Gjest Tanita Skrevet 8. juni 2006 #22 Skrevet 8. juni 2006 Hva er det egentlig som er normalt da? Jeg syns jeg har så små (når det er kaldt) og skulle gjerne hatt større. Er det mulig å gjøre de større på noen måte?
Gjest mannegjest Skrevet 9. juni 2006 #23 Skrevet 9. juni 2006 Til trådstarter. Er mann...og vet ca hvor stor 75B størrelse er. Kan bare si deg en ting - jeg synes slike store ringer som dine er skikkelig sexy og flott å se på!! Synes du skal være fornøyd med dem, og i allefall ikke synes at du selv er unormal. Hadde jeg bare "visst" hvor jeg fant jenter med slike bryster oioi
Cronos Skrevet 9. juni 2006 #24 Skrevet 9. juni 2006 Du har ingenting å bekymre deg for. Problemet ditt sitter i hodet, og ikke foran på puppene. Skulle like å se den gutten som ikke forsynte seg grådig av puppene dine!
Gjest Søt Skrevet 10. juni 2006 #25 Skrevet 10. juni 2006 Vet du hva, jenta mi, vær stolt! Du har ett sett fine pupper foran deg, og om ringen er stor, lite, tynn, eller...? hehe.. uansett, du er slik. Det beste her er å se hva de andre skriver! Så lenge ikke du bryr deg, så vil ingen andre det heller. Jeg har hatt et "lignende" stort problem, og måtte bare innse, at kroppen min er slik (egentlig ganske glad for det, ) og jeg er fornøyd med den. Selvtillit er det sterkeste du kan bære jente, så bær de puppene som det skulle vært trofeèr! Ha en god dag, videre.. Jeg skal ut å slikke sol!
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #26 Skrevet 10. juni 2006 Jeg bruker 80B, og har ved hjelp av denne tråden oppdaget en ny ting ved kroppen min som jeg ikke var klar over. Det venstre areola-området er ganske mye minder enn den høyre,venstre er 6 cm og høyre er 8,5 cm . Så jeg har stor brystvorter som attpåtil er forskjellige.......hehe.......
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #27 Skrevet 12. juni 2006 Vi er alle forskjellig. Jeg Har ikke fullt så store areola men mine ser så utrolig merkelige ut. De er skikkelig "puffy". Ser rett og slett veldig oppblåst ut. Som en pupp utenpå puppen om dere skjønner hva jeg mener. Veldig flaut å vise frem noe jeg derfor gjør ytterst sjelden. Ikke noe offentlig bad på meg
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #28 Skrevet 12. juni 2006 Ikke vær lei deg! Det er bedre enn mine pedobrystvorter på 3
Gjest gffh Skrevet 12. juni 2006 #29 Skrevet 12. juni 2006 Det er kanskje ikke så pent med slike store brystvorter, men hva så? Når du finner en kjæreste er det ikke puppene han blir sammen med men deg. Noen gutter liker sikkert sånt også, utrolig hvilke fetisjer folk har. Men det er sikkert mulig å operere de mindre, burde ikke være noe problem det.
Trebarnsmor Skrevet 12. juni 2006 #30 Skrevet 12. juni 2006 Noen gutter liker sikkert sånt også, utrolig hvilke fetisjer folk har. ← Fetisj? Handler det om fetisj da? Det er jo bare snakk om smak og behag det.
Vannflaske Skrevet 12. juni 2006 #31 Skrevet 12. juni 2006 Har aldri tenkt over størrelsen på brystvortene før. Nå måtte jeg måle mine 5 cm og 80b. Tror ikke det er så mange som tenker over sånne ting, egentlig. Eller?
Gjest gffg Skrevet 13. juni 2006 #32 Skrevet 13. juni 2006 Blir jo en fetisj når man liker noe som ikke er normalen. Akkurat som noen menn har fetisj for digre fleskeberg av noen damer.
Gjest Gjest_Medusa_* Skrevet 13. juni 2006 #33 Skrevet 13. juni 2006 Sukk... Har slitt med det samme i 34 år, helt jævl.... Har i de siste 10 åra tenkt på operasjon, siden jeg fikk vite at det gikk ann. Forminske den, tenkte på det senest i går, i dag, forleden... Kommer aldri over det, har slik gi f.. holdning til kroppen, og hater å bli sett på... 75b jeg også... Motet er snart klart for en operasjon, med en liten forstørring og opppstramming.. Når jeg bøyer meg, henger de ned med den store forferdelige tingen midt på..... kun i 15 minus føler jeg meg sexy:-) slank og fin ellers..sukk... Har medlidenhet med deg:-(
Trebarnsmor Skrevet 15. juni 2006 #35 Skrevet 15. juni 2006 (endret) Blir jo en fetisj når man liker noe som ikke er normalen. Akkurat som noen menn har fetisj for digre fleskeberg av noen damer. ← Nei det er det aldeles ikke. Å like store eller spinkle damer er smak og behag. En fetisj blir det når du tenner på ting. Ordet fetisj bygger på det latinske facticius som betyr kunstig tilvirket. Eller feks liker å overfòre store damer, slik at de ikke kommer seg ut av huset (kalles vel helst perverst?). Å like store brystvorter, er ikke rart eller unormalt. Heller ikke å være tynn eller overvektig. Endret 15. juni 2006 av Trebarnsmor
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2006 #36 Skrevet 16. juni 2006 Store monsterbrystvorter er bare helt utrolig sexy Jo større de er jo bedre. Helst dekke hele puppen!! Hadde du vært min kjæreste hadde jeg vært superfornøyd Vær stolt over brysvortene dine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå