Gå til innhold

Ottar

Gjest sisterhood

Anbefalte innlegg

Gjest sisterhood

Jeg har lenge vurdert et medlemskap, siden jeg har hørt at det både klypes og sparkes baller over en lav sko. Spør du meg, burde man hatt en egen ballesparke eller balleklypedag. Dette fordi mannfolka burde få kjenne hvordan vi medsøstre har slitt opp gjennom årene.

Men er det noen som har erfaringer fra Ottar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har overhodet ingen interesse av å melde meg inn i en organisasjon som Ottar. Og hvorfor er du så full av hat? Hvorfor skal menn som aldri har gjort deg noe i det hele tatt bli straffet bare på grunn av kjønnet sitt? Er du da noe anderledes enn de du forakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hør!

Selv har jeg planer om å opprette konsentrasjonsanlegg for tyskere slik at de skal føle hvor kjipt det er å bli gasset i hjel.

I morgen skal jeg sprenge meg selv i lufta i stua til mine muslimske naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sisterhood

Hvis du bare tar tyske og muslimske mannfolk, så er det greit for meg. Det var/er jo de som stort sett skaper problemene, ikke kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare tar tyske og muslimske mannfolk, så er det greit for meg. Det var/er jo de som stort sett skaper problemene, ikke kvinnene.

Godt poeng!

Jeg glemte at kvinner ikke har meninger, og således ikke er med på forme politikk og aksept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha

det var faktisk en ottartråd for ikke så altfor lenge sia... den gikk over en del sider ja!

men jeg må nok desverre skuffe deg med at vi ikke driver med de aktivitetene du nevner i særlig stor grad. start din egen forening - sadistiske mannshaterne eller noe sånt.

Endret av Diktern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sisterhood

Det har de, men de fikk ikke akkurat lov til å uttrykke seg så veldig. Du vet sikkert at kvinnene skulle holde seg til barn og kjøkken i Nazi-Tyskland. Det gjelder i stor grad i muslimske land i dag.

Endret av sisterhood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisterhood: Det er kvinner som deg som holder likestillingen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nabokona er på Ottar en tre-fire ganger hver uke. Ikke helt unaturlig, siden hun er gift med ham.

Hun mener også at Ottar suger, og at det faktisk er ganske deilig når han gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei hør her.

Hva med Emmeline Franklin og sufragettene?

Sufrage betyr stemmerett på fransk.

Hva med Parkin?

Sultestreik og demostrasjoner mot United Kingdom. Knuste ruter, arrestasjoner osv.

Kvinner er ikke plutselig landet ned på jorda i dag og er i opprør, de har eksistert til alle tider. De har hjulpet oss som lever i dag til å ha en viss likestilling, men jeg tror den er forgjeves pga at samfunnet ca år 1965 var annerledes.

De har brukt kvinnefrigjøringa mot oss.

Nå må vi ha to inntekter for å klare oss, vi vanlige arbeidere. Det er kanskje derfor det er så mange skilsmisser også, pluss all reklamen...

Vi overkjøres av propaganda, ikke bare i norge, men mest i land USA ennå ikke har fått tak i oljen i...

Nei. Jeg er ikke kommunist - jeg bare observaterer.

Fy og skam, kvinner og barn blir mishandlet.

Jeg snakket med en som kom fra etiopika, der han hadde vært soldat.

Og med i krigen.

Jeg spurte han hvordan kvinnene hadde det. Han sa at de (mulig han løy)...

Han sa at når EN blir tråkket på, så blir neste... så 53....

Jeg aner ikke om han må leve under jorda her, men samme det nå.

Det han sa, var at når ting gikk galt i et land, så gikk det mest ut over kvinner og barn.

Han sa at jo bedre et samfunn fungerer, dess bedre har kvinner og barn det oggså, og jeg sa:

dere får gjøre det litt enklere da, men det var humoristisk ment. Uten humor dør vi alle.

Jeg starter like godt en ny tråd, om de millionene sommmm ble drept under 2. verdenskig.

vega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottar er som mannsjåvinister: de kjemper om hvem som skal ha makta over alle kvinner.

Heldigvis er de begge i fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi ga ene kompisen vår medlemskap i Ottar siden har bursdag 8 mars, kvinnedagen... Tror ikke han ble den mest engasjerte medlemmet Ottar har nei....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er skapt for å tjene oss menn. Strengt tatt burde alle menn oppdra sine kvinner strengt og ha dem i en løpestreng mellom kjøkken, stue og soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har intet behov for å melde meg inn i en skremmende organisasjon som utøver mannshat og nedverdiger kvinnen slik Ottar gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge vurdert et medlemskap, siden jeg har hørt at det både klypes og sparkes baller over en lav sko. Spør du meg, burde man hatt en egen ballesparke eller balleklypedag. Dette fordi mannfolka burde få kjenne hvordan vi medsøstre har slitt opp gjennom årene.

Men er det noen som har erfaringer fra Ottar?

Ehm... Bare rett på meg dersom jeg tar feil, men jeg får liksom inntrykk av at du ikke er så innmari glad i menn, liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest splæsj
Kvinner er skapt for å tjene oss menn. Strengt tatt burde alle menn oppdra sine kvinner strengt og ha dem i en løpestreng mellom kjøkken, stue og soverom.

Litt kjipt for deg hvis du foretrekker dominante kvinner? Strengt tatt skulle det ha vært deg som går i løpestreng mellom soverommet, stua og kjøkkenet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vurdert å tenke på om jeg skal vurdere å melde meg inn engang ;) Kvinnegruppa Ottar er så fjernt for meg som det kan bli! :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Bare rett på meg dersom jeg tar feil, men jeg får liksom inntrykk av at du ikke er så innmari glad i menn, liksom :ler:

H*n er et troll. Et troll er en person som kaster inn er brannfakkel for å så og sitte og se på ildstormen som starter i etterkant. Beste måten å ta livet utav troll er ved å ikke mate dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intet behov for å melde meg inn i en skremmende organisasjon som utøver mannshat og nedverdiger kvinnen slik Ottar gjør.

Godt sakt. Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...