Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #41 Del Skrevet 12. juni 2006 Det jeg svarte på var at hun ble hakka på fordi hun sa hun var pen, ikke noe annet av innlegget hennes. ← Jeg er enig i den biten, selv om jeg er uenig i TS's innspill generelt. Det er en uting at en ikke kan stikke nesa fram uten å få stygge tilbakemeldinger, totalt unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #42 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg sier ikke at jeg synes det er greit å hogge, men hun burde ha skjønt at det kunne komme. Hun hadde hvertfall profil med bilde, før hun slettet brukeren sin. Typisk SC og misforstå poenget mitt ← Men selv om hun burde ha skjønt at hun la seg klar til hugg fra andre, så gjorde hun ikke det. Hadde hun regnet med å få slengt stygge kommentarer om bildet sitt, hadde hun nok ikke skrevet hovedinnlegget. Skal hun straffes for at hun ikke så hva som kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallina Skrevet 12. juni 2006 #43 Del Skrevet 12. juni 2006 Man kan da se litt ut i fra bilder, selv om man oppfatter flere ting når man ser personen "live". Man får hvertfall et visst inntrykk av fotoet. Jeg kan se mennesker som egentlig er pene, men som har dårlig med utstråling, og mennesker som ikke ser noe særlig ut, men med verdens nydeligste utstråling. ← Joda man får et visst intrykk. Men det jeg har merket er at bilder ikke altid stemmer med virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #44 Del Skrevet 12. juni 2006 Hun kan godt være penere enn hun ser ut på bilder også. Jeg husker ei jente jeg gikk i parallellklasse med en gang i tiden. Hun var utrolig vakker, virkelig, virkelig vakker... og meldte seg på til konkurranse om Det Nye Piken som var noe som ble kåret den gangen i verden. Men bildene av henne ble ikke pene. Ingen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #45 Del Skrevet 12. juni 2006 Men selv om hun burde ha skjønt at hun la seg klar til hugg fra andre, så gjorde hun ikke det. Hadde hun regnet med å få slengt stygge kommentarer om bildet sitt, hadde hun nok ikke skrevet hovedinnlegget. Skal hun straffes for at hun ikke så hva som kom? ← Ja, det er sant. Jeg bare bekreftet at hun stilte seg for hogg... Jeg har ikke sagt noe om hva jeg synes om bildet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallina Skrevet 12. juni 2006 #46 Del Skrevet 12. juni 2006 Men selv om hun burde ha skjønt at hun la seg klar til hugg fra andre, så gjorde hun ikke det. Hadde hun regnet med å få slengt stygge kommentarer om bildet sitt, hadde hun nok ikke skrevet hovedinnlegget. Skal hun straffes for at hun ikke så hva som kom? ← Hvorfor burde hun ha skjønt det? Jeg kan skjønne at folk reagerer på innlegget. Hvis hun syns hun selv er pen så burde da hun få syns det? Det er da ikke bedre med alle syterne som bare klager? (jeg er så feit, jeg er stygg, jeg er ingenting) Er det bedre det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #47 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor burde hun ha skjønt det? Jeg kan skjønne at folk reagerer på innlegget. Hvis hun syns hun selv er pen så burde da hun få syns det? Det er da ikke bedre med alle syterne som bare klager? (jeg er så feit, jeg er stygg, jeg er ingenting) Er det bedre det da? ← Les innlegget mitt en gang til. Ser ut til at du har misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #48 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor burde hun ha skjønt det? Jeg kan skjønne at folk reagerer på innlegget. Hvis hun syns hun selv er pen så burde da hun få syns det? Det er da ikke bedre med alle syterne som bare klager? (jeg er så feit, jeg er stygg, jeg er ingenting) Er det bedre det da? ← Enig i at hun bør få synes at hun er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 12. juni 2006 #49 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor burde hun ha skjønt det? Jeg kan skjønne at folk reagerer på innlegget. Hvis hun syns hun selv er pen så burde da hun få syns det? Det er da ikke bedre med alle syterne som bare klager? (jeg er så feit, jeg er stygg, jeg er ingenting) Er det bedre det da? ← WORD sistah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #50 Del Skrevet 12. juni 2006 Det jeg mente å si med innlegget mitt er at det ikke er greit å slenge drit om andres utseende. At noen mener hun burde sett hva som kom, rettferdiggjør ikke kritikken av henne. Tror du leste litt raskt, mallina. Det ser ut til at vi er ganske enige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mallina Skrevet 12. juni 2006 #51 Del Skrevet 12. juni 2006 Det jeg mente å si med innlegget mitt er at det ikke er greit å slenge drit om andres utseende. At noen mener hun burde sett hva som kom, rettferdiggjør ikke kritikken av henne. Tror du leste litt raskt, mallina. Det ser ut til at vi er ganske enige? ← Joda vi er enige. Går litt fort i svingene her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. juni 2006 #52 Del Skrevet 12. juni 2006 Tråden stenges. Vi ønsker ikke at enkeltbrukere diskuteres på denne måten. Start gjerne en ny tråd, der tema kan diskuteres på generellt grunnlag. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg