Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvor mange divisjoner er det i norsk fotball? Har to kamerater som spiller i 5. divisjon og de forteller meg at dette er bra. Altså, at dette er en proff divisjon å spille i. Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror det er åtte for herrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Æh, ni mente jeg, glemte eliteserien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 kommer vel an på hvor i norge man befinner seg..her er 5.div det laveste. På østlandet har dere sikkert 8 eller 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 Ha ha, Ikke ta dine kameraters ord for gitt! 5 divisjon er nokså dårlig! Archie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 20. juni 2006 #6 Del Skrevet 20. juni 2006 man må vel opp i 3.div for at det skal ligne på god fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 4. juli 2006 #7 Del Skrevet 4. juli 2006 Da kan mannen min si at han har spilt noe som ligner på god fotball, det må jeg fortelle han synes vel ikke det er veldig bra nivå før 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 5 divisjon er IKKE en proff divisjon å spille i uansett hvor en bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #9 Del Skrevet 28. september 2006 Må nok opp i 2. div før man kan begynne å snakke om noe særlig høyt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå