Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg trenger noen til å piske med inn i stuen for å trene. Kan noen gi meg ett treningsopplegg el. som greit kan gjøres inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 *piske* *piske* Hoppe tau 5-10 min Mageøvelser 3-4 forskjellige mageøvelser(3 sett*så mnag reps du klarer) Spensthopp 20stk Ryggøvelser 2-3 stk (3 sett*så mange reps du klarer) Hoppe tau 5-10min Bicepsløft m/fylte stor brusflasker 3*10 Armhevinger 3*10 Skulderløft m/fylte stor brusflasker 3*10 Spensthopp 20stk Knebøy og utfall 3*10 pr øvelse Tåhev 3*10 Spensthopp 20stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) *Hmpfr* Det var ikke noe spennende jo... Endret 7. juni 2006 av Tispa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Nei! jeg ar ikke sado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 Stikk innom sportsbutikk, og gå til anskaffelse av Treningsstrikker og en stor ball. Det bruker jeg hjemme, og det er kjempegøy. Lett å variere, både med tanke på øvelser men også styrke. Det følger også stort sett med forslag på øvelser, så kan du selv sette opp program utifra hva du vil trene. Strikker har jeg også med meg når jeg er ute og reiser. De er små og praktiske, og kan brukes til alt. Ingen pisking her, men et lite tips fra en som sliter med å komme i gang til en annen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 *Hmpfr* Det var ikke noe spennende jo... ← Akkurat det jeg tenkte også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 ta sykkelen og kom deg ut i friluft istedet, sykle i lysløypa/terreng, eller etter landeveien.. KOm deg ut!! Du vil vel ikke bli lat og dvask.. piske piske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #9 Del Skrevet 7. juni 2006 Akkurat det jeg tenkte også! ← Man kan jo lage sin egen tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå