Gå til innhold

Hva lukter det i ditt hjem?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Innimellom dufter det bare baby, noen ganger mat.........noen ganger rengjøringsmidler. Mens noen ganger kommer det sivende en eim fra kjelleren, som stinker pyton. Har ikke funnet ut hva det er, men den kommer innimellom.

Ellers så lukter kanskje litt katt.....

Duftlys.

Rengjøring.

Vi har hus fra 1913

De døde rottene som lå i gulvet fikk jeg fjernet for 3 år siden. Så de er det ikke. Ikke lukter det likt heller.

Hvis dere har ubrukte sluk i kjellern kan det stå gammelt vann i vannlåsen eller noe sånt og stinke. Det har jeg opplevd flere steder. Her vi bor (i hus fra 1884 med sluk i alle kjellerrommene) pleier vi å helle vann nedi slukene med ujevne mellomrom, så slipper vi stank. Det lukter ofte litt kloakkaktig om man ikke gjør det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Såpe, men der jeg bodde før lukter det neppe så godt. jeg gjemte nemlig reker rundt i huset før jeg flyttet ut. Bodde i kollektiv og hatet naboene mine, ha ha...

Skrevet

Det var en her som har foreslått at den gufne huslukta hos meg kan komme av fukt i veggene, og det har jeg tenkt på selv faktisk. Huset hadde mange feil og mangler da det var nybygd, og er redd ikke alt er som det skal.. Hvordan lukter det da? For mugg lukter det ikke.

(Hadde det vært et dødt dyr, hadde vel flere enn meg merket det? Jeg har luktesans som en hund. :ler: )

Gjest Tanita
Skrevet

På badet lukter det en blanding av grapefrukt og fersken, på kjøkkenet lukter det ofte krydret mat og i stua lukter det en blanding av jasmin og vanilje og stearin av og til, og grønnsåpe når det er nyvasket. (kanskje lit hund av og til) :)

Gjest gjest1
Skrevet
:rodme: Er vel noen dager siden jeg svarte i tråden... Det BØR snart lukte grønnsåpe her nå...
Gjest gjest1
Skrevet

Det er en mistenkelig lukt, og jeg er redd for at det er mugg her, som jeg har luktet hos naboene også. Ellers pleier det å lukte spøkelser og hasj, alt ettersom...

Må ikke tro at mr. død er borte, selv om jeg lufter alt jeg kan.

Jeg håper det er hans svettlukt (han døde) og ikke muggsopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...