Gå til innhold

Er det så galt å overlate barnet til en "psykopat"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jo skrevet litt om at barnehagen kanskje kan sette i gang tiltak om de ser at barnet har "problemer". Vil man(barnevernet) f. eks kunne pålegge at en av foreldrene skal ha hovedomsorgen dersom de mener at det ikke er bra for ungen om det har like mye kontakt med begge foreldre? Hvilke kriterier ser de i så fall etter? Eller vil de si at ingen av oss er egnet som foreldre? Og det er vi kanskje ikke heller....så lett jeg gir etter for litt press fra min eks.

Dette bekymrer meg veldig, og jeg er redd for at det ikke blir meg som da ville fått hovedomsorgen. Jeg har mistet helt matlysten..og er forferdelig redd...jeg føler meg så alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kære gæst

hvis barnehaven har mistanke om at der er noget i familieforholdet til barnet som ikke er godt kan de kontakte ppt kontoret i kommunen uden at spøre dig om det først, alle kan kontakte børnevernet hvis de vil eller mener de burde....

det er trist at høre at du har mistet madlysten, men det er normalt det som man mister først når man er deprimeret, måske det var en god ting hvis du selv opsøgte nogen du kunne snakke med som f.eks din læge husk på han/hun har tavshedspligt, og snakke får snakket ud, så du ikke sliter dig selv helt ned....

ønsker dig lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...