JKM Skrevet 11. juni 2006 #41 Del Skrevet 11. juni 2006 Om en kvinne er massemorder, betyr vel ikke at kvinner ikke er mer undertrykte. Jeg er ikke feminist, men jeg kjenner/vet om noen som er medlem av Ottar, og det er veldig greie og smarte jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2006 #42 Del Skrevet 11. juni 2006 Om en kvinne er massemorder, betyr vel ikke at kvinner ikke er mer undertrykte. Jeg er ikke feminist, men jeg kjenner/vet om noen som er medlem av Ottar, og det er veldig greie og smarte jenter! ← Og en ting taler vel til Ottar-jentenes fordel, og det er at de har tatt et standpunkt, står ved det og faktisk PRØVER å få til noe. I motsetning til folk flest som bare seiler avgårde på den båten som tilfeldigvis kommer forbi og synes at alt er greit og egentlig ikke bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 11. juni 2006 #43 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Og en ting taler vel til Ottar-jentenes fordel, og det er at de har tatt et standpunkt, står ved det og faktisk PRØVER å få til noe. I motsetning til folk flest som bare seiler avgårde på den båten som tilfeldigvis kommer forbi og synes at alt er greit og egentlig ikke bryr seg. ← Sant det. Hvit Valgallianse har også tatt et standpunkt. Nesten uten sammenligning forøvrig. Endret 11. juni 2006 av punktom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 11. juni 2006 #44 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Og en ting taler vel til Ottar-jentenes fordel, og det er at de har tatt et standpunkt, står ved det og faktisk PRØVER å få til noe. I motsetning til folk flest som bare seiler avgårde på den båten som tilfeldigvis kommer forbi og synes at alt er greit og egentlig ikke bryr seg. ← Det er en ting som taler for Adolf Hitlers fordel også. EDIT: Jeg og punktom tenkte så likt, at det nesten er skummelt. Endret 11. juni 2006 av Slangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 11. juni 2006 #45 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er en ting som taler for Adolf Hitlers fordel også. ← Det er sant. Han var faktisk veldig glad i hunden sin. Inntil han drepte den og han tok selvmord det taler jo for hans fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 11. juni 2006 #46 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er sant. Han var faktisk veldig glad i hunden sin. Inntil han drepte den og han tok selvmord det taler jo for hans fordel. ← Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JKM Skrevet 11. juni 2006 #47 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg synes det er bra å stå for det man mener. Jeg synes det blir litt drøyt å sammenligne Ottar og Hitler. Jeg er bare for å presisere det, ikke Ottar-medlem, men jeg synes det er synd at Ottar-kvinnene blir rakka ned på på den måten de blir både i denne tråden og ellers i samfunnet. De er etter hva jeg har erfart, ganske så normale jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 11. juni 2006 #48 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg synes det er bra å stå for det man mener. Jeg synes det blir litt drøyt å sammenligne Ottar og Hitler. Jeg er bare for å presisere det, ikke Ottar-medlem, men jeg synes det er synd at Ottar-kvinnene blir rakka ned på på den måten de blir både i denne tråden og ellers i samfunnet. De er etter hva jeg har erfart, ganske så normale jenter... ← Det var vel for å få fram et poeng, at engasjement ikke nødvendigvis i seg selv er bra. Jeg har ikke noe problemer å rakke ned på en organisasjon som henger ut vilkårlige menn som mulige horekunder, for den saks skyld. Det er en "aksjon" som kan sammenlignes med rasisme. Hadde det vært greit å henge ut vilkårlige utenlandske menn som voldtektsforbrytere, selv om de med utenlandsk opprinnelse topper voldtektsstatistikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 11. juni 2006 #49 Del Skrevet 11. juni 2006 Her var eksempelet på Ottars nydelige engasjement: http://www.nytid.no/index.php?sk=8&id=1538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 11. juni 2006 #50 Del Skrevet 11. juni 2006 Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mente... ← Jeg mente det var bra han tok selvmord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 11. juni 2006 #51 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Ekstra skatt for menn som skal gå til å bekjempe vold mot kvinner synes jeg er et fint forslag. Ottar likte det også. Riktignok kom forslaget fra Sverige, men Ottar skjønte ikke hvorfor det ble bråk av et sånt fint forslag. Det var jo menn som slo kvinner. Jeg lurer på hvordan Norge ville reagert hvis hvit valgallianse hadde ment at innvandrere skulle få en ekstra skatt for å bekjempe innvandrerkriminalitet. Endret 11. juni 2006 av punktom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 11. juni 2006 #52 Del Skrevet 11. juni 2006 Aldri om jeg melder meg inn i Ottar. Jeg skal få Ottar til å melde seg inn i meg. Da skal vi se det blir fart på sakene. Nei, men seriøst. De nedverdiger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. juni 2006 #53 Del Skrevet 12. juni 2006 Aldri om jeg melder meg inn i Ottar. Jeg skal få Ottar til å melde seg inn i meg. Da skal vi se det blir fart på sakene. ← Hvorfor ser jeg for meg 30 traktorlesber med strap-ons som gang-banger Sexy C? Ikke et vakkert syn. Bilder! Gå bort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 12. juni 2006 #54 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor ser jeg for meg 30 traktorlesber med strap-ons som gang-banger Sexy C? Ikke et vakkert syn. Bilder! Gå bort!!!! ← Nå lo jeg faktisk. Og ikke en sarkastisk latter denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labellamia Skrevet 14. juni 2006 #55 Del Skrevet 14. juni 2006 Nabokona er på Ottar en tre-fire ganger hver uke. Ikke helt unaturlig, siden hun er gift med ham. Hun mener også at Ottar suger, og at det faktisk er ganske deilig når han gjør det. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. august 2006 #56 Del Skrevet 2. august 2006 Høh! Jeg er æresmedlem, ble det i fjor faktisk og er kjempestolt. Men det er åpenbart en skrivefeil eller to her. Foreninga heter til deres informasjon Konjakk-gruppa Otard og vi har ingen kvinnelige medlemmer - enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 2. august 2006 #57 Del Skrevet 2. august 2006 Selvsagt har jeg aldri vurdert medlemskab i en slik tåpelig forening. Jeg tror ikke på radikal feminisme, eller at mannen er årsaken for alt vondt verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 5. august 2006 #58 Del Skrevet 5. august 2006 OTTAR er forøvrig en god potet som kan brukes til så mangt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 5. august 2006 #59 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) OTTAR ( Over taket titter Anita Rozenkrans ) den var dårlig Endret 5. august 2006 av Keiser James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #60 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg kjenner et par fra Ottar bevegelsen, de er veldig sinte og har trangt gangsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå