Gå til innhold

Ottar

Gjest sisterhood

Anbefalte innlegg

Om en kvinne er massemorder, betyr vel ikke at kvinner ikke er mer undertrykte.

Jeg er ikke feminist, men jeg kjenner/vet om noen som er medlem av Ottar, og det er veldig greie og smarte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Om en kvinne er massemorder, betyr vel ikke at kvinner ikke er mer undertrykte.

Jeg er ikke feminist, men jeg kjenner/vet om noen som er medlem av Ottar, og det er veldig greie og smarte jenter!

Og en ting taler vel til Ottar-jentenes fordel, og det er at de har tatt et standpunkt, står ved det og faktisk PRØVER å få til noe.

I motsetning til folk flest som bare seiler avgårde på den båten som tilfeldigvis kommer forbi og synes at alt er greit og egentlig ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting taler vel til Ottar-jentenes fordel, og det er at de har tatt et standpunkt, står ved det og faktisk PRØVER å få til noe.

I motsetning til folk flest som bare seiler avgårde på den båten som tilfeldigvis kommer forbi og synes at alt er greit og egentlig ikke bryr seg.

Sant det. Hvit Valgallianse har også tatt et standpunkt.

Nesten uten sammenligning forøvrig.

Endret av punktom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ

Det er en ting som taler for Adolf Hitlers fordel også.

EDIT: Jeg og punktom tenkte så likt, at det nesten er skummelt.

Endret av Slangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Det er en ting som taler for Adolf Hitlers fordel også.

Det er sant. Han var faktisk veldig glad i hunden sin. Inntil han drepte den

og han tok selvmord det taler jo for hans fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Det er sant. Han var faktisk veldig glad i hunden sin. Inntil han drepte den

og han tok selvmord det taler jo for hans fordel.

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er bra å stå for det man mener. Jeg synes det blir litt drøyt å sammenligne Ottar og Hitler. Jeg er bare for å presisere det, ikke Ottar-medlem, men jeg synes det er synd at Ottar-kvinnene blir rakka ned på på den måten de blir både i denne tråden og ellers i samfunnet. De er etter hva jeg har erfart, ganske så normale jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
Jeg synes det er bra å stå for det man mener. Jeg synes det blir litt drøyt å sammenligne Ottar og Hitler. Jeg er bare for å presisere det, ikke Ottar-medlem, men jeg synes det er synd at Ottar-kvinnene blir rakka ned på på den måten de blir både i denne tråden og ellers i samfunnet. De er etter hva jeg har erfart, ganske så normale jenter...

Det var vel for å få fram et poeng, at engasjement ikke nødvendigvis i seg selv er bra.

Jeg har ikke noe problemer å rakke ned på en organisasjon som henger ut vilkårlige menn som mulige horekunder, for den saks skyld. Det er en "aksjon" som kan sammenlignes med rasisme. Hadde det vært greit å henge ut vilkårlige utenlandske menn som voldtektsforbrytere, selv om de med utenlandsk opprinnelse topper voldtektsstatistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skatt for menn som skal gå til å bekjempe vold mot kvinner synes jeg er et fint forslag. Ottar likte det også. Riktignok kom forslaget fra Sverige, men Ottar skjønte ikke hvorfor det ble bråk av et sånt fint forslag. Det var jo menn som slo kvinner.

Jeg lurer på hvordan Norge ville reagert hvis hvit valgallianse hadde ment at innvandrere skulle få en ekstra skatt for å bekjempe innvandrerkriminalitet.

Endret av punktom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om jeg melder meg inn i Ottar. Jeg skal få Ottar til å melde seg inn i meg. Da skal vi se det blir fart på sakene.

Nei, men seriøst. De nedverdiger meg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om jeg melder meg inn i Ottar. Jeg skal få Ottar til å melde seg inn i meg. Da skal vi se det blir fart på sakene.

Hvorfor ser jeg for meg 30 traktorlesber med strap-ons som gang-banger Sexy C?

:overrasket:

Ikke et vakkert syn.

Bilder! Gå bort!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ser jeg for meg 30 traktorlesber med strap-ons som gang-banger Sexy C?

:overrasket:

Ikke et vakkert syn.

Bilder! Gå bort!!!!  :sur:

:hoho:

Nå lo jeg faktisk. Og ikke en sarkastisk latter denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Labellamia
Nabokona er på Ottar en tre-fire ganger hver uke. Ikke helt unaturlig, siden hun er gift med ham.

Hun mener også at Ottar suger, og at det faktisk er ganske deilig når han gjør det.

:hoppe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gorgonzola

Høh!

Jeg er æresmedlem, ble det i fjor faktisk og er kjempestolt.

Men det er åpenbart en skrivefeil eller to her. Foreninga heter til deres informasjon Konjakk-gruppa Otard og vi har ingen kvinnelige medlemmer - enda :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt har jeg aldri vurdert medlemskab i en slik tåpelig forening.

Jeg tror ikke på radikal feminisme, eller at mannen er årsaken for alt vondt verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

OTTAR ( Over taket titter Anita Rozenkrans )

den var dårlig

Endret av Keiser James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...