Gå til innhold

Hva lukter det i ditt hjem?

Fremhevede innlegg

Gjest Tarmgass
Skrevet

Jeg har mye gass i magen til tider og slipper meg derfor endel....

Da kan dere jo gjette hva det lukter hjemme hos meg. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjemme hos meg synes jeg det lukter fælt!

Jeg kan ikke forstå hvor det kommer i fra. Det har luktet sånn i over ett år og driver meg til vannvidd. Jeg vasker og vasker overalt, inni skap, tak, gulv og vegger (det må gubben ta), sofa (i dag senest), og lufter masse. Har prøvd duftlys og 'air-freshener'. Sukk. Det verste er at ingen andre enn meg synes det lukter fælt her. (De er nok høflige  :ler: )

Det første jeg tenkte på var at det kan ligge et dødt dyr i veggen... Det vet jeg om noen som opplevde. Men at ingen andre synes det lukter, ødelegger jo litt for denne teorien da. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har en gjest boende hos oss, og det lukter fis av ham! :sinna:

Gjest Gjest
Skrevet
(vasker mye klær og henger dem til tørk i stua)

:overrasket: Man bør vel ikke tørke klær innendørs, eller hvertfall ikke i oppholdsrom?

Skrevet (endret)

:overrasket: Man bør vel ikke tørke klær innendørs, eller hvertfall ikke i oppholdsrom?

Mye mulig. Men ikke alle som har noe valg! (les: meg)

Edit: Jeg "hørtes" krass ut uten å mene det! :sjenert:

Endret av brumma*
Gjest gjest1
Skrevet

Lukter så mye røyk at jeg må vaske her i dag

Skrevet

Hvorfor ikke? :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor ikke? :klø:

Har noe med fuktighet å gjøre tror jeg. Går kanskje greit hvis man lufter godt, men i kalde Norge er vel ikke det noe særlig heller.

Hva med tørketrommel folkens? Eller tørkestativ som kan plasseres på verandaen, i hagen eller i en bod?

Skrevet

Har noe med fuktighet å gjøre tror jeg. Går kanskje greit hvis man lufter godt, men i kalde Norge er vel ikke det noe særlig heller.

Hva med tørketrommel folkens? Eller tørkestativ som kan plasseres på verandaen, i hagen eller i en bod?

Jeg har ikke plass eller råd til tørketrommel. Har heller ikke veranda, hage eller bod (hvor ting kan stå uten å bli tatt).

Jeg henger ting til tørk på badet og har ikke tatt skade av det..

Gjest King James
Skrevet

har ikke funnet det ut ennå hva den lukten er

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke plass eller råd til tørketrommel. Har heller ikke veranda, hage eller bod (hvor ting kan stå uten å bli tatt).

Jeg henger ting til tørk på badet og har ikke tatt skade av det..

Badet er sikkert ok. For der er det fuktighet uansett. Ett eller annet gjør vel at det rommet tåler fukt (siden det er dusj og sånnt der). Men stua hørtes litt "skummelt" ut syns jeg.

Skrevet (endret)

Gulp. Eller ingenting.

Og så lukter det fulle søppelposer oftere enn det lukter grønnsåpe :sjenert:

Men det lukter ofte tøymykner i stuen. Alternativene er soverommet, eller å få tøyet innsmurt med pollen (som jeg er allergisk mot, og kanskje fugledritt?) på balkongen.

Endret av Klips
Gjest Gjest
Skrevet
Eller så er det noe inni veggen!? Eller? NOE må det jo være!  :grine:

Død rotte i veggen..?

Skrevet

Eller duer i avtrekket fra kjøkkenviften, det fant vi.

Gjest Gjest
Skrevet

Gammal sex og hvitløk. Alltid hyggelig å komme hjem! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har ikke plass til tørketrommel, ingen uteplass (ingen veranda, hage eller bod) dersom jeg ikke vil henge trusene mine synlig for alle kommunalt ansatte + alle som drar på kirkegården for å vanne gravene. Og stua er det eneste rommet der jeg har plass til å slå opp et tørkestativ. Så jeg har ikke så mange valgmuligheter...

Endret av Fairy
Gjest gjest1
Skrevet

Skyllemiddel, og matlaging vil jeg påstå. Luftfrisker på badet. Når jeg har vasket lukter det Ajax, som varer en stund.

Skrevet

Norge er jo tørt som en gammel kvist! Jeg synes det er helt fantastisk når luften blir fuktig når klærne henger til tørk i stua! Kan da ikke gjøre mer skade enn en luftfukter! Dessuten, jeg med min tørre hud, har det mye bedre når det er fuktig i luften enn når det er tørt! Kan ikke se hva som er helseskadelig med det!? :forvirret:

Dessuten, tørketrommel kryper klærne! Jeg bruker tørketrommel kun på truser, boxere, sokker og syntetiske ting + ting som er gått helt ut av fasong, så de midlertidig kan krype tilbake igjen. Men klærne mine får ligge langt unna den trommelen!!

Gjest Gjest
Skrevet

Innimellom dufter det bare baby, noen ganger mat.........noen ganger rengjøringsmidler. Mens noen ganger kommer det sivende en eim fra kjelleren, som stinker pyton. Har ikke funnet ut hva det er, men den kommer innimellom.

Ellers så lukter kanskje litt katt.....

Duftlys.

Rengjøring.

Vi har hus fra 1913

De døde rottene som lå i gulvet fikk jeg fjernet for 3 år siden. Så de er det ikke. Ikke lukter det likt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...