Gå til innhold

Hårtap!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mistet masse hår i vinter - faktisk 3 mnd etter jeg var skikkelig syk. Var både til lege og frisør og vi fant ut at det måtte være på grunn av sykdommen. Mistet ca halvparten av håret mitt, men nå er det heldigvis på vei tilbake igjen!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_therese_*
Skrevet

Jeg har også merket at jeg mister hår i det siste, men jeg bare lurer på en ting: Kan det begynne å vokse ut like tykkt som før?

Er litt bekymret:(

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er mann. Hver gang jeg dusjer og vasker håret med shampo så ser jeg en liten hårdott i sluket etterpå.

Tidligere brukt jeg voks som het Dax Wax (Meget sterkt og klissete greier som var umulig å få ut av håret). Da hadde jeg fin sveis, ikke hårtap (foruten de få hårstråene som fulgte med kammen) + at hodebunnen var fin!

nå har jeg sluttet med den, og bruker Renati. Resultat: fin hårsveis, men tørr hodebunn (flass) og hårdotter i dusjen etter hver dusj. :(

Dax`en tettet vel hodebunnen så den ikke fikk puste ordentlig, men nå får den puste og da flasser jeg....argh.... :(

tips?

Skrevet

Hårtap kan være et symptom på stoffskifte problemer, i hvertfall hvis det er et vedvarende problem.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det samme skjer meg nå, jeg er faktisk i ferd med å bli redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...