Dru Skrevet 9. juni 2006 #41 Del Skrevet 9. juni 2006 Kloke ord, Slangen. *løper inn i en annen tråd* Men sånn seriøst, så tenker jeg at egentlig så har man veldig god tålmodighet. Det er en fin egenskap å ha hvis man bestemmer seg for å hjelpe folk med den der boksen som står under pulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. juni 2006 #42 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg tenker at det er veldig greit at noen er nerd på det, sånn at jeg kan gå inn der og spørre om ting hvis jeg trenger det istedet for å bytte nerdedomene. Og nerder er deilige. Vi er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 9. juni 2006 #43 Del Skrevet 9. juni 2006 Enig. Generelt synes jeg de som har andre interesser enn meg har for lite å gjøre. ← OMG. slangen du er så morsom du at jeg ler og ler. ja jeg ler faktisk helt til jeg tisser på deg, eh meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. juni 2006 #44 Del Skrevet 10. juni 2006 Er hyppig kunde hos http://www.thinkgeek.com/ - så jeg er sånn nerd-light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2006 #45 Del Skrevet 10. juni 2006 Kloke ord, Slangen. *løper inn i en annen tråd* Men sånn seriøst, så tenker jeg at egentlig så har man veldig god tålmodighet. Det er en fin egenskap å ha hvis man bestemmer seg for å hjelpe folk med den der boksen som står under pulten. ← Du mener vel ikke at den boksen har noe med pe-se'en å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest f Skrevet 10. juni 2006 #46 Del Skrevet 10. juni 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=5305287604578295498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 10. juni 2006 #47 Del Skrevet 10. juni 2006 Du mener vel ikke at den boksen har noe med pe-se'en å gjøre? ← Nei, sorry. Det er jo bare en boks. pe-se er den som står oppå bordet, der man ser alt på. Det er liksom der internettet er og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 10. juni 2006 #48 Del Skrevet 10. juni 2006 Men atta...lurer på noe...Hvordan får man plass til hele internett oppi den pe-se-en a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 10. juni 2006 #49 Del Skrevet 10. juni 2006 Dere skal ha kredd. Når moren min ringer når hun har problemer med pc-en og peker på det som er galt på skjermen, har jeg mest lyst til å legge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. juni 2006 #50 Del Skrevet 10. juni 2006 Dere skal ha kredd. Når moren min ringer når hun har problemer med pc-en og peker på det som er galt på skjermen, har jeg mest lyst til å legge på. ← Hehe..ja moder'n er noe lignende a la din mor... Men, men må jo huske på at vi alle har vært sylferske bak skjermen. Ei ku har vært kalv en gang ...etc etc.. Ei venninne kjøpte seg pc i forrige uke og jeg var nettopp og installerte den + kobla til kabler etc. Hun er skikkelig sylfersk så jeg har laget en liten "how to do it" manual for henne. Starter VELDIG basic med et bilde av en mus og piler på hva venstre-klikk, høyre-klikk og scroller kan gjøre. Hvordan man vedlegger fil til en mail og hvordan man svarer etc. HELT på slutten anbefalte jeg henne (som en slags lekse) å gå inn på www.bokkilden.no og bestille "Windows XP for Dummies" som hun burde ha som sin lille "bibel" den første tiden (og skrevet med liten skrift; HVIS du får problemer - ikke vær redd for å spørre) Tenker hun kommer til å bli DEN reven med pc'n sin *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Margarita_* Skrevet 10. juni 2006 #51 Del Skrevet 10. juni 2006 Vel vel, nå er det vel ikke så mange intellektuelle spm der inne, så nei jeg ville ikke tenkt at de var nerder.. De gangene jeg har skummet gjennom headingene er det alltid "Hvilken mobil kan jeg anbefale mamma", "hvordan brenne CD'er", "hjelp, ingenting fungerer!", "hjelp, lyden ar av!" og "hjelp til g-mail".. Eh, er det nerdete??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. juni 2006 #52 Del Skrevet 10. juni 2006 Synes det er helt fabelaktig at det finnes noen på dataforumet når jeg trenger hjelp til noe. Liker datanerder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå