Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #21 Skrevet 8. juni 2006 Synes venninna di høres ganske så misunnelig ut... Høres liksom ut som om hun må trykke ned noen andre for å kompensere for sine egne svakheter... Håper hun er greiere og mer støttende og rosende på andre områder...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #22 Skrevet 8. juni 2006 Synes venninna di høres ganske så misunnelig ut... Høres liksom ut som om hun må trykke ned noen andre for å kompensere for sine egne svakheter... Håper hun er greiere og mer støttende og rosende på andre områder... ← Nei, hun er vel egentlig ikke det.. hun var vel en venninne , hun er ikke det lengre -i mine øyne.
Diktern Skrevet 9. juni 2006 #23 Skrevet 9. juni 2006 Kan jo hende hun ikke er fornøyd med kroppen sin og prøver å "rakke ned" på deg for å føle seg bedre. Når det gjelder meg, synes jeg ingen av karakteristikkene passa. Har som regel sett på meg selv som "rett" siden jeg er høy og slank og har små pupper. Men jeg har jo definert midje, så det passer ikke. Pæreform passer heller ikke, for jeg har ikke veldig brede hofter, og heller ikke smale skuldre. På de tegningene ligna jeg nesten mest på atletisk... og så jeg som aldri trener....
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #24 Skrevet 9. juni 2006 Kan jo hende hun ikke er fornøyd med kroppen sin og prøver å "rakke ned" på deg for å føle seg bedre. Når det gjelder meg, synes jeg ingen av karakteristikkene passa. Har som regel sett på meg selv som "rett" siden jeg er høy og slank og har små pupper. Men jeg har jo definert midje, så det passer ikke. Pæreform passer heller ikke, for jeg har ikke veldig brede hofter, og heller ikke smale skuldre. På de tegningene ligna jeg nesten mest på atletisk... og så jeg som aldri trener.... ← Man kan være atletisk selv om man ikke trener Men ang. kroppsfasong er det nok aller enklest å se hvis man er normalvektig->overvektig. Da blir "ytterlighetene" større. Jeg har begynt å lure på brystreduksjon, da hadde jeg blitt mer pære enn timeglass. Hadde ikke plaget meg i det hele tatt..
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #25 Skrevet 9. juni 2006 timeglassformen går jo også på skuldrene.. Har man veldig smale skuldre har man ikke timeglassfigur selv om brystene er store. Vel?
Elodi Skrevet 9. juni 2006 #26 Skrevet 9. juni 2006 Du kan jo sammenlikne litt med illustrasjonene her. Det høres i grunnen ut som om din tolkning er riktig.. Men jeg har jo hverken sett deg eller venninnen din ← Hmm, jeg er vel det som kalles atleisk jeg da. Likte den betegnelsen bedre enn den jeg fant i et ukeblad for en tid tilbake.-Der kaltes min firgur Gulrotformet! (brede skuldre og smal resten)
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #27 Skrevet 9. juni 2006 timeglassformen går jo også på skuldrene.. Har man veldig smale skuldre har man ikke timeglassfigur selv om brystene er store. Vel? ← Det kommer kanskje litt an på? Jeg har hvertfall forholdsvis brede skuldre i tillegg til at jeg uansett str er like bred over brystet og hoftene.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #28 Skrevet 9. juni 2006 På meg virker det som hun venninnen din enten ikke har helt selvinnsikt, eller så vil hun kanskje ikke vil innrømme endringer på kroppen. Kan hun ha vært rett tidligere? Og identifisere seg slik fortsatt? Jeg var selv helt rett inntill jeg fikk noen kilo for mye. Da fikk jeg en helt nye kroppsform. Eple. Men jeg identifiserer meg nok fortsatt som rett. For det er jo det jeg egentlig "er" bare de kiloene forsvinner igjen
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #29 Skrevet 10. juni 2006 På meg virker det som hun venninnen din enten ikke har helt selvinnsikt, eller så vil hun kanskje ikke vil innrømme endringer på kroppen. Kan hun ha vært rett tidligere? Og identifisere seg slik fortsatt? Jeg var selv helt rett inntill jeg fikk noen kilo for mye. Da fikk jeg en helt nye kroppsform. Eple. Men jeg identifiserer meg nok fortsatt som rett. For det er jo det jeg egentlig "er" bare de kiloene forsvinner igjen ← Der tror jeg faktisk du har rett! Hun var rett på videregående. Men de siste årene så har det lagt seg en del flere kilo...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå