Gå til innhold

Hva slags hårfrisyre har du?

Medinilla Magnifica

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle høre hvordan hårfrisyre dere dere har!

Er det kort eller langt, lyst eller mørkt, farget eller naturlig osv.

Fornøys med det håret du har?

Begynner med meg selv da...

Er opprinnelig ganske lys, men har farget det mørkbrunt i en del år og trives med det. Så å si alle mener jeg kler mørkt bedre. Har mørke øyenbryn og ganske mørkegrønne øyne så jeg får fremhevet de mer nå. Det er litt lengre enn til skuldrene, rett over pannelugg. Har vel egentlig litt 50-60`talls inspirert frisyre. Ganske høyt opp bak på en måte. Bruker en del stylingprodukter for å få det til å holde seg fint til enhver tid. Litt skum + en del hårspray er det som må til på meg for at jeg skal få til denne frisyren.

Er fornøyd som oftest, men hvem har vel ikke en dårlig-hår dag i ny og ne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mitt hår er langt og bleket lyseblondt... er opprinnelig mørkeblond :)

håret mitt henger bare rett ned og ser skikkelig kjedelig ut (for meg iallefall), lager litt krøller av og til a la miss bradshaw :kul:

ville mye heller hatt langt svart hår men jeg har null pigmenter i håret mitt og permanente hårfarger sitter like godt som en minikolorasjon :evil: så jeg tar til takke med lysblondt hår, fargen sitter iallefall skikkelig fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt naturlig rødt hår med mye fall i. Det er for meg veldig greit å ha det langt for da kan jeg ha det i hestehale og fletter og få det unna fjeset når jeg er på jobb. Jeg er ikke flink til å sette opp håret så når det ikke er samlet i strikker henger det løst.

Jeg har aldri farget håret eller stripet det - har naturlige striper i håret, heldige meg, men med alderen så har både håret og stripene bleknet og får mer og mer samme farge. På tide å rådføre seg med frisøren for å live opp manken litt tenker jeg. En gang skal jo være den første.

Alt i alt - jo - jeg er fornøyd med håret mitt bortsett fra at det ikke har den iltre rødfargen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt naturlig lyst blondt hår som henger rett ned. Fryktelig kjedelig. :( Prøver å unngå å bruke styling produkter og hårføner pga slitasje.

Skal klippe meg i morgen! Blir bare å fjerne 15 - 20 cm, men det er fortsatt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkebrunt, kjukt hår. Luggen like lang som håret, som rekker meg til under brystene. Veldig tiltaksløs når det gjelder å klippe meg. Sist var i fjor!!! :o *jøss...så lenge siden* Skal klippe tuppene om 1 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har klassisk fransk pasjè klipp til rett under øreflippen, kraftig gradering bak og mot ørene og kort rett lugg. Farget sort med lilla/blåskjær men er opprinnelig veldig lys. Har hatt mørkt hår i snart 7 år og husker ikke lenger hvordan jeg ser ut med blondt hår :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Håret mitt :o

Uææ, skikkelig kjedelig

Langt, lyst, kjempe tykt hår

Har lyst på en drastisk forandring.

:-)

Farget det engang ganske mørkt, og alle sa jeg var sååå fin, det fremmheva øynene mine sååå mye etc, men det er søren meg et hel**** med avfarging på lyst, tykt, langt hår.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår. Det har blitt noe dreads-liknende av det, etter en periode med senebetennelse og vanskeligheter med å gre manken.... har fiksa litt, men jeg ser fortsatt litt ut som et troll. Synes det er litt kult også, kreativt og herlig... dessuten enkelt og greit og ikke som alle andre. Matcher den halvfrika fretex-stilen min fint...

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt er mellombrunt, tykt, stritt og halvlangt.

Rekker ned til skuldrene og er litt oppklipt.

Har ikke pannelugg.

Har stort sett hestehale e.l. til hverdags.

Ellers er håret løst med sideskill.

Liker håret mitt jeg, men trenger nok en liten klipp i løpet av jula.

(Har en mor som er frisør, så det lar seg nok ordne.)

Farger sjelden håret, men det hender at det får en rødaktig farge når livet er grått og trist :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst halvlangt hår til skuldrene. Og nesten alltid i hestehale. Og tykt, kunne gjerne hatt litt tynnere hår!

Tror jeg må finne på en mer spennende hårfrisyre jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, har rødblondt vekselvis rødbrunt hår.......

Vet ikke helt hva jeg skal betegne det som, men det er mer mørkt enn lyst.

Var blond en tid, men jeg gikk en lang og smertefull vei til normalen.

Tar bare en mørke - rød - brun - aktig glansvask nu og da.

Har det skulderlangt, stort sett satt opp i en hestehale eller med en "krabbespenne". Hadde pannelugg før, men ikke nå lenger. Savner det igrunn. Men tror jeg holder på frisyren foreløpig. Har stort sett sideskill, og mest mulig satt opp.

På tide med en glansvask igjen tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt hår, ganske tykt, midtskill.

Gradert framme. Blond med lyse og mørke striper. De mørke stripene har et svaaakt rødskjær, og underhåret er i samme fargen. Ikke noen kjempedrastiske kontraster selv om stripene er markerte.

Fornøyd med langt hår, kommer nok ikke til å klippe meg kort. Liker også stripene. Skal til frisøren på mandag å få stussa det og få bort litt ettervekst, og etter det kan jula baare komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har håret mitt litt kortere bak enn foran, og det rekker meg til haka omtrent og jeg har pannelugg, som akkurat nuh er veldig kort.

Fargen er for tiden mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor naturlig krøllet gullhårmanke som rekker ned til midt på ryggen. Jeg lar det som regel flagre løst i vinden og synes det er en skam at jeg ikke rakk Woodstock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trives best når det er kort og rufsete. Luggen er skråklipt, så kort som mulig. Blond, men for tiden i tillegg farget kopperorange i bunnen. Ser ut som en lit`n ramp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt blondt hår. Like lang lugg som resten.

Skulle gjerne vært tykt. :cry:

Har nettopp farget litt mørkere striper i det.

Går ofte med hestehale eller flette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i mellom kort og halvlangt - opprinnelig kort frisyre, men... er endel fall/krøller i det og jeg liker det best nå det freser og rufser - bruker mye tid for at det skal se tilfeldig vilt ut... Og etter en stund er jeg lei av det, og da klipper jeg meg helt kort igjen. Nå er det akkurat langt nok til å ha musefletter når jeg trener :P

Det er ganske lyst og honningblondt om sommeren og mørkt om vinteren - med rødskjær når det er kaldt. Og så har jeg ikke grått hår - men utveksten om vinteren kan bli litt "leverposteifarget"... ikke grå, men litt mørk, fargeløst... et par dager utendørs retter på det.

Hos meg er det ikke øynene som skifter farge etter humør, men håret.

Fant en hårfarge da jeg ryddet i skapet på badet her forleden - kastanje - lurer på om jeg skal julefine meg litt... har selvtillit nok til både oransje og rosa hår om det skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter mellom knallkort og langt (litt lenger enn skuldrene, med luggen skråklipt ved haken) lys blondt hår. Til daglig synes jeg at jeg er finest med knallkort hår, men jeg elsker å få håret mitt oppsatt til selskaper og da blir jeg kjempefin, så det er liksom litt vanskelig å velge. Synd man ikke kan bytte på en dag. Samboeren vil helst at jeg skal ha langt hår.

Jeg lysfarger håret mitt, fordi den lyse fargen som jeg hadde naturlig tidligere, helt uforståelig har blitt til kommunegrått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...