødvendig i enkelte sammenhenger. Dette er jo en stund siden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #26 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Har oppfattet det sånn at det var et hvitt flagg jeg...For de som gjør et personangrep, f.eks ler av en person (og ikke innlegget hans/hennes), også bare slenger de på et hvitt flagg for at personen ikke skal "ta igjen". Feigt. ← Vi har faktisk et hvitt flagg også, og enhver oppegående bruker klarer å finne det. Om de gidder Edit: AMO var her Endret 13. juni 2006 av Tispa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 13. juni 2006 #27 Del Skrevet 13. juni 2006 Vi har faktisk et hvitt flagg også, og enhver oppegående bruker klarer å finne det. Om de gidder Edit: AMO var her ← Den smileyen der har jeg faktisk aldri sett :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2006 #28 Del Skrevet 13. juni 2006 Den smileyen der har jeg faktisk aldri sett :-D ← Avslørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 13. juni 2006 #29 Del Skrevet 13. juni 2006 Noe av moroa med ironi forsvinner vel hvis man er nødt til å påpeke det? Det blir som å skrive "Dette var morsomt altså", etter å ha skrevet noe som da skulle være morsomt. Støttehjul hører vel barndommen til. På den annen side er det noget vanskelig å vurdere om en totalt ukjent person faktisk er ironisk eller ei. Det hjelper ikke om personen i tillegg, eventuelt, ordlegger seg på en noget pussig måte. Det skrives jo mye rart her inne, som for meg virker ganske absurd og dermed kan mistenkes for å være ironi - men som faktisk er seriøst ment fra avsender. Det er ikke sjeldent at jeg får lyst til å skrive "Hallo der frøken! Råker De til å være stokk dum, sånn tilfeldigvis, liksom?". Personlig synes jeg begreper som ironi (og selvironi for den saks skyld) brukes i hytt og vær, ofte uten særlig mål og mening. Behersker du ikke disse "grenene", er du liksom litt mindreverdig. Jeg ser ofte krampeaktige forsøk på ironi som tilsynelatende skyldes en dårlig og usikker språkbeherskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå