Gå til innhold

til folk som tror det er SÅ bra og være pen

Gjest Bite me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
:overrasket:  Har det vært noe å rydde her nå? har jeg gått glipp av noe nå igjen  :sur:

Det var vel helst kommentarer som gikk rett på utseendet til TS som ble moderert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slik på ungdomskolen at man ikke fikk jentevenner for man var pen. Når man blir voksen så er det helt annen verden. Greit nok at det finnes noen som tar med seg ungdomskole tendenser videre. Men det er heldigvis ikke mange av dem.

Jeg hadde heller ingen jentevenner på ungdomskolen. Men det ble bedre etterhvert!

Slike tendenser opplever jeg fremdeles. Det har skjedd i blandt "venner" (tidligere venner nå), på arbeidsplassen, osv osv...

Jeg trodde også at disse tendensene var noe som tilhørte ungdomskolen og var overbevist om at det kom til å gi seg når jeg ble eldre, men nei. Jeg ser det stadig vekk. Sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ut i fra det TS har skrevet tidligere tror jeg ikke at det er et tulleinnlegg. Hun har beskrevet seg selv som svært pen andre ganger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Trådstarter har nå slettet seg! At noen forteller direkte til TS at hu ikke er noe pen på det bilde er skammelig gjort av dere. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter har nå slettet seg! At noen forteller direkte til TS at hu ikke er noe pen på det bilde er skammelig gjort av dere. :forvirret:

Om noen tror de er fine så skal altid jenter fortelle "sannheten", hallo ikke lov til å ha noe selvtillit i dette landet nei!!

Om jenta var stygg eller ikke, kan man vel ikke si utifra et bilde? Det handler ikke bare om utseendet, det handler om sjarm og måten man er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Om noen tror de er fine så skal altid jenter  fortelle "sannheten", hallo ikke lov til å ha noe selvtillit i dette landet nei!!

Om jenta var stygg eller ikke, kan man vel ikke si utifra et bilde? Det handler ikke bare om utseendet, det handler om sjarm og måten man er på.

Hvis man legger ut bilde av seg selv og sier man er pen, da legger man seg frivillig på hoggestabben...

Hvis det var trådstarter på bildene hennes, så var det veldig "lett å se" hvordan hun så ut. Det var utseende hun snakket om, ikke utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man legger ut bilde av seg selv og sier man er pen, da legger man seg frivillig på hoggestabben...

Gjør man egentlig det? Hun hadde bilde av seg selv som avatar, right? Da har hun ikke lagt ut bilde av seg selv i sammen med selve innlegget, så da forstår jeg ikke hvorfor det skal være lov å hugge på denne brukeren?

Det er jo så typisk nordmenn. Sier man at man selv er pen blir man bannlyst i fra de fleste miljøer. Jeg er så glad for at jeg ikke har et behov for å finne en enkeltbruker (person) som huggestabbe. Også fordi hu er pen a gitt, næi fy faen jeg tror egentlig jeg ombestemte meg. :smilbla:

Endret av Sexy C
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant. Selv var en venninne her om dagen veldig fornøyd med at hun hadde blitt så slank.

Slank? Du er nå fortsatt ganske så feit, svarte jeg.

Eller jeg kunne svart det siden hun la flesket sitt på hoggestabben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Gjør man egentlig det? Hun hadde bilde av seg selv som avatar, right? Da har hun ikke lagt ut bilde av seg selv i sammen med selve innlegget, så da forstår jeg ikke hvorfor det skal være lov å hugge på denne brukeren?

Det er jo så typisk nordmenn. Sier man at man selv er pen blir man bannlyst i fra de fleste miljøer. Jeg er så glad for at jeg ikke har et behov for å finne en enkeltbruker (person) som huggestabbe. Også fordi hu er pen a gitt, næi fy faen jeg tror egentlig jeg ombestemte meg. :smilbla:

Jeg sier ikke at jeg synes det er greit å hogge, men hun burde ha skjønt at det kunne komme. Hun hadde hvertfall profil med bilde, før hun slettet brukeren sin.

Typisk SC og misforstå poenget mitt :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant. Selv var en venninne her om dagen veldig fornøyd med at hun hadde blitt så slank.

Slank? Du er nå fortsatt ganske så feit, svarte jeg.

Eller jeg kunne svart det siden hun la flesket sitt på hoggestabben.

Ja den feite skjøga fortjente det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg synes det er greit å hogge, men hun burde ha skjønt at det kunne komme. Hun hadde hvertfall profil med bilde, før hun slettet brukeren sin.

Typisk SC og misforstå poenget mitt  :forvirret:

Ja jeg misforsto ved at jeg trodde du syntes det var ok å bruke henne som huggestabbe, da. Sorry. :)

Uansett, huggestabbe har hun tydeligvis blitt brukt til og det er helt på trynet. Ikke at du gjorde det, men tråden er jo ryddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Om noen tror de er fine så skal altid jenter  fortelle "sannheten", hallo ikke lov til å ha noe selvtillit i dette landet nei!!

Jeg reagerte faktisk ikke på at hun sa at hun er over gjennomsnittet pen, det utsagnet skal få stå udebbatert fra min side.

Det jeg reagerte på, var holdningen: det er så vanskelig å være over gjennomsnittet pen, ingen liker oss, alle er ute etter å utnytte oss pene mennesker. Dere gjennomsnittlige og mindre pene er så heldige, for dere slipper å bli utnyttet og gravide i ung alder, og dere slipper å konkurrere med andre jenter.... (satt på spissen selvfølgelig)

Det blir som å si: "de sultne barna i Afrika bør ikke klage, fordi de vet ikke hvor vondt det er å ha forspist seg..."

Dette har ingenting med selvtillit å gjøre. Dette kalles å ikek ta ansvar for eget liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte faktisk ikke på at hun sa at hun er over gjennomsnittet pen, det utsagnet skal få stå udebbatert fra min side.

Det jeg reagerte på, var holdningen: det er så vanskelig å være over gjennomsnittet pen, ingen liker oss, alle er ute etter å utnytte oss pene mennesker.  Dere gjennomsnittlige og mindre pene er så heldige, for dere slipper å bli utnyttet og gravide i ung alder, og dere slipper å konkurrere med andre jenter.... (satt på spissen selvfølgelig)

Det blir som å si: "de sultne barna i Afrika bør ikke klage, fordi de vet ikke hvor vondt det er å ha forspist seg..."

Dette har ingenting med selvtillit å gjøre.  Dette kalles å ikek ta ansvar for eget liv!

Ja den holdningen merket vel de fleste.

Men det var jo det folk reagerte på, det at hun faktisk kunne si noe slikt, og det endte med at hun ble hakka på.

Det jeg reagerer på er at folk (jenter) Altid skal hakke på andre jenter, fordi de har selvtillit å si det.

Ja selvsagt handler det å ta ansvar for eget liv, det har ingenting med om man er pen eller mindre pen, om man blir gravid, men det var vel ikke det jeg svarte på?

Det jeg svarte på var at hun ble hakka på fordi hun sa hun var pen, ikke noe annet av innlegget hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var trådstarter på bildene hennes, så var det veldig "lett å se" hvordan hun så ut. Det var utseende hun snakket om, ikke utstråling.

Hm, det jeg tenker er at hvis jenter ikke har utstråling, så syns jeg heller ikke at de er pene. Det er slik jeg ser om jenta er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hm, det jeg tenker er at hvis jenter ikke har utstråling, så syns jeg heller ikke at de er pene. Det er slik jeg ser om jenta er pen.

Man kan da se litt ut i fra bilder, selv om man oppfatter flere ting når man ser personen "live". Man får hvertfall et visst inntrykk av fotoet.

Jeg kan se mennesker som egentlig er pene, men som har dårlig med utstråling, og mennesker som ikke ser noe særlig ut, men med verdens nydeligste utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...