Gå til innhold

Hvilken kroppsfasong

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg mener selv jeg har timeglassfigur. En venninne av meg mener jeg er pære. Jeg får ikke det til å stemme, for jeg er nøyaktig like bred rundt brystet som rundt det bredeste på hoftene/ rumpa. pluss at jeg har et kraftig innsving i livet.

Hun sier selv at hun er "rett", men jeg tror at det er hun som er pære. Hun er lang og egentlig slank, bortsett fra rundt magen og rumpa. Magen hennes(inkl. midjen) har større omkrets enn hun har rundt brystet.

Egentlig så er jeg ikke så opptatt av sånt, men jeg er nok litt sur fordi hun driver og forteller meg hva som er "galt" med meg hele tiden. Jeg har ikke sagt til henne at hun kan være pære selv, jeg har bare tatt imot kommentarene hennes.. Nå høres vi sikkert ut som noen fjortisjenter, men er i midten av 20årene begge to.

Endret av Binna
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vel guttekropp, men med større pupper og bittelitt hofter

Skrevet
Jeg har vel guttekropp, men med større pupper og bittelitt hofter

Nå spør jo Binna om hva slags fasong hun og venninnen har da Puvler. :tunge1:

Men når vi først er i gang. Har også guttekropp med små pupper, og biiiittelitt hofter, på en god dag. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Ja, hva tror dere da? Dere kan godt si hva dere har selv, det er bare gøy det :)

Endret av Binna
Gjest Chantal
Skrevet

Jeg er også like bred rundt hoftene og skuldrene. Jeg har også et veldig innsvinget liv. Har alltid ment jeg var timeglass.

Pære er jo når skuldrene er mye smalere enn hoftene, er det ikke?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det høres ut som om venninnen din er mer eple enn pære, Binna.

Jeg leste en gang en artikkel i et ukeblad med oversikt over alle de forskjellige kroppsfasongene: eple, pære, timeglass, atletisk osv. Kanskje det finnes noe lignenede på nettet med samme oversikt?

Skrevet

Jeg tror også du har rett, men jeg er dårlig på slikt da. Hva slags fasong er det hun selv mener hun har da? For slik du beskriver høres det i hvertfall ikke ut som timeglass.

Gjest Gjesta
Skrevet

Men med eple så tenker jeg på folk som har stor overkropp og tynne bein. Denne jenta har litt "svanefasong". Altså smale skuldre, og blir også ofte mistenkt for å være gravid.. Hun har rumpe og mage, men magen stikker liksom mest ut under navlen om dere skjønner.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tror også du har rett, men jeg er dårlig på slikt da. Hva slags fasong er det hun selv mener hun har da? For slik du beskriver høres det i hvertfall ikke ut som timeglass.

Jeg mener jeg har timeglass, hun mener jeg er pære.

Hun mener hun er rett, jeg mener hun er pære.

Skrevet (endret)
Jeg mener jeg har timeglass, hun mener jeg er pære.

Hun mener hun er rett, jeg mener hun er pære.

Ja, det forstod jeg. Jeg lurer på hva hun mener at hun selv er?

Endret av Naria
Skrevet

Du kan jo sammenlikne litt med illustrasjonene her. Det høres i grunnen ut som om din tolkning er riktig.. Men jeg har jo hverken sett deg eller venninnen din :)

Skrevet
Ja, det forstod jeg. Jeg lurer på hva hun mener at hun selv er?

Hun sier selv at hun er "rett", men jeg tror at det er hun som er pære. Hun er lang og egentlig slank, bortsett fra rundt magen og rumpa. Magen hennes(inkl. midjen) har større omkrets enn hun har rundt brystet.

Skrevet

Sorry, jeg som er blind. :ler: Hun kan da umulig være rett, jeg er rett og har nesten ikke antydning til noen former what so ever.

Gjest Gjesta
Skrevet
Her er også en oversikt hvor eple, pære osv er forklart.

http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5151

Jeg tror du har rett, Binna.

Ja, jeg har nok rett.. Tror hun bare liker å få meg til å føle meg mindre bra og selv selv bedre. Hun er sånn i alle andresituvasjoner hvertfall..

Skrevet

Når jeg er den vekten jeg skal være ( 7-8 kg for mye nå) har jeg omvendt triangel, den karakteristikken er den nærmeste jeg kommer.... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke så store pupper og hofter men er veldig innsvingt i livet, så det veier vel opp for en timeglassfigur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...