Gå til innhold

Å lese til eksamen...

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Aah, jeg har også bare noen få dager igjen til eksamen (førstkommende tirsdag) og er nå helt tom for inspirasjon til å gjøre noe vettugt. Har imidlertid fått kollokvert i timesvis, og det var en del mer fruktbart enn jeg trodde! Gruer meg ikke så veldig til eksamen egentlig, jeg vil bare ha sommerferie. Helst i går. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Kjenner meg igjen. Holder på med en oppgave som må inn snarest mulig. Orker snart ikke mer, vil bare ha ferie, og bli ferdig med alt for mange studieår! Svinser rundt og gjør alt annet enn jeg burde. Har også ryddet klesskapet +++ Når jeg først sitter på dataen og jobber meg gjennom den uendelige kjedelige oppgaven min, havner jeg svært fort her... :sjenert: Noe som betyr at det vil ta enda lengere tid før jeg blir ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder egentlig på å lese til eksamen på torsdag. Det går fryktelig sent.. Idag har jeg lest nettaviser, vært på KG, lest litt, ryddet litt, lest bittelitt til, drukket kaffe, laget en huskelapp, vært på KG, sjekket skatteoppgjøret, lest litt, hentet timelister, levert en bok, skrevet ut noen gamle eksamensoppgaver, jah.. snart skal jeg vel lese bittelitt til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79

Nå sitter jeg faktisk her med god samvittighet!!! Jeg kom hjem nå, har gått gjennom HELE pensum med kollokvie-gjengen, dvs at vi har prata fag helt siden 8.30 i dag tidlig!!! Gjett om jeg skal ta meg en øl!!! :)

14.30 i morgen skal jeg i ilden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...den sullinga mi når jeg skal lese, så skrekk lesing 5 dager før eksamen, og hvem fikk da et nervesammenbrudd ista to dager før eksamen, det var meg... Klarte ikke å stoppe å gråte med det første...huff... :grine:

Hjalp litt når jeg snakka i tlf me mor og far og de sa at det var ikke verdens undergang om jeg stryker, da vet jeg hva muntlig går ut på og hva jeg må lese mer på,men allikavel, huff....

Flere enn meg som opplever det å høre hvordan det gikk med medstudenter og hva oppgaver de fikk på muntlig før du tar det er ikke noe lurt og gjør at du får mer hetta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har imidlertid fått kollokvert i timesvis, og det var en del mer fruktbart enn jeg trodde!

Hva betyr det ordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Lykke til!

Takk :)

Huff...den sullinga mi når jeg skal lese, så skrekk lesing 5 dager før eksamen, og hvem fikk da et nervesammenbrudd ista to dager før eksamen, det var meg... Klarte ikke å stoppe å gråte med det første...huff...  :grine:

Hjalp litt når jeg snakka i tlf me mor og far og de sa at det var ikke verdens undergang om jeg stryker, da vet jeg hva muntlig går ut på og hva jeg må lese mer på,men allikavel, huff....

Flere enn meg som opplever det å høre hvordan det gikk med medstudenter og hva oppgaver de fikk på muntlig før du tar det er ikke noe lurt og gjør at du får mer hetta?

Det er greit å få eksempler på problemstillinger i god tid før, men like før jeg skal inn, vil jeg ikke snakke med noen!! Det er ikke mer man kan få gjort og det er likegreit å puste ut og fokusere på det man skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde79

Takk for lykkeønskningene folkens!!! :) Nå er alt over og jeg fikk en C. Helt greit, fikk hjerneteppe i begynnelsen, men klarte å hente meg inn, og skravlet i vei, men stotringen min i begynnelsen hindret mine sjanser for å få en B.... men drit nå i det!!! NÅ HAR JEG FERIE!!!!! Slenger meg på natt-toget i kveld på vei til Oslo, kjæresten og hunden min!!! :klappe::klappe::klappe:

Til alle dere som leser enda og venter på ferie: LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har min siste eksamen på fredag, og er like håpløs som dere andre! Men nå har jeg fått et tips for ikke å spore av sånn. Jeg setter klokka på ringing om en halv time, og så sitter jeg og jobber en halv time. Så er det et kvarters pause, og så leser jeg en halv time igjen. På den måten "vet" jeg reglene, og når jeg "har fri", og da greier jeg å holde ut likevel.

Og en time effektiv lesning (eller fler) om dagen er UTROLIG mye bedre forberedt enn ...slik "ingenting" som flere andre pluss trådstarter har beskrevet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min siste eksamen på fredag, og er like håpløs som dere andre! Men nå har jeg fått et tips for ikke å spore av sånn. Jeg setter klokka på ringing om en halv time, og så sitter jeg og jobber en halv time. Så er det et kvarters pause, og så leser jeg en halv time igjen. På den måten "vet" jeg reglene, og når jeg "har fri", og da greier jeg å holde ut likevel.

Og en time effektiv lesning (eller fler) om dagen er UTROLIG mye bedre forberedt enn ...slik "ingenting" som flere andre pluss trådstarter har beskrevet her...

Kanskje jeg burde prøve noe sånt.. Jeg har ikke vært så flink i dag heller.. :ler:

Gratulerer med C'en da Hilde79! Det er jo ikke noe ille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...